Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä miehet osaa, nyt voi vaan nauraa

Vierailija
21.04.2016 |

Vaihdoimme jokin aikaa sitten puhelinnumerot puolituttavan miehen kanssa. Otin ensin itse yhteyytä ja mies oli tyytyväinen ja yllättynyt tähän. Tapasimme muutaman kerran ja meillä oli hauskaa. Joskus oli pitkä väli tapaamiselle ja en miettinyt sen enempää asiaa, kyse oli kunhan molemmilla on aikaa. Myöhemmin selvisi, että mies tapaili samaan aikaan eri paikkakunnalla toista naista, jonka kanssa oli minua ennen ollut jo kuukausia. Se heidän juttui loppui ilmeisesti naisen tahdosta. Tämä mies ei ollut oikein innokas mihinkään ajastaan ja ilmeni vielä sekin, että piti jatkuvasti yhteyttä ex-vaimoonsa, josta oli eronnut vuosi sitten (ei lapsia).
Sitten on ollut pari miestä kuvioissa ja heille olen ollut vain terapeuttina erojen jälkeen, ei seksiä tietenkään.
Tavallisia , vapaita, sitoutumistahtoisia miehiä on ilmeisesti mahdoton löytää. Ja yhä enemmän selvinnyt, etten ala seksisuhteeseen kuin vasta 2-3kk tutustumisen jälkeen ja sekin vasta sitten, kun tunne on vahva puolin ja toisin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?

Minkälainen nainen suostuu seksiin alkumetreillä?

"Onpa kieroa. Mutta millaisiin toimii? Mä kyllä häivyn, jos ei mies ehdota seksiä."

http://www.vauva.fi/keskustelu/2545355/miksi_miehet_tapailee_naisia_ja_…

Vierailija
42/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?

Moderni, sinut itsensä kanssa oleva nykynainen, joka ei pelkää kivikautisia lutkaleimauksia? Nainen, joka itsekin siis nauttii seksistä, eikä näe sitä pelkkänä ikävänä parisuhteen rasitteena?

Ohis kommentoi, en todella suostu seksiin jonkun randomin paskahousun kanssa, kyllä niin intiimiin hommaan tarvitaan luottamus ja tunne. En halua mitään kuppaa tai muutakaan yllätystä jostain seksiseikkailusta.

Ilmiselvän totuuden kerroit ja koet olevasi ainutlaatuinen virtoosiäly!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni, sinut itsensä kanssa oleva nykynainen, joka ei pelkää kivikautisia lutkaleimauksia? Nainen, joka itsekin siis nauttii seksistä, eikä näe sitä pelkkänä ikävänä parisuhteen rasitteena?

Ohis kommentoi, en todella suostu seksiin jonkun randomin paskahousun kanssa, kyllä niin intiimiin hommaan tarvitaan luottamus ja tunne. En halua mitään kuppaa tai muutakaan yllätystä jostain seksiseikkailusta.

Mistä sillan alta/katkaisuklinikalta sä paskahousuja löydät? 😮 hyi, mä en oo tavannut onneksi koskaan IRL aikuista joka housuunsa laskisi. 😷 En kyl suostuisi sellaisen kanssa seksiin vaikka kuinka olis luottamusta tai tunnetta. 😷😷😷