Olli Lindholmilla 17.v nuorempi uusi naisystävä
Seiskasta löytyy ja Iltalehdestä.
No, 35-vuotias nainen sentään kyseessä.
Entinen kilpa-bodari ja blondi :)
Nim. kolmatta osapuolta ei ole!
Kommentit (280)
Miehilläkin on vaihdevuodet. Miehille tulee pakokauhu, rupeavat etsimään nuoruuttaan nuoren naisen rinnalta. Suurin osa ei saa nuoria naisia. Pitää olla julkkis tai varakas, mielellään molempia .Esim. Sievinen, Jungner, Lampela, Kurri ja nyt Lindholm ovat etsineet pikavauhtia eron jälkeen nuorikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen vahvin nainen E**liina
Näyttää kyllä brunetelle eikä blondille. Lapsiluku, asuinpaikka ja voimailu täsmää.
Syntynyt -81 ja liikunnanohjaajan koulutus. Kyllä se tuo nainen varmasti on.
No nyt olen kyllä pettynyt Ollin naismakuun. Tokihan sen arvasi, että aika karun näköinen ilmestys (kropaltaan) täytyy olla kyseessä, kun kerra on bodari, mutta että näin karu: http://gallery.fitness.ee/main.php?g2_itemId=46506
Se mikä naisen vartalosta tekee nimenomaan naisen vartalon on lantio ja siis nimenomaan lantion ja vyötärön ero, eli siis ns tiimalasivartalo. Tuolla naisella tiimalasi loppuu hartioihin, sen jälkeen ei mitään muotoja ja lantio kuin pikkupojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mulla menee usko tähän maailmaan, kun vuosikymmeniä kestäneet liitot kaatuvat. Eikö miehille merkitse oikeasti mitään se, että nainen on jakanut hänen kanssaan menneet vuodet? Aika monet julkuthan sitten ottavat tilalle jonkun silikoni-blondin tai muun fitness-muikkelin. Tämä on jotenkin niin tätä nykyaikaa. En uskokaan, että ihmiset olisivat oikeasti käsittäneet, onko tuo kaikki sen arvoista, että 50-v menee vähän pää sekaisin ja kuvittelee olevansa nuorempien silmissä joku isokin hottis :(.
Miksi ajattelet noin että se olisi miehen syytä? Itse olen 45 ja olen alkanut miettimään eroa, koska olen huomannut että vaimoni ei ole minusta vähääkään kiinnostunut ja olen hänelle täysin yhdentekevä itsestäänselvyys. Helpompi minun olisi elää yksin kuin kärsiä hänen oikkujaan. Mitään suhdetta en haaveile, olen saanut naisista tarpeekseni. Voisi harrastella rauhassa, ilman että siitä olisi aina jotain mäkättämistä.
No ymmärrän minäkin jos haluat erota sinun tilanteessasi. Jos asiat on juuri noin kuin kerroit, ei vaimosi selvästikään arvosta sinua. Mutta pistekoppa kaatuu justiinsa jos ainoana keinona lähteä liitostasi, hommaat itsellesi uuden naisen ennen eroa nykyisestä. Ja siitähän tässä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Do diin, eipä siihen sitten kauaa mennyt.
Joskus viikko takaperin nyt jo poistetussa Olli Lindholm eroaa ketjussa joku kyseli, että miksköhän Olli eroaa. Vastasin hänelle näin: "Miksköhän??? Eipä taida kauaa mennä, kun lööpeissä lukee, että Olli Lindholmilla on itseään reilusti nuorempi nainen" No ihan näin pikaisella aikataululla en uskonut kyseistä lööppiä näkeväni.
Minä olen varmaan tosi tyhmä mutta minä uskoin kun iltapäivälehtien lööpeissä luki Ollin kertomana ettei eroon liity kolmatta osapuolta. Ajattelin että eron syynä on klassinen kasvoimme eroon toisistamme-, arki astui liittoomme-tyyppinen tarina jossa voidaan erota kun lapset on riittävän isoja. Surkuttelin tilannetta.
Niin tyhmä en kuitenkaan ole että uskoisin hänen ensin eronneen ja sitten pikavauhtia hommanneen uuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus viikko takaperin nyt jo poistetussa Olli Lindholm eroaa ketjussa joku kyseli, että miksköhän Olli eroaa. Vastasin hänelle näin: "Miksköhän??? Eipä taida kauaa mennä, kun lööpeissä lukee, että Olli Lindholmilla on itseään reilusti nuorempi nainen" No ihan näin pikaisella aikataululla en uskonut kyseistä lööppiä näkeväni.
Minä olen varmaan tosi tyhmä mutta minä uskoin kun iltapäivälehtien lööpeissä luki Ollin kertomana ettei eroon liity kolmatta osapuolta. Ajattelin että eron syynä on klassinen kasvoimme eroon toisistamme-, arki astui liittoomme-tyyppinen tarina jossa voidaan erota kun lapset on riittävän isoja. Surkuttelin tilannetta.
Niin tyhmä en kuitenkaan ole että uskoisin hänen ensin eronneen ja sitten pikavauhtia hommanneen uuden suhteen.
Lisään että nyt kun totuus on tullut julki, uskon täysin että uusi nainen on ollut kuvioissa jo ennen eropäätöstä. Ikävää vaimolle. Aika tyhmää Ollilta antaa lausunto jossa ei ole mitään todenperää. Kyllä se nykypäivänä tulee pian julki. Olisi enemmin ilmoittanut että eroavat vaimonsa kanssa ja muuta kommenttia ei aio henkilökohtaisista asioistaan antaa. Olisi nyt edes lapsiaan ajatellut.
Oho, Ollistahan tulee isäpuoli ihan taaperoikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Missäs sen Eveliinan kuva on?
Tässähän tämä.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/386491katso-kuva-nain-nousee-raut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sen Eveliinan kuva on?
Tässähän tämä.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/386491katso-kuva-nain-nousee-raut…
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/386491-katso-kuva-nain-nousee-rau…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätös erostahan on voinut syntyä paljon ennen sen hakemista. Meillä oli erilliset elämät jo paljon ennen viralliseneron hakemista, johon sain kimmokkeen vasta tavattua nykyisen mieheni. Minun vihahan se ero oli kaikkien silmissä vaikka todelliset syyt oli paljon syvemmällä. Nämä ovat vaan niin mustavalkoisia asioita niiden silmissä, jotka eivät tiedä muiden parisuhteen todellisesta tilasta.
Istuu kuvaan. Tuli mieleen 50-kymppisen ukon pelko ikääntymisestä, kun viime viikon tvof lähetyksessä tyyppi oli risaisissa nuorisofarkuissa. Luuseritouhua. Ja myötähäpeän tuottamista. Sympatiat exälle ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätös erostahan on voinut syntyä paljon ennen sen hakemista. Meillä oli erilliset elämät jo paljon ennen viralliseneron hakemista, johon sain kimmokkeen vasta tavattua nykyisen mieheni. Minun vihahan se ero oli kaikkien silmissä vaikka todelliset syyt oli paljon syvemmällä. Nämä ovat vaan niin mustavalkoisia asioita niiden silmissä, jotka eivät tiedä muiden parisuhteen todellisesta tilasta.
Miksi ette eronneet heti, kun päätös oli tehty? Toinen jalka kuitenkin vielä oven välissä, jos ei saakaan ketään uutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään että nyt kun totuus on tullut julki, uskon täysin että uusi nainen on ollut kuvioissa jo ennen eropäätöstä. Ikävää vaimolle. Aika tyhmää Ollilta antaa lausunto jossa ei ole mitään todenperää. Kyllä se nykypäivänä tulee pian julki. Olisi enemmin ilmoittanut että eroavat vaimonsa kanssa ja muuta kommenttia ei aio henkilökohtaisista asioistaan antaa. Olisi nyt edes lapsiaan ajatellut.
Milloin eropäätös sitten on tehty ja mikä vaimon rooli siinä sitten on ollut? Viaton lapsen tasolle typistetty uhriko? Liitohan on voinut olla jo vuosia ohi, mutta virallistettu vasta nyt. Nämä kun ovat monimutkaisempia asiota, kuin että mies silkkaa pahuttaan pettää. Ja ei kai aikuisille lapsille sentään olla mitenkään tilivelvollisia tai vastuullisia?
Toukokuun uusimmassa Hyvä terveys-lehdessä (5/2016) sivulla 12 kyllä lukee selkeästi että hän on naimisissa. Artikkeleissa kertoo rentoutusmusiikista, avannosta ja terveyteen liittyvistä asioista.
Huh kirjoitti:
Istuu kuvaan. Tuli mieleen 50-kymppisen ukon pelko ikääntymisestä, kun viime viikon tvof lähetyksessä tyyppi oli risaisissa nuorisofarkuissa. Luuseritouhua. Ja myötähäpeän tuottamista. Sympatiat exälle ja lapsille.
Ehkä he kuitenkin tietävät vähän enemmän tähän eroon liittyvistä asioista kuin mitä esim. sinä.
Ehkä tuo uusi nainenkaan ei saanut ketään parempaa? Ei hänkään ihan nuori enää ja vielä useamman lapsen yh. Ei ehkä mitään kaikista halutuinta oman ikäisten parissa niin otti sitten mitä sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Miten kliseistä ja ennalta-arvattavaa. Mikä noita keski-ikäisiä äijiä vaivaa. Ja nuorempia naisia? Paapan ottavat vaivoikseen. Miesten kunto kun tunnetusti romahtaa naisia aikaisemmin. Kohta on vaivoina eturauhasvaivainen impotentti ukko, kun itse vielä lapsentekoiässä. Tosi seksikästä.
Miten kliseistä ja ennalta-arvattavaa. Mikä noita rupsahtaneita mammoja vaivaa kun heillä keittää yli pahasti kun mies vaihtaa pikkaisen nuorempaan. Ehkä Olli ei vaan enää jaksanut huoletia lonkkamurtumista tai katsella raskausarpia? Mikä siinä on niin pahaa?
taitaa kuule kolmen lapsen äidillä, tällä eveliinalla, olla niitä raskausarpia :D
Vierailija kirjoitti:
ällöttää. Saatan olla moralisti, mutta nykyään ei ole mitään moraalia eikä arvoja. Pohjoismainen hyvinvointivaltio on ollut arvoihin pohjautuva luomus. Mutta nyt on vaan liberalismi, ihminen saa tehdä ihan mitä haluaa. Mieluiten paljon rahaa puolirikollisilla keinoilla ja sitten presidenttikin voi mennä naimisiin oman kummitytön kanssa ja kaikki vaan ihailee "ooh, kun meillä on nyt omat kuninkaalliset, ihq pari hastag sydänhymiö". rupsahtanut 70-v Sale ei ilman massia ja statusta olisi kyllä yli 30-v nuorempaa tyttöä saanut.... Mutta nykyihanne ei olekaan normaali elämänkaari, vaan ikuinen nuoruus. Hastag marathon # raakapuuro # nuori vaimo# pitkä aamulenkki # vielä nousee peenis mullakin # ihq aamu# massii Panama pullollaan # työn ja ilon kautta vaan# huomenna Voice# jonka juontaja videoi kaikki panonsa # perheohjelma
#avioliiton sisäinen raiskaus ei ole rikos# tasavallan presidentin mielipide # arvot kohdallaan # 7päivää on paras lehti ikinä # puhutaan tärkeistä yhteiskunnallista aiheista # ihana Olli # bodaus & voimasmoothie
aamen, sisko!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin eropäätös sitten on tehty ja mikä vaimon rooli siinä sitten on ollut? Viaton lapsen tasolle typistetty uhriko? Liitohan on voinut olla jo vuosia ohi, mutta virallistettu vasta nyt. Nämä kun ovat monimutkaisempia asiota, kuin että mies silkkaa pahuttaan pettää. Ja ei kai aikuisille lapsille sentään olla mitenkään tilivelvollisia tai vastuullisia?
En ymmärrä miksi ero virallistetaan sitten kun löytyy uusi. Jostain syystä sitä vanhaa liittoa on jatkettu, olkoonkin kuinka kulissi, mutta heti kun on uusi löytynyt, löytyy rohkeutta lähteä. En ymmärrä.
Mielestäni nimenomaan omille lapsille ollaan tilivelvollisia ja vastuullisia. Eikä lehtien lööpeissä selittää valheita. Ehkä olen vanhanaikainen vaikka olenkin vasta nelikymppinen mutta eipä tulisi eron jälkeen mieleenkään selittää kenellekään (vielä vähemmän lehtien kannessa) ettei oo ketään ja viikon päästä tuoda koko kansan tietoisuuteen että uusi on valmiiksi katsottuna. Uuden onnen esiintuomisella heti eron jälkeen mitätöidään kaikki se perhe-elämä mitä on eletty. Vaikka lapset onkin täysi-ikäisiä ei se tarkoita ettei vanhempien ero heitä satuta. Kyllä se satuttaa. Kokemusta on.
Kympistä vetoa, että liitto ei kestä. Perustelut eli taiteilija ei kestä sitä kun pienet lapset pitää huomioida eikä hän saa täyttä huomiota.
Tiesin, että Mika pohjolakin eroaa kun muija ei enää vain odottanut häntä
Tässä on ainakin yksi todiste että mies voi erota toisen naisen vuoksi! Jos jotain positiivista niin ainakin otti eron, eikä jatkanut bodarin kieputtamista vaimon selän takana.