Sinkkuna on sentään hauskaa
Ei tarvitse kuunnella yhdenkään eukon kitinää siitä, että mitä saisi tehdä ja mitä ei. Saa tehdä mitä haluaa. Reissata Euroopassa, muuallakin. Soittaa bändeissä raskasta rock-musiikkia. Juoda kaljaa ja polttaa pilveäkin silloin tällöin. Baarista lohkeaa ehkä sen parin kuukauden välein, riittää jotenkin. Tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Jonkun AV-mamman kanssa elo olisi totaalista painajaista.
Kommentit (13)
Hyvä jos sinulla on hauskaa, minulla aika harvoin. Nainen voisi vain parantaa elämänlaatuani.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos sinulla on hauskaa, minulla aika harvoin. Nainen voisi vain parantaa elämänlaatuani.
Ikisinkkumies
Voisihan se varmaan mullakin. Mutta ei ainakaan sen tyyppiset mitä täältä löytyy, ajatusmaailmaltaan siis. -AP.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkumies
Miksi oot ikisinkku? Ja minkä ikäinen olet?
Vähän fifti-siksti. Sinkkuna saa joka kerta uutta bildee, tosin harvemmin. Parisuhteessa samaa mutta sentään usein.
Ylivoimaisesti parasta sinkkuudessa on se että ei tarvitse harrastaa seksiä. Valitettavasti niitä muijia ympärillä tunkeilee kun rockbändissä soitan minäkin.
Sinkkuna oli han kivaa mutta kyllähän sen oikean naisen, rakkauden, kanssa on vielä PALJON hauskempaa!
Sulle kivaa mutta ei kaikille sinkuille. Suhde antaa paljon.
Tuota, kyllä hyvässä suhteessa saa olla oma itsensä ja tehdä, mitä haluaa. Sinkkuna ei voi tehdä, mitä haluaa, jos sattuu haluamaan asioita, joihin vaaditaan se toinen. Joten kuka tässä on vapaa?
Olen sinkkunainen ja en kaipaa perusarkeeni miestä. Käyn töissä, on harrastuksia, teinejä ja nukun halutessani. Vakituinen seksisuhde kyllä menisi, mutta siihenkään en kelpuuta ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IkisinkkumiesMiksi oot ikisinkku? Ja minkä ikäinen olet?
Koska naiset ei kiinnostu minusta. Mitä väliä iällä on?
Ikisinkkumies
Kyllä suhteessakin saa tehdä noita asioita. Ei kävisi pienessä mielessäkään, ettenkö saisi juoda vaikka olutta jos haluan, tai kieltää mieheltäni joku harrastusreissu.
Tyytyväinen sinkku täälläkin. T. (tosin vähän eri syistä kuin aloittajalla) sinkkuna onnellinen 45 v.
Eikä ole.