Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna on sentään hauskaa

Vierailija
20.04.2016 |

Ei tarvitse kuunnella yhdenkään eukon kitinää siitä, että mitä saisi tehdä ja mitä ei. Saa tehdä mitä haluaa. Reissata Euroopassa, muuallakin. Soittaa bändeissä raskasta rock-musiikkia. Juoda kaljaa ja polttaa pilveäkin silloin tällöin. Baarista lohkeaa ehkä sen parin kuukauden välein, riittää jotenkin. Tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Jonkun AV-mamman kanssa elo olisi totaalista painajaista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole.

Vierailija
2/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sinulla on hauskaa, minulla aika harvoin. Nainen voisi vain parantaa elämänlaatuani.

Ikisinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos sinulla on hauskaa, minulla aika harvoin. Nainen voisi vain parantaa elämänlaatuani.

Ikisinkkumies

Voisihan se varmaan mullakin. Mutta ei ainakaan sen tyyppiset mitä täältä löytyy, ajatusmaailmaltaan siis. -AP.

Vierailija
4/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Miksi oot ikisinkku? Ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän fifti-siksti. Sinkkuna saa joka kerta uutta bildee, tosin harvemmin. Parisuhteessa samaa mutta sentään usein.

Vierailija
6/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti parasta sinkkuudessa on se että ei tarvitse harrastaa seksiä. Valitettavasti niitä muijia ympärillä tunkeilee kun rockbändissä soitan minäkin.

Vierailija
7/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oli han kivaa mutta kyllähän sen oikean naisen, rakkauden, kanssa on vielä PALJON hauskempaa!

Vierailija
8/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kivaa mutta ei kaikille sinkuille. Suhde antaa paljon.

Vierailija
9/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, kyllä hyvässä suhteessa saa olla oma itsensä ja tehdä, mitä haluaa. Sinkkuna ei voi tehdä, mitä haluaa, jos sattuu haluamaan asioita, joihin vaaditaan se toinen. Joten kuka tässä on vapaa?

Vierailija
10/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja en kaipaa perusarkeeni miestä.  Käyn töissä, on harrastuksia, teinejä  ja nukun halutessani. Vakituinen seksisuhde kyllä menisi, mutta siihenkään en kelpuuta ketä tahansa.

Vierailija
11/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Miksi oot ikisinkku? Ja minkä ikäinen olet?

Koska naiset ei kiinnostu minusta. Mitä väliä iällä on?

Ikisinkkumies

12/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessakin saa tehdä noita asioita. Ei kävisi pienessä mielessäkään, ettenkö saisi juoda vaikka olutta jos haluan, tai kieltää mieheltäni joku harrastusreissu. 

Vierailija
13/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen sinkku täälläkin. T. (tosin vähän eri syistä kuin aloittajalla) sinkkuna onnellinen 45 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan