Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaali isä / tytär -suhde?

Vierailija
20.04.2016 |

Kysyn kun itsellä ei lapsia ja olen tavannut miehen, jolla on.
Eli miehen teinit (15 v tyttö ja kohta 18 v poika) asuu joka toinen viikko miehellä. Pojalla on asunnossa oma huone ja tytär nukkuu isän makkarissa omassa sängyssä.
Olin kerran yökylässä, kun lapset olivat paikalla ja mies teki mulle pedin sohvalle. Sitä ennen olin katsellu koko illan, kun tyttö hierotutti hartioitaan ja pyysi lettejä ym fyysistä koko ajan isältään. Ruokapöydässäkin meni isänsä syliin.
Poika on tosi etäinen ja isä mielestäni kohtelee tosi tympeästi poikaa.
Mua jäi jotenkin ällöttämään. Onko tää nyt joku isä-lapsi juttu, jota kokemattomana en tiedä vai onko vinksahtanutta touhua? Kiitos jos selvennätte.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin  nukuttiin  tyttären ja pojan kanssa kaikki  samassa sängyssä toisinaan kun mieheni kanssa tuli avioero.   Lapset olivat teini-iässä, saimme lohtua toisistamme. Kodin hajoaminen oli paha paikka, läheisyydentarve oli suuri jokaisella.  Koirakin oli joskus jalkopäässä.  Lasten ja isänsä välit pysyivät hyvinä,  minäkin olen ex-puolison kanssa nyt sydänystävät.  Hartioita hieroo mies tyttäreltä ja pojalta, minulta myös.  

Vierailija
42/43 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on  20.04.2016

Kannattaako kommentoida.

Aihe on ajaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyen  oma autisminkirjolainen teinini ei oikein hahmota soveliaan kosketuksen rajoja kunnolla, siis sitä mikä näyttää muiden silmiin oudolta, saattaa vaikka julkisella paikalla sivellä autuaallisena hiuksiani (on leikkinyt niillä pienestä asti) ja on jo isokokoinen miehen alku ja minua päätä pidempi. Häneltä viatonta mutta saattaa näyttää ulkopuolisille kummalta.

Muitakin vastaavia tilanteita on, esim halusi elokuvaa katsoessamme hieroa jalkojani ja tämä siksi että olen useasti tehnyt saman hänelle. Tykkää myös usein pitää kädestäni kiinni. Poika on 15v. Eli oman lapsenmielisen teinini tuntien ap:n tilanne normaali, tosin teinillä ehkä erityispiirteitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän