Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakritsijugurtti

Vierailija
20.04.2016 |

Onko kukaan maistanut uutta Ålandsmejerietin lakritsijugurttia? Purkissa lukee että jugurtti on valmistettu käyttäen kotimaista biokaasua.

Itse olen todella perso lakritsi- ja salmiakkijäätelöille. Laitan nyt tätä jugurttia jäätelökoneeseen ja saan sitten kevyempää lakritsijäätelöä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan, mutta kiitos vinkistä.

Vierailija
2/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tämän viime kauppareissulla. On liian hyvää mutta mielikuva biokaasulla toimivasta meijeristä ja niityillä laiduntavista lehmistä rauhoittaa herkkusuun omaatuntoa.

Ihmettelen mitä tarkoittaa purkin luonnonmukaisesti vaihteleva rasvapitoisuus? Onneksi tässä ei ole fruktoosi- tai glukoosisiirappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mitä tarkoittaa purkin luonnonmukaisesti vaihteleva rasvapitoisuus?

Maidon rasvapitoisuus vaihtelee, ei ole sama rasvapitoisuus joka erässä.

Vierailija
4/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuulostaa pahalta, rakastan lakua mutta että jugurtissa tai jäätelössä..näin just kaupan hyllyssä laku sipsejäkin..mitä ihmettä?

Vierailija
5/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi/salmiakki on ilmeisesti muodissa. Löytyy vichyä, sipsejä, suklaata, teetä, purkkaa, jogurttia, jäätelöä kaikkea vielä montaa sorttia.

Vierailija
6/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin syön lakritsin lakritsina ja jugurtin jugurttina mutta voishan sitä joskus maistaa...

Vierailija
7/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin just sitä tänään oman makuun tulee mielee 2000luvun vahat hopeatoffeet. piste 3/5.

Vierailija
8/12 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan superhyvää :)

Vierailija
9/12 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvää, kuitenkin vain aikuideen makuun. Lapset eivät pitäneet. Menenkin tästä jääkaapille.

Vierailija
10/12 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten väkevän makuista tuo jogu on?   Käykö ylipäätään laku jogurtin mauiksi?   En minäkään turhaan halua purkkia lakujogua ostaa ja maistaa pikkaisen - todeten sen pahanmakuiseksi & loppu ei kun roskiin. 

Lapsuudessa vain maistoin jotain hasselpähkinäjogua ja tuo ei kanssa mikään makuelämys ollut.  Aivan karmea makuyhdistelmä.

Vierailija
11/12 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epäilevä, mutta onneksi maistoin! Ihan älyttömän hyvää, kermaista jogurttia. Tavalliset jogurtit ei käy mun vatsalle jostain syystä, mutta tämä käy.

Vierailija
12/12 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu oikein miltään, ei ainakaan lakritsilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän