Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neljänkympin kriisissäkö

huokaus
20.04.2016 |

Onkohan tyypillistäkin nelikymppiselle perheelliselle miehelle, että haaveilee jatkuvasti nuoremmasta naisesta?

Olen pitkässä avioliitossani ollut aina uskollinen, ja nyt sitten ihastunut kauniiseen työkaveriini. Vaikkei perhe-elämässäni ole sinänsä mitään vikaa, tuntuu että voisin heittää sen tuosta vain menemään, jos voisin viettää yhdenkin yön tuon naisen kanssa. Aika sairasta, kun sitä miettii, mutta kun vain on polttava tarve saada vielä jotain muuta elämältä, kuin mitä on saanut.

Haaveilu nyt ei tietenkään ole pettämistä, enkä edes tiedä olisiko kyseinen nainen valmis petipuuhiin, mutta hieman pelottaa jos nykyinen flirttailu kehittyykin pidemmälle, ja homma lähtee käsistä esim. jossain juhlissa. Meneeköhän tämäkin "vaihe" vain ohi, vai ajanko avioliittoni karille seireenin houkuttelemana?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaiseni:( t.rakastava vaimo

Vierailija
2/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis jatkamaan vielä vaimosi kanssa, jos saisit harrastaa seksiä tämän neidon kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis jatkamaan vielä vaimosi kanssa, jos saisit harrastaa seksiä tämän neidon kanssa?

Kysymys kuuluu, onko vaimo valmis jatkamaan, jos harraisit seksiä tämän neidon kanssa?

Vierailija
4/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaus kirjoitti:

hieman pelottaa jos nykyinen flirttailu kehittyykin pidemmälle, ja homma lähtee käsistä esim. jossain juhlissa.

Elämä on valintoja. Kuulostat ihmiseltä, joka käyttää tekosyytä "homma nyt vaan lähti käsistä, en voinut sille mitään, syy ei ole minun, jnejne."

5/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljon kokemuksia muista naisista ennen vaimoasi? Ehditkö siis nauttia sinkkuelämästäsi täysin rinnoin ennen sitoutumistasi? Uskon, että tämä on yksi tekijä ns. neljänkympin kriisiin. 

Ajattelisin, (tai haluan ajatella, koska mieheni täyttää pian 40), että jos mies on rillutellut kyllästykseen asti ennen sitoutumista, ei tuota tarvetta enää tule. 

Vierailija
6/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää :) Kerran täällä eletään ja kannattaa elää sen mukaan mikä itsestä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Päätöksiä saa tehdä jos osaa kantaa niistä seuraamukset.

Vierailija
7/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä, mutta naisilla tuo ainakin on kovin yleistä. Nelikymppisenä tulee tunne "nyt tai ei koskaan". Elettyä elämää alkaa olla sen verran takana, ettei voi enää vaan ootella ja kattella, koska elämä ei riitä siihen.

Vierailija
8/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin ihmeellistä kyytiä pysty antamaan että sen takia kannattaisi perhe ja liitto pistää mäsäksi. Kompartmentalisoi. Ostele vaimolle sellaisia hepeniä missä fantasioit sitä työkaveria ja kas seksielämä vaimosi kanssa piristyy kummasti. Mutta älä kerro vaimolle mitään. Kun sitten tarpeeksi olet vaimoa ryttyyttänyt työkaveriasi ajatellen kyllästyt siihen fantasiaan ja tajuat että oikeastaan olet onnekas kun sinulla on rakastava vaimo ja perhe.

Vierailija
9/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Onko sinulla paljon kokemuksia muista naisista ennen vaimoasi? Ehditkö siis nauttia sinkkuelämästäsi täysin rinnoin ennen sitoutumistasi? Uskon, että tämä on yksi tekijä ns. neljänkympin kriisiin. 

Luultavasti ei, olen joskus sitä harmitellutkin, että päädyin nykyisen vaimoni kanssa yhteen ilman monia seksisuhteita. Olisi voinut löytyä joku sopivampikin, ei voi tietää. 

ap

Vierailija
10/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, onko vaimo valmis jatkamaan, jos harraisit seksiä tämän neidon kanssa?

Hyviä kysymyksiä molemmat, enkä varmasti tiedä. Kärsimystähän siitä olisi kuitenkin tiedossa, tavalla tai toisella. Kärsin tosin nykyisessäkin tilanteessa. 

ap

Vierailija
11/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on aina väliaikaista, oma perhe ei. Mieti tarkkaan miten valitset. Fantasioilleen ei tietenkään voi mitään, yleisiä ovat.

Vierailija
12/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Kuulostat ihmiseltä, joka käyttää tekosyytä "homma nyt vaan lähti käsistä, en voinut sille mitään, syy ei ole minun, jnejne."

Tietenkin valinta olisi minun. Itse kuulostat ihmiseltä, joka vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä parin lauseen perusteella. 

ap

Vierailija
13/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin ihmeellistä kyytiä pysty antamaan että sen takia kannattaisi perhe ja liitto pistää mäsäksi. Kompartmentalisoi. Ostele vaimolle sellaisia hepeniä missä fantasioit sitä työkaveria ja kas seksielämä vaimosi kanssa piristyy kummasti. Mutta älä kerro vaimolle mitään. Kun sitten tarpeeksi olet vaimoa ryttyyttänyt työkaveriasi ajatellen kyllästyt siihen fantasiaan ja tajuat että oikeastaan olet onnekas kun sinulla on rakastava vaimo ja perhe.

Voisihan tätä kokeilla. Olen kyllä pyrkinyt kotona heiluttamaan peittoa mieluummin useamman kerran viikossa, mutta se ei tunnu auttavan tähän haaveiluun. Seksiä harrastaessa en varsinaisesti ole fantasioinut tästä naisesta, vaan hän on pikemminkin muuten jatkuva päiväuni. Kiitos vinkistä.

ap

Vierailija
14/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vähän luulen, että tuo kuuluu nelikymppisten kehitysvaiheeseen. Aletaan miettiä onko elämässä kaikki kuten on toivonut, mennyttä ja tulevaa. Toivoo vielä seikkailua, muutoksia tai jotakin uutta.

Turha siitä on suuresti miinuspeukkuja jaella. Itse haluaisin toivoa, että omaan liittoon mahtuisi syrjähyppykin ilman sen suurempaa draamaa. Kun on niin pitkään oltu yhdessä, onko sillä lopulta niin suurta merkitystä?

Vierailija
15/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vähän luulen, että tuo kuuluu nelikymppisten kehitysvaiheeseen. Aletaan miettiä onko elämässä kaikki kuten on toivonut, mennyttä ja tulevaa. Toivoo vielä seikkailua, muutoksia tai jotakin uutta.

Turha siitä on suuresti miinuspeukkuja jaella. Itse haluaisin toivoa, että omaan liittoon mahtuisi syrjähyppykin ilman sen suurempaa draamaa. Kun on niin pitkään oltu yhdessä, onko sillä lopulta niin suurta merkitystä?

On ja avioero tiedossa sen seurauksena. Terv. Nelikymppisen vaimo. Tai sitten avoin suhde, mutta siihen tuo mies taas ei suostu.

Vierailija
16/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petät niin älä tunnusta ikinä, sillä petetty haluaa uskoa loppuun saakka ettei mitään sittenkään tapahtunut, että kyseessä on vain väärinkäsitys tai juoru. Vaikka kuinka jäisit kiinni niin kiistä. "En ole mennyt hänen kanssaan sänkyyn!" ;)

Vierailija
17/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että yksi nelikymppinen perheellinen mies ajattelisi musta noin. Ei kyllä työkaveri, muuten vaan törmättiin. Ja olisin valmis sen kanssa mihin vaan. 💕 T. Nuorempi nainen

Vierailija
18/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo nainen on josta AP haaveilee? Onko teillä lapsia? Kuinka pitkään olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Vierailija
19/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos petät niin älä tunnusta ikinä, sillä petetty haluaa uskoa loppuun saakka ettei mitään sittenkään tapahtunut, että kyseessä on vain väärinkäsitys tai juoru. Vaikka kuinka jäisit kiinni niin kiistä. "En ole mennyt hänen kanssaan sänkyyn!" ;)

Ei eroon mitään tunnustusta tarvita. Sen kun eroaa, jos ei halua olla yhdessä tai tuntee epäluottamusta toista kohtaan.

Vierailija
20/31 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksi nuoren naisen kanssa on ihan kivaa, mutta ei niin hyvää, että kannattaa tuhota avioliitto. Eli anna olla.

Asia on hieman toinen, jos kyseessä on pysyvä uusi parisuhde, eikä sotkussa ole mukana lapsia.

T 4-kymppinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän