Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeinen elämä- mistä löytää itselleen oikean.?

Vierailija
30.06.2008 |

Hei:) Olen mies ja erosta jo useita vuosia ja se vaihe käyty läpi mutta...

Vuosia olen noilla treffi,deitti,seuranhakusivuilla ollut etsimässä ja todellakaan sieltä löytäminen ei ole helppoa. Jos laitankin tähän ilmoitukseni miten ole etsinyt niin saa kuvastuksen mitä ja miten nyt olen etsinyt sanoin:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Katsoitko kassajonossa minua silmiin, muttet uskaltanut tulla siinä luokseni? Käänsit pääsi, katseesi taas pois ja se harmittaa aina yhtä lailla heti jälkeenpäin kun et uskaltanut taaskaan katsoa pitempään tai jäädä siihen tilanteeseen edes jotenkin pitempään jotta tietäsit ajatteleeko juuri tuo mies nyt samallalailla kaivaten ehkä nyt juuri sinua ja ehkä odottaa sinulta aloitetta ettei hän taas karkaisi, vain menisi pois siitä ja nyt jälleen kerran.

Olet se nainen jolle ystävät sanovat, että sinun pitäsi käydä jossain enemmän, mikä tuntuu jo turhauttavaltakin hokemalta koska mielestäsi käytkin jossain.

Kävelitkö iltalenkillä vastaan ja hymyilit? Ehkä ajattelit samaa kuin minä, sopisimmeko toisillemme.

Olitko se sinä, joka leikkipuistossa mietit, miten lapsemme saisivat leikkikaverit toisistaan ja samalla me voisimme tutustua toisiimme.

Ehkä näet minunlaisen miehen monestikkin, kunnollisen, rehellisen,mukavan näköisen miehen joka haaveilee myös omasta kullasta mutta kun vain uskaltaisit sitä häneltä kysyä ja jotain edes hänelle sanoa, kertoa, että "Hei" niin minäkin!.

Haen ihan elämässään normaalia Naista, tavallista ilman kummempia "kliseitä ja hienouksia". Töistä kauppaan ja kotiin naista. Ulkoilet, liikut luonnossakin ja tunnet, toivot sydämmessäsi todellakin, että olisipa mies rinnalla nyt mukanasi elämässäsi.Tunnet, tuntuu, että antaisit kaikkesi sen eteen, että löytäsit Hänet. Olet yksinäinen yksin puuhastelija ja silti kaipaat. Mielummin kuvittelisit itsesi kirkon penkillä kuin terassin. Haluaisit olla naisellinen Nainen miehelle ja miehellesi sinä hänen ainoansa.

Täällä odottaa toinen tuollainen ihan samallalailla ajatteleva ja kaipaava mutta Mies ja tavattavissa olen aivan varmasti ympäri vuorokauden textillä tai soittamalla XXXXXXXXXX silloin kun seuraa viereesi kaipaat.

Ota reippaasti yhteyttä koska ollaan samoilla linjoilla miten asiat nyt on molemilla, yksinäiset illat syövät meidät. Rakasta ihmistä etsimässä.

Ei tehdä tästä enään liian vaikeaa kummallekkaan nähdä ja tuntea toinen ihan siinä, tässä vieressä.

Aitoon pysyvään suhteeseen,inhimillinen, huumorintajuinen, normaalin tavallinen, rehti, selkärankainen, elämänmyönteinen, iloinen, romanttinen, hellä, hauska, mukava, kotona, luonnossa ja ihan maallakin viihtyvä mökki ihminen, lapsirakas, leikkisä, toista ja toisen mielipiteitä, haluja kuunteleva ja kunnioittava.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eli ongelma on päässä yhteyteen kuvaamani naisen kanssa kun tosiaan itse on arka myös ja alko tai terassit-baarit ei käy. Ja tosiaan jos töissä on ja lapset ododttaa kotona on ollut mahdotonta, sydäntä pahasti särkevää, löytää ihminen viereensä. Onko muita paikkoja mistä löytää ihan tavallisen naisen, oikeesti tatavallista perhe-parisuhdetta haluavaa. Aikakin kun "kortilla" kaikilla ja kiire "jonnekkin" ja kuitenkin illat jälleen taas yksin. Luovuta en :) jossain Hän on... kunhan tietäis sen paikan, missä. Varmaan jossain kotonaan muksujen kanssa ja silti yksin. Ken osaa sanoa, neuvoa mitenkään. Tämä ongelma myös muilla miehilla ketä tunnen. Kiitos etukäteen kaikesta :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se säikäyttää naisia(kin). Niinkuin tosimielellä olevat naiset säikäyttää miehet kauemmas...

Aloita tutustuminen hissuksiin, älä heti kerro että tosimielellä olet, näin se vaan menee.

Itse tapaisin tuttavuusia tapahtumissa (konsertit, urheilutilaisuudet), kahvilat ja kesällä tietysti terassti. Ei siellä terassillakaan tarvi aivan ämpäripäisssään olla, voi vain seurailla ihmisvilinää muutaman miedon juoman voimin. Silmäpeliä kehiin ja ole tarkkana..

Itselläni toimi sellainen konsti että kysyin ex-mieheltä suoraan että onko hänellä lähiiirissä ketään sopivaa ja mielenkiintoista. Siis en ole yhdenkään entisen seurustelukumppanin kanssa eronnut riidoissa ja voin tällaista kysyä. Jos ex ei enää kiinnosta eikä exä ole kiinnostunut minusta, hän mielellään varmasti kertoo jos kavariporukassa on joku vapaalla jalalla. Ja itse olen exäni niin hyvin valinnut aikoinaan että luotan heidän makuunsa ;)

Vierailija
2/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kolahda toi teksti ollenkaan. Mulle tulee siitä sellainen tunne, että haluat sellaisen 50-luvun elämäntyylin, jossa kotiäiti hoitaa kodin, lapset ja ruoat pöytään ja isäntää hellitään sitten se loppuilta ja käydään kävelyllä käsikkäin. Jos voisit ilmoitustasi jotenkin kohentaa reippaamman sävyiseksi ja jos mitenkään saisit mukaan sellaistä jämäkkää miehekkyyttä niin uskoisin sen uppoavan paremmin.

Iso osa naisista haluaa salaa rinnalleen miehen jonka olkapäähän voi tiukan paikan tullen nojata ja luottaa siihen, että mies hoitaa homman, oli se mitä tahansa. Jotenkin tuosta tekstistäsi sellainen aspekti jää puuttumaan, vaikka sitä ehkä tarkoitatkin. Ole vähemmän imelä ja kerro suoremmin mitä haet ja haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassit ym.vst ei käy alkuunkaan. Ensinnäkin jo alkontuoksu saa karvatkin pystyyn, kiitos siitä uselta vuodelta väkivaltaislle exälle( 8 vuotta kestin iskuja ). Jos olen sieltä seuraa viereeni saanut on se alko mukana monasti ja toiseksi en ole tarpeeksi rohkea. Meitäkin on joille tuo on ylittämötn kynnys nuo paikat. Kiitos kun vastasit :)

Vierailija
4/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin lälly liiaksi.

Vierailija
5/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veljeni löysi sieltä loistavan kumppanin itselleen

Vierailija
6/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegat eri paikkakunnilta. Rakastuin ennenkuin olin koko miestä nähnytkään.

Vierailija
7/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa sanotaan, että "liian lälly ilmoitus" tai että liian vanhanaikainen fiilis tulee? Ts. onko tuo lällyys tullut tekstiisi vahingossa vai haluatko nimenomaan sitä? Moni nainen tykkää romanttisesta miehestä, mutta luulen, että aika moni haluaa sitä, että se mies on romanttinen Nimenomaan Hänelle. Ei niin, että se laittaa hempeilevän yleisen ilmoituksen nettiin.

Vierailija
8/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvikaan alkoa käyttää.. Mutta mitä jos käyttää? Tarkoitan, että jos löydät kivan ja näin ja hän tykkää käydä kaveri porukoissa ja käyttää alkoa, älä tee siitä ongelmaa vaikka se onkin ollut sun ex-suhteessa pahakin ongelma.

Ymmärrän että se on ollut jälkiä jättävä mutta niistä täytyy päästä yli saadakseen uutta ja rakentaakseen uutta. Se että ex ei osannut käyttäytyä alkon kans ja se oli hänelle ongelma ei tarkoita että se olisi ongelma jollekin toiselle. Anna siis tulevan kumppanisi elää ja olla, älä rajoita.

Tarkoitan, että etkö käy vain sen takia terasseilla, että ex oli kuten oli? Ei minunkaan mielestäni kumppania niistä paikoista välttämättä löydy mutta sääli jos ex rajoittaa näinkin sinun elämääsi vielä vuosia jälkeen päin.. pääse asioiden yli.

Ota olut saunaan, kun olet yksin, avaa pullo ja haistele sitä, juo siitä vähän äläkä koe sitä ongelmaksi, rentoudu ja opettele nauttimaan. En tarkoita että alko olisi tapa että täytyy sillä rentoutua ja nauttia sitä kautta elämästä, tarkoitan vain tässä terapiaa yli pääsemiseksi niistä traumoista joita ex on sinuun jättänyt.

Kun vähiten etsit, ehkä se sitten löytyy :)

Vierailija
9/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x 8-9 vuotta olen ollut naimisissa asti, 3 tytärtä ja kahdelle heistä olin 6 vuotta yksinhuoltajana ja sotä jo avoiliiton aikana minä hoidin-kasvatin lapset, vaimo hoiteli alkoa. Joten "äitä hoitelemaan kotia" en tarvitse kun olin olla "sitä" itse tyttärille silloin. Exästä ei ollut apua kasvatukseen, kun ei ollut itsensä "hoitamiseenkaan". Tuo ei ole ollut ainoa ilmoitus noissa hakusivuilla, kymmeniä eri tyylisiä, erilaisia, aivan laidasta laitaan, vakavaa ja huumoria ja hellyytä ja sitä miehissyyttäkin, se vain siinä se ongelma, että jos ei kerro kuin tuossa ( tosin aivan liian pitkähän tuo ) niin tulee yhteydenottoja juuri sellaisilta ihmisiltä keiden kanssa ei halua, voi olla taas itse ... sekin koettu-nähty nyt viikon sisälläkin jo 5 kertaa ( ilmo ei ollut noin "lässy" kuin nyt tuo on myönnän ). Minusta tuntuu, ettei etsimäni nainen "nettaile". Yhdelle tyttärelle ensimmäisestä avioliitosta olin muuten se "viikoloppu isä", sekin "kurjuus" koettu kun lapsi on muualla, eikä voi osallistua kokopäiväisesti. Kiitos myös Sinulle, kyllä apuakin oli :)

Vierailija
10/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen oluen useimmiten mukaan saunaan, absolutisti en ole, eikä se tässä se "ongelma". Tosin olen eri mieltä jos itse ei köytä alkoa viikottain-kuukaudessakaan niin ei onnaa parisuhteessa. Useammin kuulee kun "se" toinen juo, valitetaan suhteissa. Mitä olen rajoittamassa elämässäni tai kumppanilta , JUOMISTAKO tarkoitat :O ??? nohuh! ken selvä sitä katsoo pitempään... ja jos käyttämään niin kuin nyt "yllytit" ois sama-vastaavaa kuin pitäisi alkaa poltamaan kun toinenkin poltaa. Ymmärin varmaan väärin, sori :)

Aika monasti naiset etsii miestä jonka kanssa voi harrastaa "porukassa", yhteiset harrastukset jos olis. Mutta jos lapsi.perhe keskeistä elämää aikoo viettää niin, ei pitkälle pötkitä jos toinen menee porukassa kännään tai siis eihän alkoholistitkaan juo ;)...

Vierailija
11/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholiin. ( vaimon väkivaltaisuuskin jäi sen varjoon vaikka siitäkään tässä ei kysymys ) Taisin kertoa tuolla lopussa mitä kysyin, halusin tieää jos jollain omaa kokemusta vastaavaa?

Mukava kuitenkin, että täällä ollaan tod. aktiivisia. Kiitos jälleen.

Vierailija
12/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö sopiva ehdokkaan, jos ottaa pari siideriä juhannuksena?

Vierailija
13/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä suomen kielen kaunein sana on "arki". haluan juuri tuollaista töistä kotiin, alkotonta, tavallista elämää. yksi 3-vuotias lapsi on, olen yksinhuoltaja.

Vierailija
14/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä suomen kielen kaunein sana on "arki". haluan juuri tuollaista töistä kotiin, alkotonta, tavallista elämää. yksi 3-vuotias lapsi on, olen yksinhuoltaja.

Vierailija
15/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin "romantiikkaa"?. Kerran mainitsin ainakin sen sanana. hmm?

Kysyin, että onko muuta paikkaa netissä tai kuin nuo "seura-peli-harrastukset" ym.vst. Olin yksinhuoltajien ry:n puheenjohtanakin meidän paikkakunnalla ( Suomen toiseksi eniten yksin huoltajia/uusio perheitä ) mutta kun piti alkaa liian usein valitsemaan omien lasten ajan ja sen ärryyn toiminnan kanssa niin lapset voittivat. Päätin olla kotosalla ja "harrastaa", olla heille kotona ja puuhastella heidän tarpeitteinsa kanssa, kuten niin monimuukin yh on kotona pääasissa siksi kun on ne alaikäiset lapset. Töistä-kauppaan-kotiin. ( jos ei tarhassa tarvitse käydä :)

Missä yh-äidit täällä, oisko heillä tietoa parempaa mistä Nainen miehen löytää jos on vaikka 3-15 kesäisiä lapsia kotosalla.?

Vierailija
17/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole kauheasti etsinyt kun on vasta reilu ½ vuotta erosta

T18

Vierailija
18/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pienen lapsen äitinä en jaksa/viitsi/halua lähteä baarista ketään etsimään. Vapaa viikonloput yleensä motköän siskolla tai veljellä.

Vierailija
19/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko ei ongelma tässä kuitenkaan kuin sen verran, että löytää se Nainen joka käyttää sitä jonkin asian juhlistamiseen mielummin eikä kotona sekuvaan korkkaa ja terassilla niinkuin vain kuuman kesäpäivän ratoksi ... ja missä, minne lapset? Ei minulla ole paikkaa minne veisi "hoitoon" siksi aikaa ja kuinka monesti pitäsi heidät sinne kuskata jotta terassilta jonkun tarpeeksi selvän löytäisi, pitäs puhalluttaa suurin osa ennekuin matkaan lähtisi ;)

Vierailija
20/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten Mies sinut saa kiinni, sen verran hihasta, että pääsette juttuun joka veisi pitemmällekin tutustumisasteelle ihan. Tästä on kysymys! :) Kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme