Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeinen elämä- mistä löytää itselleen oikean.?

Vierailija
30.06.2008 |

Hei:) Olen mies ja erosta jo useita vuosia ja se vaihe käyty läpi mutta...

Vuosia olen noilla treffi,deitti,seuranhakusivuilla ollut etsimässä ja todellakaan sieltä löytäminen ei ole helppoa. Jos laitankin tähän ilmoitukseni miten ole etsinyt niin saa kuvastuksen mitä ja miten nyt olen etsinyt sanoin:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Katsoitko kassajonossa minua silmiin, muttet uskaltanut tulla siinä luokseni? Käänsit pääsi, katseesi taas pois ja se harmittaa aina yhtä lailla heti jälkeenpäin kun et uskaltanut taaskaan katsoa pitempään tai jäädä siihen tilanteeseen edes jotenkin pitempään jotta tietäsit ajatteleeko juuri tuo mies nyt samallalailla kaivaten ehkä nyt juuri sinua ja ehkä odottaa sinulta aloitetta ettei hän taas karkaisi, vain menisi pois siitä ja nyt jälleen kerran.

Olet se nainen jolle ystävät sanovat, että sinun pitäsi käydä jossain enemmän, mikä tuntuu jo turhauttavaltakin hokemalta koska mielestäsi käytkin jossain.

Kävelitkö iltalenkillä vastaan ja hymyilit? Ehkä ajattelit samaa kuin minä, sopisimmeko toisillemme.

Olitko se sinä, joka leikkipuistossa mietit, miten lapsemme saisivat leikkikaverit toisistaan ja samalla me voisimme tutustua toisiimme.

Ehkä näet minunlaisen miehen monestikkin, kunnollisen, rehellisen,mukavan näköisen miehen joka haaveilee myös omasta kullasta mutta kun vain uskaltaisit sitä häneltä kysyä ja jotain edes hänelle sanoa, kertoa, että "Hei" niin minäkin!.

Haen ihan elämässään normaalia Naista, tavallista ilman kummempia "kliseitä ja hienouksia". Töistä kauppaan ja kotiin naista. Ulkoilet, liikut luonnossakin ja tunnet, toivot sydämmessäsi todellakin, että olisipa mies rinnalla nyt mukanasi elämässäsi.Tunnet, tuntuu, että antaisit kaikkesi sen eteen, että löytäsit Hänet. Olet yksinäinen yksin puuhastelija ja silti kaipaat. Mielummin kuvittelisit itsesi kirkon penkillä kuin terassin. Haluaisit olla naisellinen Nainen miehelle ja miehellesi sinä hänen ainoansa.

Täällä odottaa toinen tuollainen ihan samallalailla ajatteleva ja kaipaava mutta Mies ja tavattavissa olen aivan varmasti ympäri vuorokauden textillä tai soittamalla XXXXXXXXXX silloin kun seuraa viereesi kaipaat.

Ota reippaasti yhteyttä koska ollaan samoilla linjoilla miten asiat nyt on molemilla, yksinäiset illat syövät meidät. Rakasta ihmistä etsimässä.

Ei tehdä tästä enään liian vaikeaa kummallekkaan nähdä ja tuntea toinen ihan siinä, tässä vieressä.

Aitoon pysyvään suhteeseen,inhimillinen, huumorintajuinen, normaalin tavallinen, rehti, selkärankainen, elämänmyönteinen, iloinen, romanttinen, hellä, hauska, mukava, kotona, luonnossa ja ihan maallakin viihtyvä mökki ihminen, lapsirakas, leikkisä, toista ja toisen mielipiteitä, haluja kuunteleva ja kunnioittava.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eli ongelma on päässä yhteyteen kuvaamani naisen kanssa kun tosiaan itse on arka myös ja alko tai terassit-baarit ei käy. Ja tosiaan jos töissä on ja lapset ododttaa kotona on ollut mahdotonta, sydäntä pahasti särkevää, löytää ihminen viereensä. Onko muita paikkoja mistä löytää ihan tavallisen naisen, oikeesti tatavallista perhe-parisuhdetta haluavaa. Aikakin kun "kortilla" kaikilla ja kiire "jonnekkin" ja kuitenkin illat jälleen taas yksin. Luovuta en :) jossain Hän on... kunhan tietäis sen paikan, missä. Varmaan jossain kotonaan muksujen kanssa ja silti yksin. Ken osaa sanoa, neuvoa mitenkään. Tämä ongelma myös muilla miehilla ketä tunnen. Kiitos etukäteen kaikesta :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi nainen joka kaipaa samoja asioita kuin sinä, valitettavasti olen vasta siinä tilanteessa että ero on vasta tulossa.

Haluan vain normaalin arjen lasten kanssa johon kuuluisi uskollinen rehellinen mies joka nauttii perhe elämästä. Elämästä joka olisi tasapainoista normaalia elämää, en juurikaan käytä alkoa, joskus juon sauna oluen, en edes muista milloin olen viimeksi baarissa käynyt, en kaipaa sellaisia asioita. Luulin saaneeni mitä halusin, sain vain miehen joka on elänyt kaksoiselämää koko avioliittomme ajan, kovan hinnan maksan tästä lasteni kanssa.

Voi kun löytäisin kaltaisesi miehen kunhan olen toipunut erosta.

Vierailija
22/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta lässytystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei kukaan jaksa lukea. t. editoiva toimittaja

Vierailija
24/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vierailija - 30.6.2008 17:48 (ID 331641)

Minkä ikäinen olet? "

Olen lähempänä 45 kuin 35.

Vierailija
25/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksesi on liian pitkä. Deittisivustolla niitä on lukemattomia ja tekstisi on pitkä kuin nälkävuosi. Tilanteet, joita siinä kuvaat, ovat kyllä todellisia ja seuraa hakevia naisia varmasti koskettavia, siitä pisteet sinulle. Olet myös nähnyt vaivaa sisällön eteen, sekin tekee vaikutuksen.

Kieli on mielestäni kyllä turhan pehmoa, tulee vähän mieleen SinäMinä/ Regina- lukemisto. Lällyn-lällyn-tunnelmaa.. Kielioppivirheet sattuvat myös silmään. En halua olla ilkeä, mutta nämä asiat ovat iso osa ensivaikutelmaa.

Kertoisitko ikäsi ja oletko ollut kaksi kertaa naimisissa? Ilmoituksesi perusteella kaipaat kumppaniksesi todellista koti-ihmistä ja olettamani tuplaero-hirtoriasi perusteella pelkään sinun olevan ehkä ripustautuva tai henkisesti dominoiva mies. Pahoittelen, mikäli olen väärässä, mutta sellainen tunne vain tulee.

Ilahduttavaa kyllä, ettet viihdy terasseilla tai kapakoissa. Suosittelen sinulle käymistä seurakunnan tilaisuuksissa, Siellä on paljon fiksuja, kauniita , älykkäitä jne. naisia, joilla elämän perusasiat ovat yleensä paremmin kuin hyvin. Sieltä minut miehenikin löysi...

Hyvää ja lämmintä kesää sinulle!

Vierailija
26/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija - 30.6.2008 18:25 (ID 331872)

Toi jaaritus on AIVAN liian pitkä, se pitäisi editoida ja tiivistää pariin kappaleeseen,

muuten ei kukaan jaksa lukea. t. editoiva toimittaja"

Niin onkin, kuten tuolla yhdessä vastauksessa Jo sanoinkin. Mutta tyhjentävä kuitenkin mitä etsii-haluaa-toivoo. ? Lyhyempiäkin eli ei noin "tarkkaa hakua" on kokeiltu. Tässä yritin, kyllä, saada tunnetta esiin mitä tuntee kun on yksin ja miten arki menee jos on ujon hiljaisen puoleinen ihminen ja aikaa rajoitetusti päivästä toiseen muuhun kuin arjen pyörittämiseen eikä niitä paikkoja tule siinä vastaan.

Vierailija
27/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nyt esillä, olkoon toistaiseksi noin pitkänä "lässynä", suomi24.fi.

Tänään laitoin ja katson mitä tapahtuu. Kerron miten se otettiin vastaan :)

Vierailija
28/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija - 30.6.2008 18:19 (ID 331831)

heips

Täällä olisi nainen joka kaipaa samoja asioita kuin sinä, valitettavasti olen vasta siinä tilanteessa että ero on vasta tulossa.

Haluan vain normaalin arjen lasten kanssa johon kuuluisi uskollinen rehellinen mies joka nauttii perhe elämästä. Elämästä joka olisi tasapainoista normaalia elämää, en juurikaan käytä alkoa, joskus juon sauna oluen, en edes muista milloin olen viimeksi baarissa käynyt, en kaipaa sellaisia asioita. Luulin saaneeni mitä halusin, sain vain miehen joka on elänyt kaksoiselämää koko avioliittomme ajan, kovan hinnan maksan tästä lasteni kanssa.

Voi kun löytäisin kaltaisesi miehen kunhan olen toipunut erosta."

Nyt tarvitset Ystävää, ystäviä ympärillesi, tukemaan, olemaan elämässäsi, saatavilla kun tarvitset.

Kahden eron jälkeen voin sanoa, että elämä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

ja "kohta", ajan kuluessa huomaat, että päätös oli varmasti oikea koska kuulee yleensä eronneilta, että odottivat liian kauan suhteen paranemista, muuttumista paremmaksi mitä siltä toivoi. Ero asiat onkin aivan toinen juttu.

JAKSA !!!! Ja muista, ystäväviä ympärille elämään!

Vierailija
29/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija - 30.6.2008 18:32 (ID 331922)

Kommentoin näin suoraan.

Ilmoituksesi on liian pitkä. Deittisivustolla niitä on lukemattomia ja tekstisi on pitkä kuin nälkävuosi. Tilanteet, joita siinä kuvaat, ovat kyllä todellisia ja seuraa hakevia naisia varmasti koskettavia, siitä pisteet sinulle. Olet myös nähnyt vaivaa sisällön eteen, sekin tekee vaikutuksen.

Kieli on mielestäni kyllä turhan pehmoa, tulee vähän mieleen SinäMinä/ Regina- lukemisto. Lällyn-lällyn-tunnelmaa.. Kielioppivirheet sattuvat myös silmään. En halua olla ilkeä, mutta nämä asiat ovat iso osa ensivaikutelmaa.

Kertoisitko ikäsi ja oletko ollut kaksi kertaa naimisissa? Ilmoituksesi perusteella kaipaat kumppaniksesi todellista koti-ihmistä ja olettamani tuplaero-hirtoriasi perusteella pelkään sinun olevan ehkä ripustautuva tai henkisesti dominoiva mies. Pahoittelen, mikäli olen väärässä, mutta sellainen tunne vain tulee.

Ilahduttavaa kyllä, ettet viihdy terasseilla tai kapakoissa. Suosittelen sinulle käymistä seurakunnan tilaisuuksissa, Siellä on paljon fiksuja, kauniita , älykkäitä jne. naisia, joilla elämän perusasiat ovat yleensä paremmin kuin hyvin. Sieltä minut miehenikin löysi...

Hyvää ja lämmintä kesää sinulle!"

Kiitos, asiaa tuli ja paljon.

Sanoit; "olettamani tuplaero-hirtoriasi perusteella pelkään sinun olevan ehkä ripustautuva tai henkisesti dominoiva mies". Mikä kohta ILMOSSA kuvastaa ripustautuvaa ja kertoo dominoinnista, kertoisitko lähemmin kohdan?

Henkisesti näkisin itseni hellänä, kilttinä. Odotan kyllä, että nainen ymmärtää myös antaa helyyttä, kosketusta kun jos sitä itsekkin saa. Olen, tunnustan, kyllä tunnepohjalla enemmän elämässä etenevä kuin ensin "järjellä", se tulee myöhemmin. Dominoiva, sitä meissä kait kaikissa jos lukee miten se määritellään. Kaikilla jotain-joitain sellaisia piirteitä. Mutta kyllä noissa avioliitoissa joku muu "vei junaa" ja minä luovin. Jos niistä jotain mainitsisi.

Dominoivahan ei kait itse niinkään "tunnusta", näe dominointiaan. ?

Ymmärtäisin, että siitä "roolista" pois päästäkseen pitää sitä itse ensin ymmärtää ja hallita, ettei se hallitse kuinka käyttäytyyn toisia kohtaan. Mutta sekin tässä ei aiheena alkuperäisessä kysymyksessäni. Noistakin keskustellaan varmasti paremmin, seikkaperäisemmin täälläkin muualla uskoisi. Niinkuin tuo Alkokin aiheena suhteessa eritoten lapsi perheissä.

Kysyin "vain" mistä nainen/mies löytää viereensä, jos nuo deittisivut yleiset suljetaan pois ja jos se arki on noin kuin ilmossa kerroin, kuvastin.

Tulihan siellä jo vastauksiakin kysyttyynkin niinkuin Sinultakin paljon, runsaasti! Kiitos:)

Vierailija
30/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiivistä sitä.

Tsemppiä!

Vierailija
31/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli ihan kiva, mutta mullakin pisti kirjoitusvirheet silmään. Kun teksti oli muuten niin selvästi mietittyä ja pohdittua asiaa. Tekstin alusta tuli susta aika omahyväinen kuva (siis että naiset yleisesti jäävät sua tuijottamaan kaupassa) :), mutta toisessa kappaleessa ajatuksesi lähti avautumaan. Ei musta ole mitenkään epärealistista etsiä raitista, perhe-elämää rakastavaa naista, turha sun on tinkiä liikaa kriteereistäsi. Puhuit jotain kirkosta? Oletko itse uskossa, tai voisitko seurustella uskovan naisen kanssa? Uskovaisten deittisivuilta löytyy raittiita naisia. ;)

Sun vastauksista tähän ketjuun mä aloin miettiä, että mahdatko sä rakastua renttuihin? Naisillahan tää on ihan yleinen "vaiva". Varsinkin kun kommentoit, että ne jotka sun ilmoituksiin vastaa, ei oikein nappaa. Onko kyse siitä, että haet järjen tasolla kunnon naista, mutta edelleen haluat ongelmakimppuja?

Vierailija
32/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista elämää kuin ap.n kertoma. Käänteisesti siis, alkoholi hallitsi minunkin ex.n elämää ja sitäkautta meitä kaikkia.

Tykkään silti joskus käydä tanssimassa ja otan siinä siideriäkin, koen että suhtautumiseni on pysynyt normaalina alkoholin suhteen.

Deitti- ilmoituksia minullakin on ollut, jostain syystä en oikein jaksa uskoa niihin yhteydenottoihin. Samaa siis minäkin olen miettinyt, mistä kotona viihtyvä nainen löytää miehen? Mukavaa kesää kaikille:)

Vierailija
33/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat saada paljonkin yhteydenottoja;)

Vierailija
34/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ilmoitus on mutta paistaako läpi ehdottomuus? Voitko hallita toista ihmistä omien kokemuksiesi takia. Teillä ongelma oli ex, hänellä ongelma oli alkoholi. Ei se sama saa toistua, et voi verrata ja vaatia toiselta ettei hän voi ottaa siideriä tanssipaikassa tai grilli-illassa koska sinun ex-vaimo käyttäytyi huonosti alkoholin kanssa.

Ei sinua olekaan pyydetty alkoholistiksi vaan pääsemään yli niistä mitä tunnet. Minusta sinussa paistaa tietty ehdottomuus ja toisen hallitseminen läpi eikä se kyllä houkuta ketään luokse.

Kuka tahansa voi viihtyä enemmän kirkossa kuin terassilla ja silti juoda makkaran kanssa oluen, tekemättä siitä sen suurempaa numeroa, sen ei tarvitse olla alkoholisti tai ongelma..

Täytyy hyväksyä toinen ihminen. Ei väkivaltaa ja sellaisia ongelmia tietenkään tarvitse.

Eli tiivistän; jätätkö todella hyvän muuten sinulle sopivan naisen väliin mikäli hän käy ystävien kanssa tanssimassa, ehkä kerran kuukaudessa-kerran puolessa vuodessa, työpaikan pikkujouluissa, ottaa siiderin saunoessa joskus viikonloppuisin, kesäisin grillatessa ehkä useamminkin, mökillä, kutsuu ystävä perheitä/ystäviä teille /pariskuntia viettämään iltaa ja teillä on yhdessä kivaa ehkä pelaatte pelejä, syötte ja juotte viiniä.. Pitääkö sinun unohtaa tämä muuten hyvä ihminen näiden "paheiden" takia vai vaaditko häntä muuttamaan elämänsä siten ettette te tee koskaan mitään tämmöistä tai ettei teillä oteta viiniä, ei edes muutkaan ihmiset?

Vierailija
35/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käsitit väärin..

Enkä yllyttänyt juomaan vaan pääsemään entisistä eroon. Luehan uudelleen.

Vierailija
36/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksesi on vain hiukan epätoivoisen kuuloinen, täytyisi olla rutkasti lisää reippautta. Deletoi ensimmäinen kappale kokonaan pois.

Kirjoitusvirheet ovat aika kamalia, olisiko sinulla jotakin tuttua joka voisi lukea ilmoituksesi ja stilisoida tekstiä? Anteeksi kun huomautan siitä, saattaisi vain auttaa asiaasi.

Vierailija
37/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen mukavaa, normaalia Naista, elämään rinnallani ilman kummempia "kliseitä ja hienouksia". Töistä kauppaan ja kotiin -naista. Kenties ulkoilet, liikut luonnossa. Toivot sydämmessäsi että olisipa mies rinnallasi. Tunnet että antaisit kaikkesi sen eteen jos löytäsit Hänet. Olet tyytyväinen yksin puuhastellessa ja samalla kaipaat toista ihmistä. Mielummin kuvittelisit itsesi kirkon penkillä kuin terassin. Haluaisit olla naisellinen Nainen ja miehellesi hänen ainoansa.

Aitoon pysyvään suhteeseen,inhimillinen, huumorintajuinen, normaalin tavallinen, rehti, selkärankainen, elämänmyönteinen, iloinen, romanttinen, hellä, hauska, mukava, kotona, luonnossa ja ihan maallakin viihtyvä mökki ihminen, lapsirakas, leikkisä, toista ja toisen mielipiteitä, haluja kuunteleva ja kunnioittava mies odottaa vastaustasi!

Vierailija
38/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun ;).

Vierailija
39/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on ihan ruuhkanen eikä sinne pääse :)

Vierailija
40/40 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste.

Siis jos se on hyvin hallitseva piirre. Jotain ujoutta tai vakavuutta/varautuneisuutta voi olla, en sitä sano, se on ihan ok. Mutta jos ujous on sen asteista, että pelkää tutustua ihmisiin ja elämään, niin ainakin miehen ominaisuutena se on totaalinen turn-off.

Sori mutta sanoin nyt suoraan. Varmastikaan kaikki naiset eivät ajattele asiasta näin, joten lykkyä etsintääsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä