Hyvää 420 Päivää!
Löytyykö tältä palstalta kyseisen päivän juhlistajia?;)
Kommentit (30)
Väärä palsta. Kysele Hommalta ja Rajat kii-ryhmistä.
Samoin!
En taida kyllä tänään juhlistaa, vaikka juhlapäivä onkin. Sitten viikonloppuna vasta...
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu.. Kyllä kannabiksen käyttäjistä suurin osa on ihan normaaleja ihmisiä, eikä mitään sekaisin olevia hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin!
En taida kyllä tänään juhlistaa, vaikka juhlapäivä onkin. Sitten viikonloppuna vasta...
Asennetta:)
Juhlimalla vajoen johonkin Beavis ja Butthead - tyyppiseen tilaan? Ei kiitos, mulla on parempaakin tekemistä. Ja jos juhlin jotain, en todellakaan noin tylsästi (enkä tarvitse mitään aineita pitääkseni hauskaa. Sori jos te joudutte. )
Kiitos samoin!!
Juhlistaisin mielelläni jos olisi
En mä tänään mut piripäivänä sit vedän kunnolla!
Hienoa! juuri tulinkin tänne toivottelemaan samaa!
Vierailija kirjoitti:
En mä tänään mut piripäivänä sit vedän kunnolla!
Millos tämä päivä pidetään? En ole kuulutkaan piri päivästä.
Hiton ankeuttajat, menkää muualle ja antakaa ihmisten toivottaa kaunista merkkipäivää toisillensa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu.. Kyllä kannabiksen käyttäjistä suurin osa on ihan normaaleja ihmisiä, eikä mitään sekaisin olevia hörhöjä.
Joa palstalla on sellaiset 90% tervejärkisiä vanhempia, niin voi sanoa, että väärä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Hiton ankeuttajat, menkää muualle ja antakaa ihmisten toivottaa kaunista merkkipäivää toisillensa!
Mä luulin et pilvessä ollessa mikäön negatiivinen ei vaikuta vaan on vaan hyvä olla. Ei sitten tainnutkaan olla niin. Kannattaa lopettaa ennen kuin tulee psykoosi. Hermosi ovat jo aika kireällä.
Tänään on myös Kokkeli-Keskiviikko, otetaas sille kunnon viivat!
Hyvää juhlapäivää kaikille. Nyt ei valitettavasti ole millä juhlia. Soma sattuma kun ungass kokouskin alkoi tänään.
Mun synttäripäivä. Kahvit juodaan perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et pilvessä ollessa mikäön negatiivinen ei vaikuta vaan on vaan hyvä olla. Ei sitten tainnutkaan olla niin. Kannattaa lopettaa ennen kuin tulee psykoosi. Hermosi ovat jo aika kireällä.
Joo sustakin varmaan kiva kun äitien päivänä joku tulee haistattamaan paskat ja kertomaan kuinka kaikki penskat on rääkyviä hirviöitä.
Oho, enpäs tajunnutkaan että nyt on se päivä. Mulla on Damista ostettu t- paita 420 tekstillä, sitä vaan hankala käyttää Suomessa. Ihan tavallinen työssäkäyvä nainen olen, mutta tuo paita leimaisi pahasti. Sääli että Suomessa on näin.
Hyvää 420 päivää siis kaikille:)!
Odotellaan että kello on samanverran niin voi juhlistaa :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sustakin varmaan kiva kun äitien päivänä joku tulee haistattamaan paskat ja kertomaan kuinka kaikki penskat on rääkyviä hirviöitä.
PS: Sun punkkulasista paukahtaa psykoosiin yhtä herkästi, kuin kannabishitistä.
Ketä kiinnostaa jumittaa, kun on parempiakin aineita tarjolla? Kannabispolttajien ainoa puheeaihe on kannabis, niin senkin takia niitä ei jaksa.