Työkaveri taitaa olla minuun ihastunut
Olen jo pitkään miettinyt onko vai ei, mutta en muutakaan syytä keksi sille miksi on vältellyt minua viikon. Hän on muutoinkin käyttäytynyt todella tylysti minua kohtaan. Äsken hän tuli sitten viikon jälkeen ensimmäistä kertaa luokseni kertomaan, että on varannut vaimolleen ja itselleen yllätysreissun viikonlopuksi 😄. Tämä oli siis hänen asiansa. Kun minä aloin puhumaan, että minäkin olen suunnittelemassa Tallinnan reissua mieheni kanssa kahdestaan niin johan hän meni vaikeaksi, vaikutti ärsyyntyneeltä ja punastui. Ilmeisesti hän halusi tulla jotenkin viestimään, että haluaa parantaa suhdettaan vaimoonsa, vaikka minä en ole heidän suhteensa väliin todellakaan tulossakaan. Minä en ole mikään perheen rikkoja, eikä tämä mies ole todellakaan mitenkään minun tyylisenikään. Olisi kivaa olla normaalisti työkaveri, mutta en jaksa kohta enää katsella hänen ailahtelevia mielialojaan tai minulle kiukuttelua ilman syytä.
Muilla kokemusta vastaavasta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Haha se on vänkännyt ja unelmoinut susta vaikka mitä. Nyt se koitti saada sut "mustasukkaiseksi" mutta sun reaktio oli ihan väärä :D
Ei yrittänyt. Se on kyllä koittanut mielestäni aiemmin sitäkin flirttailemalla muille työkavereillemme ja kehumalla niitä. Viime päivät sillä on ollut jotenkin tosi hankalaa, mitä olen siihen törmäillyt sattumalta. Näyttää myös tosi väsyneeltä. Kyllä se tuli vaan kertomaan, että haluaa olla vaimonsa kanssa (vaikka minä en ole sitä mitenkään kyseenalaistanut koskaan enkä todellakaan ole ehdotellut mitään tms.). Kaikissa työpaikan juhlissa on myös vältellyt minua kun ruttoa, vaikka itsestäni taas olisi mukavaa viettää aikaa samalla porukalla millä yleensäkin töissä aikaa vietämme.
Rupesin miettimään, että ei kai se ole oikein rakastunut, kun on aiemmin viljellyt ties mitä sydän-piiloviestejä ja rakastuneena sitä ei pysty nukkumaankaan, kun toinen pyörii mielessä..
Ap
Haha se on vänkännyt ja unelmoinut susta vaikka mitä. Nyt se koitti saada sut "mustasukkaiseksi" mutta sun reaktio oli ihan väärä :D