Lue keskustelun säännöt.
Jos miehesi tulisi joskus niin umpikännissä kotiin että kusisi keittiön ruokailuvälinelaatikkoon, naureskelisitteko sitä yhdessä seuraavana päivänä vai ottaisitko kilarit?
Kommentit (42)
Saisin aivan hirveät kilarit ja heittäisin miehen mäkeen saman tien. Olen naimisissa aikuisen ihmisen kanssa ja aikuisilla pitää olla kyky tuntea omat rajansa myös alkon suhteen. Örveltäminen ei kuulu aikuisen käytökseen, varsinkaan jos on lapsia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen varmaan nipo, mutta minusta kännisekoilu (oli sitten satunnaista tai ei) on hiukan eriluonteinen asia, jos joku sairauden tai raskauden takia ei kykene täysin hallitsemaan ruumiintoimintojaan.
Minua ihan oikeasti ihmetyttää, miksi niin monet ovat valmiita katsomaan läpi sormien vaikka minkälaista käytöstä, jos tekijä on ollut humalassa. Aivan kuin se humalatila olisi joku luonnonlaki, jolle ei mitään voi. En nyt sano, etteivätkö ihmiset saisi juoda alkoholia, mutta on se aika säälittävää, jos he eivät osaa lopettaa ajoissa ja käyttäytyvät sitten kuin mitkäkin elukat. Vähän sama kuin sammakoita suustaan päästävät persut, jotka sitten sanovat, että vitsi vitsi ihan kuin kaikki sanomiset olisi sillä kuitattu :P