Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katselin noita Miss Suomi -16 ehdokkaita

Vierailija
20.04.2016 |

Ja heidän mittojaan niin esim. Elinan mitat 94-69-98. Niin kun omat mittani ovat noin 95-74-100 ja täällä mua haukutaan läskiksi ja isokoiseksi. Joo toi Elina on pidempi, mutta hoikka se on kuitenkin. Ja tiedän etten itse ole lähelläkään hoikkaa, mutta läski? Että yrittäkää selittää mulle tämä asia? Joo mulla on peppua (käyn salilla) ja leveä lantio. Kapeaa vyötäröä en tule saamaan vaikka laihtuisin 15 kiloa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan noi Elinan mitat 90-69-98. Ap

Vierailija
2/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha! Nyt ei ole sitten enää mitään sanottavaa vaikka viimeksi sain vaikka kuinka paljon "oot läski" "laihduta" kommentteja. Kyllä mä olenkin laihduttanut. Mutta olen tosiaan ihan tavallinen nainen, en missi. Ikääkin reilusti enemmän. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo missit ovat isoja ja sinä olet vielä isompi. Mitä muuta haluat kuulla?

Vierailija
4/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo missit ovat isoja ja sinä olet vielä isompi. Mitä muuta haluat kuulla?

No vaikka omat mittasi? Ap

Vierailija
5/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

78-58-82

Vierailija
6/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

78-58-82

No etpä säkään ihanteisiin osu.

Vierailija
7/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat nyt ovat kaikki huippuseksikkäitä ja timmejä huippupalkkaisia tohtoreita, ei kannata ottaa liian tosissaan. :)

Vierailija
8/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78-58-82

Niin, en osu läskien ihanteisiin ja sekö sinua harmittaa.

Vierailija
9/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun täällä on typerää porukkaa.

Vierailija
10/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78-58-82

Niin, en osu läskien ihanteisiin ja sekö sinua harmittaa.

No ei itseasiassa mittasi sen enempää kiinnosta. Nyt viitekehyksenä ovat kauneuskilpailut, joissa perinteisenä ihanteena on pidetty 90-60-90 -mittoja. Sinä olet siis enemmän suora pötkylä noihin ihanteisiin verrattuna. Voit toki ajatella, että maailman kauneuskilpailuvaikuttajat ovat läskejä ja tämä kansainvälinen ihanne juontuu siitä. Feel free.

Vierailija
11/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä nyt kuka vaan sanoo mitä vaan, ei ehkä kannata niin tosissaan ottaa.

Vierailija
12/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja milläköhän asteikolla 74 sentin vyötärö on läski? Varmaan toki sellaiselle, jonka normaali vyötärö on 60 cm, mutta osalla samalla painoindeksillä se on 70 cm. (Btw, vyötärölihavuuden raja taitaa olla >80 cm.)

Vierailija
13/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin että mun mieli on pahoitettu tahallaan? Ap

Vierailija
14/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri samaa jo viime vuonna. Olen törmännyt av:lla monta kertaa hirveään naureskeluun jos jonkun lantio on vaikkapa 101 cm. "Mahtaa olla mamman metriperse melkoinen näky", "on siinä ihmisellä persettä", "miten kenelläkään voi edes olla yli metrin mittainen perse :D"... Tosiasiassa monilla misseillä on 95-98-cm lantio, ja ssss:ää lukuun ottamatta tuskin kovin moni sanoisi missiä lihavaksi. 

Tuo vyötärönympärysjuttu on taas todella suhteellinen. Itsellä on vyötärönympärys 69 cm ja vatsalihakset erottuvat jo. Saisin kyllä varmasti vielä jonkun verran senttejä pois, mutta kun vatsalihakset erottuvat niin tuskin missään haudan reunalla voin olla. Sen sijaan mulla on äärimmäisen kapealuinen kaveri jonka vyötärö on 65 cm ja siinä ultrakapean uuman päällä on ihan kauhea pullataikinalöllö. Ymmärrän että hänen kaltaisensa ihminen ajattelee että 74 cm on jo ihan hirveä mitta, kun omat mittasuhteet ovat niin pienet.

Vierailija
15/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä en olekaan ihan hirveä läski? Ap

Vierailija
16/16 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minä en olekaan ihan hirveä läski? Ap

Tuskin olet missään tapauksessa hirveä läski noilla mitoilla.

Rasvaprosentistasi riippuu oletko edes pikkuisen läski. Noilla mitoilla ja saliharrastuksella voi olla lihaksikas ja timmi fitnesspylly tai sitten treeninjälkeisen mocca-frappucino-suklaapyörteen avulla kasvanut pehmeämpi perä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi