Ei näytä laihtuminen auttavan.t.ammattivalittaja
Tai se että myös käy kampaajalla. Yhtä näkymätön ihmisille on yli nelikymppisenä.
Kommentit (113)
Mä en ainakaan ole näkymätön vaikka olen nelikymppinen, sisäinen hyvä olo hehkuu myös ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä, kun susta huokuu kauas sellainen hyvän mielen ja positiivisuuden hohde.
Tyrskähti kahvi suusta : D
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä, kun susta huokuu kauas sellainen hyvän mielen ja positiivisuuden hohde.
Mä nyt yritin parantaa mun ulkonäköäni ja ajattelin sillä olevan jotain vaikutusta.ap
Eikö sun läheiset ja ystävät ole kommentoineet mitään mukavaa? Harmi :( olen varma että uusi kampaus on hieno, ja laihtuminen positiivinen muutos! Mieti siltä kantilta että piristääpähän ainakin itseäsi, ja itse omasta ulkonäöstäsi ja olemuksestasi eniten nautit muutenkin, muiden kommentit on vain jotain "plussaa" :-)
Mene laihtumisen ja uuden kampauksen myötä saamasi itsevarmuuden turvin tutustumaan ikäluokkasi ihmisiin! Johonkin kulttuuritapahtumaan tai (siistiin) baariin, missä löydät oman ikäistä porukkaa ja ehkä uusia tuttavuuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt yritin parantaa mun ulkonäköäni ja ajattelin sillä olevan jotain vaikutusta.ap
Kannattaa aloittaa muutos korvien välistä niin muutos saattaisi näkyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun läheiset ja ystävät ole kommentoineet mitään mukavaa? Harmi :( olen varma että uusi kampaus on hieno, ja laihtuminen positiivinen muutos! Mieti siltä kantilta että piristääpähän ainakin itseäsi, ja itse omasta ulkonäöstäsi ja olemuksestasi eniten nautit muutenkin, muiden kommentit on vain jotain "plussaa" :-)
Mene laihtumisen ja uuden kampauksen myötä saamasi itsevarmuuden turvin tutustumaan ikäluokkasi ihmisiin! Johonkin kulttuuritapahtumaan tai (siistiin) baariin, missä löydät oman ikäistä porukkaa ja ehkä uusia tuttavuuksia!
Ei kukaan ei ole kommentoinut asiaa millään lailla.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:lla ole ystäviä ja mieskin on paskaläjä hänen omien sanojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:lla ole ystäviä ja mieskin on paskaläjä hänen omien sanojen mukaan.
Ei olekkaan ystäviä.ap
Jahas, en tunne tämän jutun taustoja. Mutta jos mies on paskaläjä eikä vaakakupin toisessa päässä ole mitään painavampaa, niin ero. Ja uusi harrastus jos ei ole ystäviä. Äitini oli kotona 20 vuotta työkyvyttömänä ja sosiaalinen elämä tietysti kärsi, ja aloitti sittemmin harrastuksen, jonka kautta sai paljon uusia ystäviä:) eli tuttavapiiriä voi hyvin laajentaa vielä vanhemmallakin iällä!
Vierailija kirjoitti:
Jahas, en tunne tämän jutun taustoja. Mutta jos mies on paskaläjä eikä vaakakupin toisessa päässä ole mitään painavampaa, niin ero. Ja uusi harrastus jos ei ole ystäviä. Äitini oli kotona 20 vuotta työkyvyttömänä ja sosiaalinen elämä tietysti kärsi, ja aloitti sittemmin harrastuksen, jonka kautta sai paljon uusia ystäviä:) eli tuttavapiiriä voi hyvin laajentaa vielä vanhemmallakin iällä!
Tätä samaa on ehdotettu niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta ap keksii aina tekosyyn miksi ei voi tehdä mitään elämänlaadun parantamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa on ehdotettu niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta ap keksii aina tekosyyn miksi ei voi tehdä mitään elämänlaadun parantamiseksi.
Mä olen harrastanut. Käynyt tietokonekursseilla, työväenopiston kielikursseilla yms mutta en vaan ystäviä mistään saa.ap
40 vuotiaat naiset eivät pahemmin herätä kiinnostusta muissa ihmisissä ellei ole erikoisen kaunis.
Jatka ihmeessä laihduttamista! Jossain vaiheessa sulle itselle tulee omasta "uudesta" vartalosta niin hyvä olo ettei muiden mielipiteillä ole väliä.
Väärä kampaus. Kokeilepa seuraavalla kerralla sateenkaaren värein värjättyä irokeesia, niin takuulla päät kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotiaat naiset eivät pahemmin herätä kiinnostusta muissa ihmisissä ellei ole erikoisen kaunis.
Jatka ihmeessä laihduttamista! Jossain vaiheessa sulle itselle tulee omasta "uudesta" vartalosta niin hyvä olo ettei muiden mielipiteillä ole väliä.
Et selvästikään ole lukenut tämän emännän metkuja ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ei muiden mielipiteillä olekkaan väliä mutta en ihan näkymätön haluaisi olla mutta varmasti vaikka kuinka laihtuisin tässä iässä tulen näkymätön olemaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka ihmeessä laihduttamista! Jossain vaiheessa sulle itselle tulee omasta "uudesta" vartalosta niin hyvä olo ettei muiden mielipiteillä ole väliä.Ei muiden mielipiteillä olekkaan väliä mutta en ihan näkymätön haluaisi olla mutta varmasti vaikka kuinka laihtuisin tässä iässä tulen näkymätön olemaan.ap
Tuolla asenteella kyllä.
Mikään muutos ei onnistu jos et laita pääkoppaasi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voisi lisätä sen, että se ei tarkoita sitä että olet saanut niin sanotusti terveen paperit joskus muinoin lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voisi lisätä sen, että se ei tarkoita sitä että olet saanut niin sanotusti terveen paperit joskus muinoin lääkäriltä.
Miten se laitetaan kuntoon ja mikä vika mun opääkopassa muka on? ei mua mikään terapia ole tämän kummemmaksi saanut.ap