Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei näytä laihtuminen auttavan.t.ammattivalittaja

Vierailija
20.04.2016 |

Tai se että myös käy kampaajalla. Yhtä näkymätön ihmisille on yli nelikymppisenä.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle olet näkymätön? Kenen haluaisit huomaavan?

Itsekin olen näin 40+ -ikäisenä oletettavasti näkymätön mutta mistä se on vain hyvä asia. Tykkään olla rauhassa, en huomion keskipisteenä.

Vierailija
22/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen 48 v ja kyllä saan huomiota tämänkin ikäisenä. Se hehku tulee sisältä, mikä saa ihmiset kiinnostumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa koetko yhtään onnellisuuden tunnetta siitä, että olet elossa, on mitä kammata ja voit käydä kampaajalla? Kummallista kun ihminen joka on sairastanut syövän, ei osaa sen jälkeen arvostaa itseään ja elämää. Eihän syövästä ole edes kauaa aikaa. Oliko se viime vuonna?

Vierailija
24/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen näin 40+ -ikäisenä oletettavasti näkymätön mutta mistä se on vain hyvä asia. Tykkään olla rauhassa, en huomion keskipisteenä.

Miesten tietysti haluaisin huomaavan minut.ap

Vierailija
25/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa koetko yhtään onnellisuuden tunnetta siitä, että olet elossa, on mitä kammata ja voit käydä kampaajalla? Kummallista kun ihminen joka on sairastanut syövän, ei osaa sen jälkeen arvostaa itseään ja elämää. Eihän syövästä ole edes kauaa aikaa. Oliko se viime vuonna?

Etkö ole kuullut että se syöpäjuttu oli pelkkää kusetusta. Niin kuin pääsiäisen tienoilla melkein tapahtunut avioero.

Vierailija
26/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen 48 v ja kyllä saan huomiota tämänkin ikäisenä. Se hehku tulee sisältä, mikä saa ihmiset kiinnostumaan.

Mikä se hehku mielestäsi on?ap

Vierailija
27/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä huvittavaa, ottaen huomioon kaiken mitä olet tänne satuillut.

Vierailija
28/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä et tiedä, sitä on turha tavoitella.

Vierailija
29/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut että se syöpäjuttu oli pelkkää kusetusta. Niin kuin pääsiäisen tienoilla melkein tapahtunut avioero.

Mä en ole kommentuinut erojuttuja täällä millään lailla joten vedätte kyllä ihme johtopäätöksiä.ap

Vierailija
30/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä huvittavaa, ottaen huomioon kaiken mitä olet tänne satuillut.

Ai se että jos toinen jalka on toista lyhyempi yms niin en saisi kaivata miesten huomiota?ap

Vierailija
31/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni se näkyy myös ulospäin hehkuna. Se onnellisuus ja tyytyväisyys saa myös huolehtimaan itsestään, pukeutumaan kauniisti, meikkaamaan.

Vierailija
32/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä muiden miesten huomioo kaipaat? Sullahan on oma nuohooja. Opettele nyt hehkuun sille miehelles ensin.

Vierailija
33/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmi? Kts. Wikipedia. Sieltä löytyy kaikkea tietoa, mm. että Aruballa syödään hedelmiä.

Jos joku ei ole vielä huvitattanut itseään tämän totuudentorven jorinoilla, niin täältä vähän lisää:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2485726/jos_viela_joskus_saisi_oikein_sa…

Vierailija
34/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vedätte kyllä kummia johtopäätöksiä. En ole kertonut täällä erostanikaan mitään ja siitäkin vedetään kummia johtopäätöksiä.ap

Vierailija
35/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmi? Kts. Wikipedia. Sieltä löytyy kaikkea tietoa, mm. että Aruballa syödään hedelmiä.

Jos joku ei ole vielä huvitattanut itseään tämän totuudentorven jorinoilla, niin täältä vähän lisää:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2485726/jos_viela_joskus_saisi_oikein_sa…

Unohtamatta amerikkalaistyylistä ruokaa. Sillä saisi ainakin rasvan hehkun ihoon.

Vierailija
36/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä kertonut täällä erostasi, korjaan eroistasi, vuosien varrella aivan riittävästi. :)

Vierailija
37/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä olet ap jo tilannut lääkärille ajan ihonkiristykseen?

Vierailija
38/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähän pois niin sitten tietysti varaan. En aio nahkaa roikkumaan jättää.ap

Vierailija
39/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä kertonut täällä erostasi, korjaan eroistasi, vuosien varrella aivan riittävästi. :)

Joo, mielellään ei enää enempää sitä shittiä. Monesko ero tämä olikaan järjestyksessä? Mä en ole muistanut pitää kirjaa.

Vierailija
40/113 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähän pois niin sitten tietysti varaan. En aio nahkaa roikkumaan jättää.ap

Tottakai ja tietysti.

Yhtä varmasti kuin menet työkokeiluun että heilahtaa, sait yrityksen kukoistamaan ja erosit noin viidennentoista kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme