Ei näytä laihtuminen auttavan.t.ammattivalittaja
Tai se että myös käy kampaajalla. Yhtä näkymätön ihmisille on yli nelikymppisenä.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se että myös käy kampaajalla. Yhtä näkymätön ihmisille on yli nelikymppisenä.
Mistäs olet nyt yhtäkkiä saanut rahat kampaajaan, kun vain vähän aikaa sitten valitit, että ei ole yhtään rahaa mihinkään, mm. kampaajaan? Joko työkkärin rahat on alkaneet juoksemaan, vai onko miehesi lopultakin raottanut lompakkoaan?
Sainpahan vaan rahaa.ap
Sä kyllä käyttäydyt ja kommunikoit kuin pahatapainen teini. Ei ole viehättävä piirre ihmisessä.
No en kai minä palstalaisille ole tilivelvollinen raha-asioistani.ap
Miksi sä sitten jatkuvalla syötöllä raportoit tänne niistä raha-asioistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa koetko yhtään onnellisuuden tunnetta siitä, että olet elossa, on mitä kammata ja voit käydä kampaajalla? Kummallista kun ihminen joka on sairastanut syövän, ei osaa sen jälkeen arvostaa itseään ja elämää. Eihän syövästä ole edes kauaa aikaa. Oliko se viime vuonna?
Etkö ole kuullut että se syöpäjuttu oli pelkkää kusetusta. Niin kuin pääsiäisen tienoilla melkein tapahtunut avioero.
Mä en ole kommentuinut erojuttuja täällä millään lailla joten vedätte kyllä ihme johtopäätöksiä.ap
Kirjoitteleeko sitten joku sinun nimimerkillä Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle olet näkymätön? Kenen haluaisit huomaavan?
Itsekin olen näin 40+ -ikäisenä oletettavasti näkymätön mutta mistä se on vain hyvä asia. Tykkään olla rauhassa, en huomion keskipisteenä.Miesten tietysti haluaisin huomaavan minut.ap
No tuo on kyllä huvittavaa, ottaen huomioon kaiken mitä olet tänne satuillut.
Ai se että jos toinen jalka on toista lyhyempi yms niin en saisi kaivata miesten huomiota?ap
Klenkkaatko sen vuoksi, että toinen jalkasi on toista lyhyempi?
Hyvä Ap, mene rohkeasti käymään pätevällä osteopaatilla. Virheasennot lonkissa aiheuttavat jalkojen eripituutta.
Sulla voi olla hulvattomia kipuja.
Saisit sitäkin kautta iloa elämääsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen näin 40+ -ikäisenä oletettavasti näkymätön mutta mistä se on vain hyvä asia. Tykkään olla rauhassa, en huomion keskipisteenä.Miesten tietysti haluaisin huomaavan minut.ap
Ai se että jos toinen jalka on toista lyhyempi yms niin en saisi kaivata miesten huomiota?ap
Hyvä Ap, mene rohkeasti käymään pätevällä osteopaatilla. Virheasennot lonkissa aiheuttavat jalkojen eripituutta.
Saisit sitäkin kautta iloa elämääsi :)
AP on kertonut, että jalat ovat eripituiset, mutta hän ei onnu eikä hän esimerkiksi halua "tukikenkiä" (vai miksi niitä sanotaan) pituusongelmaa tasoittamaan. Että jotta, kaikki on hyvin, mutta samalla mikään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit sitäkin kautta iloa elämääsi :)AP on kertonut, että jalat ovat eripituiset, mutta hän ei onnu eikä hän esimerkiksi halua "tukikenkiä" (vai miksi niitä sanotaan) pituusongelmaa tasoittamaan. Että jotta, kaikki on hyvin, mutta samalla mikään ei ole.
..😃 ...😄 . 😉 .. .
Niin mulla on jalat eripituiset mutta osaan kävellä niin ettei kukaan ole mistään ontumisesta mitään sanonut. Ja ei mulla jalkaan liittyen mitään kipuja ole.ap
Lähtikö meidän Anu Saagim nyt miehiä jahtaan, vai minne se hävis?
Lisään vielä tuohon jalkajuttuun että äitini oli tarkka ettei se paljastuisi eli hän kävelytti mua joka päivä niin etten onnu. Se oli iso häpeä.ap
Vierailija kirjoitti:
Omg, mä olin unohtanut jo tuon jutun : D
Miten on ap, vieläkö koet olevasi samantyylinen kuin Anu Saagim? Teillä molemmilla taiteilijatyyppiset miehet vai miten se oikein meni?
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä tuohon jalkajuttuun että äitini oli tarkka ettei se paljastuisi eli hän kävelytti mua joka päivä niin etten onnu. Se oli iso häpeä.ap
Siinä se on oikea meininki kun häpeää lastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on ap, vieläkö koet olevasi samantyylinen kuin Anu Saagim? Teillä molemmilla taiteilijatyyppiset miehet vai miten se oikein meni?
Ei vaan luonne mulla oli samankaltainen kuin Saagimilla ei mikään ulkoinen juttu.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaahan tuollainen jos esiin tulee niin esim miehen saantiin yms ei monikaan mies halua vammaista naista itselleen, toki jotkut huolivat.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaahan tuollainen jos esiin tulee niin esim miehen saantiin yms ei monikaan mies halua vammaista naista itselleen, toki jotkut huolivat.ap
Eli olet vammainen, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vammainen, niinkö?
No en tiedä lasketaanko tuollaista vikaa vammaksi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on ap, vieläkö koet olevasi samantyylinen kuin Anu Saagim? Teillä molemmilla taiteilijatyyppiset miehet vai miten se oikein meni?Ei vaan luonne mulla oli samankaltainen kuin Saagimilla ei mikään ulkoinen juttu.ap
No ei kai nyt kukaan uskoisikaan että näytät anu saagimilta. En ota kantaa tässä siihen onko anu kaunis vai ei.
Hymyile, vaikka itseksesi ;)
Saat iloa ;)
Vierailija kirjoitti:
Hymyile, vaikka itseksesi ;)
Saat iloa ;)
Ap vastaisi luultavasti ettei voi koska ei ole mitään syytä tai vaikka että huulet on niin rohtuneet ettei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sua kukaan huomioi, kun istut koneella aamusta iltaan. Mee ulos esitteleen uutta hehkuvaa olemustas.
Tätä mäkin mietin. AP ei liiku missään, missä hänet voitaisiin "nähdä". Enäähän hän ei vie poikaakaan kouluun, missä voisi kiinnittää miesopettajien ja koululaisten isien huomion. Aviomies ("paskakasa") hoitaa kauppa- ja muut perheen asiat. Ap hehkuu kaiket päivät kotosalla vaan.
Jokohan pohjoisemmassa on voinut jo aloittaa pihatyöt? Ulkotöitä tehdessä paitsi virkistyy, voi myös sattua jonkun ohikulkijan silmään. Etelässä kukkii jo valkovuokot. :)
Seuraava sama valitusvirsi? Rahat loppu, mistä saisi rahaa. Ostan talon, jos olisi rahaa. Kunpa saisi toisenkin karjalanpiirakan, jos olisi rahaa.
Ei kai sua kukaan huomioi, kun istut koneella aamusta iltaan. Mee ulos esitteleen uutta hehkuvaa olemustas.