Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi provosoidut läskikeskusteluista?

Vierailija
19.04.2016 |

Eikö olisi parempi jättää kommentoimatta, jolloin ilkeät provot tippuisivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ne poistetaan ihan ylläpidon toimesta, vaikka mukana olisi ihan asiallistakin pohdintaa.

Vierailija
2/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt miten läskiprovot lähtevät lentoon ilman, että tarvitsee edes yrittää. Hyvä kysymys. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan kevyt aihe vääntää. En edes ole itse ylipainoinen, mutta tykkään esiintyä vähän sellaisena läskien batmanwomanina. Puolustan heikkoja ja niitä jotka on heikkona ruokaan. Nääs nääs nääs.

4/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa keskustella? Ei kaikki keskustelu tarkoita, että on provosoitunut. Kirjoitatteko te itse päätä näppikseen hakaten ja raivosta kihisten, vai miksi oletatte, että ihmiset ovat provosoituneita, kun keskustelevat netissä?

Vierailija
5/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei saa keskustella? Ei kaikki keskustelu tarkoita, että on provosoitunut. Kirjoitatteko te itse päätä näppikseen hakaten ja raivosta kihisten, vai miksi oletatte, että ihmiset ovat provosoituneita, kun keskustelevat netissä?

Samaa ihmettelen, ja mielestäni olet tälle palstalle harvinaisen hyvä kirjoittelija. Monista postauksista tulee niin laiskan provon kuva mieleen, että ei edes kiinnosta vastata. Kyllähän se vänkääminen tämän foorumin luonteeseen kuuluu, mutta sinä edes yrität ymmärtää useitakin puolia.

T: Poistetun keskustelun planeetanpelastajamies

Vierailija
6/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: minä en provosoidu, koska en niitä ketjuja auki klikkaa. Kaikkea hömppää ei tarvitse lukea.

Vierailija
7/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan provosoidu. Joskus on vaan kiva nälviä noille läski-ketjujen aloittajille. Näyttävät provosoituvan itse aiheesta niin kovin. Minusta se että pitää täällä tehdä noita läski aloituksia, on vaan jotenkin niin kipeetä...Tiedän että hullua ei pitäisi härnätä enempää, mutta aika hauskaa loppujen lopuksi.

Vierailija
8/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan provosoidu. Joskus on vaan kiva nälviä noille läski-ketjujen aloittajille. Näyttävät provosoituvan itse aiheesta niin kovin. Minusta se että pitää täällä tehdä noita läski aloituksia, on vaan jotenkin niin kipeetä...Tiedän että hullua ei pitäisi härnätä enempää, mutta aika hauskaa loppujen lopuksi.

Taidat olla ylipainoinen?

Vierailija
9/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi