Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kahvimukit. Onko teillä aina sama vai vaihtuuko ne?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites itselläsi?

Vierailija
2/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos oma työpaikka on kotona omassa työhuoneessa ja mukin voi hakea omasta keittiöstä vapaavalintaisesti. Kammottaa muistellakin aikoja jolloin piti kuunnella jotain toimiston akkojen kaakatusta kahvihuoneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on oma, sitten on iso määrä eri värisiä teema-mukeja joita suurin osa käyttää. 

Vierailija
4/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin otan kaapista yhden kymmenistä identtisistä kupeista. Päivän lopuksi laitan tiskikoneeseen, mistä päätyy aikanaan taas kaappiin odottamaan käyttöä.

Vierailija
5/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma muki on ja pidän sen aina omalla työpisteelläni. Tiskaan sen myös itse.

Vierailija
6/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei mukeista maistu. Juon kahvin aina kahvikupista. Paksusta keramiikasta ja tiestä mistä aineestä tehdyt mukit ovat myös rumia. Kauniit kahvikupit ovat silmän ilo ja kahvi maistuu kymmenen jos ei peräti sata kertaa paremmalta. Eikä tarvi huudella, en ole boomeri. 

Vierailija
7/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdenlaisia mukeja. Tykkään niistä toisista enemmön, mutta voin käyttää eri mukiakin.

Vierailija
8/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtuu, yritys tarjoaa hedelmiä ja kahvipullat ja molemmat vaihtuilevat. Ei millään jaksaisi syödä aina samanlaisia pullia. Tänään on niitä huutokauppa keisarin "rähmä pullia", eli voisilmäpullia.

Vierailija
9/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma, missä lukee mun nimi. Mun vanhasta mukista joi jatkuvasti joku muu, kun se oli ihan tavallinen tusinamuki ilman mun nimeä. Se oli ärsyttävää, joten hommasin mukin, jota kukaan ei voi käyttää vahingossa.

Vierailija
10/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on oma muki, laittavat tiskikoneeseen kun siltä tuntuu.

Suurin osa käyttää firman mainosmukeja.

Sitten on palverimukit asiakkaita varten, ei niitäkään ole kielletty käyttämästä jos muut on likaisena tai sen on palaverista mukaansa ottanut ja vie tiskiin vaikka viikon lopuksi.

Vierailija
11/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tälläkään tiedolla oikeasti mitään tee, kunhan ihan vain huviksesi kyselet.

Vierailija
12/12 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toimistolla toistasataa Teema-mukia. Valitsen värin fiiliksen mukaan. Kotitoimistolla mulla on aina sama muki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän