Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kusetin ilkeällä tavalla mieheni veljeä.

Vierailija
19.04.2016 |

Mielestäni sai mitä ansaitsi. Mieheni veli siis petti vaimoaan ja vielä minun ystäväni kanssa. Ystäväni muutti hiljattain samalle paikkakunnalle ja pyöri meillä sitten alkuun paljon kun ei muita vielä tuntenut. Samaten mieheni veli loogisesti käy meillä paljon. Tätä kautta tapasivat. Kaverini kysyikin, että onko tämä veli sinkku. Kerroin kyllä, että ei, mutta tämä ei näyttänyt sitte haittaavaan. Tuossa muutama viikko sitten kaveri soitti hykerrellen, että oli tämän veljen kanssa päätynyt sitten asunnolleen yöksi panemaan. Näin punaista ja voi vittu miten vitutti. Noh, tuossa eilen sitten Veli vaimoineen oli käymässä ja teeskentelin, että tämä kaverini soitti minulle. Menin eri huoneeseen puhumaan. Todellisuudessa isäni soitti ja kysyi auton korjauskuluista. Tulin makkarista pois ja aloin siinä miehelleni puhumaan, että ei helvetti Noora soitti ihan paskana, se on raskaana. Mieheni kysyi no kuka se isä on. Sanoin, että ei kertonut, mutta kuulemma täältä joku ja varmasti hän kun ei muiden kanssa ole ollut. Mieheni veljen kasvot valahtivat valkoiseksi, hän lähti parvekkeelle tupakille. Kohta sieltä tuli ja sanoi, että nyt pitää lähteä himaan. Oli unohtanut että aamulla piti töihin. Vittu mä nautin. Katsotaan nyt kauanko källini pitää miestä paniikissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, vähän hyvä! You go, girl!

Vierailija
2/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihan paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap kertomaa miten jekun kanssa kävi!

Vierailija
4/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, kun selviää, ettei huo... siis Noora olekaan raskaana?

Vierailija
5/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helvettiä miehen veljen touhut sulle kuuluu?

Vierailija
6/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun miehen veljen vaimo palstailee...

Vierailija
7/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä tarina on tosikin :)

Vierailija
8/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä tarina on tosikin :)

No ei ole, mutta pitkästä aikaa melko hyvä tarina :)

Toivottavasti tästä tulee jatkokertomus joka pysyy KUOSISSA, eikä sorru älyttömyyksiin. Yleensähän nää pakkaa ampua jossain vaiheessa niin yli jotta ihan vihaksi pistää.

Vierailija
9/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun miehesi veli soittaa Nooralle ja käy ilmi, että sä keksit koko jutun omasta päästäsi?

Vierailija
10/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän, että jään kohta kiinni. Tai siis heti kun tämä veli ottaa Nooraan yhteyttä. Sitte saavat ensin riidellä siitä, miksi Noora meni mulle tästä panosta kertomaan. Kuitenkin olen tämän vaimon hyvä kaveri. Katsotaan kumpi ottaa minuun ensin yhteyttä. Veli vai Noora. AP

Vierailija
11/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän, että jään kohta kiinni. Tai siis heti kun tämä veli ottaa Nooraan yhteyttä. Sitte saavat ensin riidellä siitä, miksi Noora meni mulle tästä panosta kertomaan. Kuitenkin olen tämän vaimon hyvä kaveri. Katsotaan kumpi ottaa minuun ensin yhteyttä. Veli vai Noora. AP

Ja ottavatko yhteyttä viimeisen kerran?

Vierailija
12/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ottavatko yhteyttä viimeisen kerran?

No, tuskin ap:tä haittaa vaikka ottaisivatkin viimeisen kerran yhteyttä. Kuka kaipaa tuollaista touhua lähipiiriinsä? Ja tarkoitan touhulla pettämistä.

Vierailija
13/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikää aloittaja olet sankarini, päivä pelastettu! :D kyllä nyt pettäjäurpoa ketuttaa kun tajuaa tilanteen!

Vierailija
14/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asia ei ole muiden kuin omansa ja ukkonsa pettämiset.

Vierailija
15/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava!! :D

Vierailija
16/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtännyt kohtaa: varmasti HÄN kun ei muiden kanssa ole ollut?

Vierailija
17/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtännyt kohtaa: varmasti HÄN kun ei muiden kanssa ole ollut?

Ja mitähän kohtaa siinä et tajunnut?? Lueppa uudestaan.

Vierailija
18/23 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun miehesi veli soittaa Nooralle ja käy ilmi, että sä keksit koko jutun omasta päästäsi?

no ei mitään? varmaa vajoaa maan rakoon kun tajuaa että ap tietää ja tajuaa että jää kiinni tästä vielä vaimolleen. Ei tää varmaan totta ole, mutta en osaisi kuvitella tälläisessä tilanteessa mitään raivoamisia veljen puolelta, eihän siinä mitään järkeä kun jää enemmän kiinni.

Vierailija
19/23 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut mitään?

Vierailija
20/23 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, huhuu, mikä on tilanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän