Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei ihmiset osaa tervehtiä

Vierailija
19.04.2016 |

Usein, kun näkee kavereita tai tuttuja, niin ei sanota mitään, että moi tai hei, usein ihmiset katsovat vain jotenkin ohi, jos on monta ihmistä samassa tilassa. Minusta pitäisi kyllä katseella huomioida läsnöolevat ja sanoa hei.

Itselle tulee tyhmä olo, vaikka sanon hei, niin kukaan ei vastaa. Kyllä minulle opetettiin, että pitäisi tervehtiä tavatessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska Suomi on niin epäsosiaalinen yhteiskunta, suomalaiset ovat epäsosiaalisia ja suomalaiset kasvatetaan lapsesta asti epäsosiaalisiksi.

Vierailija
2/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska Suomi on niin epäsosiaalinen yhteiskunta, suomalaiset ovat epäsosiaalisia ja suomalaiset kasvatetaan lapsesta asti epäsosiaalisiksi.

Onneksi me voimme muuttaa tapoja :)  

Siksi ainakin itse olen pitänyt tärkeänä opettaa lapsille tervehtimisen helppouden. Myöskin sen olen opettanut, että, kun keskustelee vieraille ihmisille on helpointa kysellä jotain heistä. Ihmiset yleensä kertovat mielellään itsestään ja perheestäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on varmaan jotain vikaa! :D

Vierailija
4/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein, kun näkee kavereita tai tuttuja, niin ei sanota mitään, että moi tai hei, usein ihmiset katsovat vain jotenkin ohi, jos on monta ihmistä samassa tilassa. Minusta pitäisi kyllä katseella huomioida läsnöolevat ja sanoa hei.

Itselle tulee tyhmä olo, vaikka sanon hei, niin kukaan ei vastaa. Kyllä minulle opetettiin, että pitäisi tervehtiä tavatessa.

No se on kökköä käytöstä,jos ei moikkaa takaisin.Ehkä niille muille ei ole opetettu käytöstapoja?

Itselläni on ongelmana kasvosokeus,en tunnista tuttuja kun näen heitä jossain.Eli harvemmin oma-aloitteisesti moikkaan.Tietysti,jos joku tervehtii,tervehdin takaisin ystävällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi