Aiotteko varastaa "työpaikalta", jos teidät pakotetaan "töihin"?
Itse ainakin aion. Paikka määrittää sitten mitä varastan.
Kommentit (38)
Hyvä asenne elämään, olet selvästi menestyjä.
Voisin jotain yleisesti varastettuja tyyliin kyniä varastaa, mutta en nyt sentään mitään isompaa, koska en haluaisi riskiä sakoista ja rikosrekisterisrä.
En tietenkään.
Varastatko myös kaupoista ja ystäviltäsi?
No en todellakaan. Mutta aion kyllä kiusata lafkan naisia. Me työttömät paskat vähät välitetään muiden mielipiteistä ja ollaan ihanan rentoja. Nussin niitä kaikkia!
Ai työpaikan mainoskyniä? Enpä taida.
Elämäm koulun luuserit uhoavat.. söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Voisin jotain yleisesti varastettuja tyyliin kyniä varastaa, mutta en nyt sentään mitään isompaa, koska en haluaisi riskiä sakoista ja rikosrekisterisrä.
Partaveitsen terät on ovat ehdottomasti parasta varastettavaa. Pienikokoisia ja naurettavan patentin takia täysin ylihinnoiteltua.
Sen päivän kun näkis, että ihmisiä pakotetaan töihin. Kyllä niitä halukkaita varmasti riittää, turha luulla et joku väkipakolla haluis epämotivoituneen työntekijän...
Ainakin väännän paskat pomon kahvikuppiin.
Jos joskus joudun ilmaistöihin, niin ajattelin aloittaa tupakoinnin uusiks ja istuskelen pihalla tupakilla kaiket päivät tai ryystän kahvia. Miksi tekisin töitä jos mulle ei makseta.
Kaikenlaisia toimistotarvikkeita, esim. post-it-lappuja.
Istuisin jollakin työpisteellä tekemättä yhtään mitään.
Eipä tarvi ihmetellä miksi ap on työtön.
Kehtaatteko oikeasti vain pyöritellä peukaloita "työpaikalla"? Kannatan!
Minä olen kleptomaani ja olen oikein ottanut tavaksi ottaa ihan kaiken mitä irti lähtee mukaani. En ole ostanut moneen vuoteen vessapaperia, sillä olen pöllinyt sitä kauppakeskusten ja huoltoasemien vessoista niin paljon, että sitä on vielä varastossakin. Ruokailuvälineitä en ole myöskään ostanut, vaan olen aina kupillisen juodessani jossain pistänyt lusikan taskuuni ja joskus mukinkin. Servettejä, sokeria, teepusseja ja kahvikermaa on myös kaapit väärällään samoin kuin luonnollisesti kyniä ja muuta mainostilpehööriä. Kopiopaperia on myös niin paljon, ettei meinaa kaappiin mahtua, kun aina siellä missä on tulostin on yleensä sen vieressä riisillinen paperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partaveitsen terät on ovat ehdottomasti parasta varastettavaa. Pienikokoisia ja naurettavan patentin takia täysin ylihinnoiteltua.
Toki, jos terät olisivat helposti pienelllä riskillä varastettavia työvälineitä. Tuskin kuitenkaan sellaiseen työpaikkaan pakotettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia toimistotarvikkeita, esim. post-it-lappuja.
Sulla on kotona Scrum-seinä, jossa on pilkottu kotityöt pikkutaskeihin?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatteko oikeasti vain pyöritellä peukaloita "työpaikalla"? Kannatan!
Kehtaako hallitus pakottaa pakkotöihin puoli-ilmaiseksi? No näköjään kehtaa. Kun hallitus on itse näin epärehellinen ja moraalinen, noudatan vain hallitukseen antamaa esimerkkiä huolehtimalla pelkästään omista eduistani.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kleptomaani ja olen oikein ottanut tavaksi ottaa ihan kaiken mitä irti lähtee mukaani. En ole ostanut moneen vuoteen vessapaperia, sillä olen pöllinyt sitä kauppakeskusten ja huoltoasemien vessoista niin paljon, että sitä on vielä varastossakin. Ruokailuvälineitä en ole myöskään ostanut, vaan olen aina kupillisen juodessani jossain pistänyt lusikan taskuuni ja joskus mukinkin. Servettejä, sokeria, teepusseja ja kahvikermaa on myös kaapit väärällään samoin kuin luonnollisesti kyniä ja muuta mainostilpehööriä. Kopiopaperia on myös niin paljon, ettei meinaa kaappiin mahtua, kun aina siellä missä on tulostin on yleensä sen vieressä riisillinen paperia.
Mitä teet kaikella tuolla mainostilpehöörillä?
miten tehdä työtä jos ei ole sitä oikeaa tutkintoa