Apua! :( verta alapäässä..
Hei! Mikä Voisi olla vaivana, kun mulla on nyt muutaman viikon aikana tullut itsetyydytyksen jälkeen verta tuolta alakerrasta? Olen neitsyt, enkä ole mitään pitkää sisälleni tunkenut, joten en usko kohdunkaulasta johtuvan. Paikatkaan eivät ole kireät ja luistoa on. Ulkopuolella ei ole haavaumia yms, mutta voiko mahdollisesti tuossa sisäpuolella olla? Veri on kirkasta punaista.
Kommentit (30)
Ootko nyt kuitenkin pitänyt omaa hauskaa kun kerran luistoakin on 😊.
Joo ei uponnut.
Tuolta emätinreiästä. Sisäpuolelta todennäköisesti. Mitään kipua tms ei ole.
-Ap
2/2
Joo, omaa hauskaa on pidetty? Jos provoksi luulet niin ei tarvi tulla siitä sössöttämään, provo tämä ei kuitenkaan ole.
Vielä lisäyksenä että verta ei tule paljoa.
-Ap
Voisi olla jotain limakalvoperäistä. Kirjoituksestasi ei selvinnyt ovatko kuukautisesi jo alkaneet.
Aina voi mennä gynekologille.
Ei oo alkanu menkat, mulla on yazit käytössä ihon kunnon vuoksi. Tiputteluvuotoakaan tuskin on, kun tätä nimenomaa on nyt pari vk ollut vain itsetyydytyksen jälkeen. Sormella, en millään isommalla.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
2/2
Joo, omaa hauskaa on pidetty? Jos provoksi luulet niin ei tarvi tulla siitä sössöttämään, provo tämä ei kuitenkaan ole.Vielä lisäyksenä että verta ei tule paljoa.
-Ap
Sori. SössötyS paljasti jo sut.
Siis joo kyllä mulla kuukautiset on alkaneet ajat sitten, ikää kumminkin jo 18-vuotta.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/2
Joo, omaa hauskaa on pidetty? Jos provoksi luulet niin ei tarvi tulla siitä sössöttämään, provo tämä ei kuitenkaan ole.Vielä lisäyksenä että verta ei tule paljoa.
-Ap
Sori. SössötyS paljasti jo sut.
-Jos keksisin provon niin se olisi kyllä paljon parempi kuin tämä. Olen muutenkin jotenkin kummastellut tätä, et täällä tullaan tällaisiin normeihin aloituksiin AINA huutelemaan provoa.
-Ap
Joo ei ole kukaan raiskannut. Ja kyllä, olen 18-vuotias normaalityttö, joka on neitsyt. En jaksa enää seurata tätä ketjua kun lähes kukaan ei osaa auttaa/halua auttaa. Perus av.
-Ap
Täällä yksi Ap ollut äänessä, minä:) siis menkat ovat alkaneet jo n.8-vuotta sitten, mutta hankin yazit sitten 15-vuotiaana ihon epäpuhtauksien vuoksi. Menkkojen pitäisi tulla vasta 2vk päästä.
-Ap
Ap käy gynellä, saat mielenrauhan :) itsekin olin tuossa iässä neitsyt eli provon huutelijat voi jättää omaan arvoonsa. Lääketieteellistä apua en kuitenkaan osaa antaa eli käy gynellä, jos pystyt niin yksityiseltä saa ajan varmasti nopeaankin!
Laitas kuva aijaa.com niin analysoidaan. Levitä sillai sopivasti, että näkee sisään. Usein se kuva kertoo sinulle itsellesi jo sen syyn.
Vierailija kirjoitti:
Ap käy gynellä, saat mielenrauhan :) itsekin olin tuossa iässä neitsyt eli provon huutelijat voi jättää omaan arvoonsa. Lääketieteellistä apua en kuitenkaan osaa antaa eli käy gynellä, jos pystyt niin yksityiseltä saa ajan varmasti nopeaankin!
Kiitos asiallisesta vastuksesta. :) Niin mulla varmaan nyt täytyy tehdä, vaikka tuskin mitään vakavaakaan on. En oo vielä kertaakaan käynyt gynellä, niin varmaan olisi ihan aiheellista jo käydäkkin.
-Ap
Mistä se veri tarkalleen tulee?