Ajattelin kysyä yhdeltä mieheltä, oliko hän joskus ihastunut
minuun. Jos hän vastaa, että oli, niin sitten kysyn onko nykyään. Aion keskustella asiallisesti ja kertoa, että olen myös itse ollut ihastunut häneen. Jos vielä jonain päivänä tapaamme.
Kommentit (7)
Miksi kerrot tämän? Kysyäksesi täältä kannattaako se? No, kyllä kannattaa. Tuo on juuri sellainen aloite jota täällä usein peräänkuulutetaan.
Paskempiakin juttuja täällä sanottu.
No onnea mahdolliseen kohtaamiseen. Molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän sanoo, että ei ole koskaan ollut ihastunut minuun, sittenkin sanon, että minä olen ollut häneen. Ja pahoittelen tietysti asiaa. En halua, että hän kokee olonsa ahdistuneeksi epämiellyttävän ihmisen ihastumisesta.
jos tämä tyyppi ei ole koskaan tuntenut mitään viboja sun suuntaas, niin kyllä hän ihan varmasti kokee olonsa ahdistuneeksi. Ootko kuule ihan oikeassa kurssissa? Kaikki kohdallaan?
Mun entinen ihastus kysyi muutama viikko sitten multa kanssa olinko ihastunut siihen joskus ja ihmetteli miten oon voinu olla ihastunut häneen silloin :D
Harmi että hän on luultavasti onnellisessa parisuhteessa toisin kuin minä ja en viitti sekoittaa pakkaa vastauteluilla vaikka sinänsä asia on harmiton hauska juttu.
Jos oltaisiin oltu vaan kahdestaan ja molemmat oltais oltu sinkkuja niin ehkä olisi ollut erilainen ilta ja ehkä tää tilanne olisi ollut alku jollekkin vakavammalle vaikka hauskaahan meillä muutenkin oli.
Joku pieni taianomainen hetki se oli joka nyt just alko kummittelee mun päässä vaikka en vuosiin ole ajatellut häntä. Nyt ärsyttää että vastasin tähän :D
Jos ihan aikuisia ihmisiä ollaan, eihän tuollaisesta mitään kamalaa voi seurata. Mies vastaa "ei, en ole ollut sinuun ihastunut" tai "olin sinuun ihastunut" tai "olen sinuun ihastunut". Nainen vastaa "kiitos, kun vastasit, tämä oli minulle tärkeää".
Jos hän sanoo, että ei ole koskaan ollut ihastunut minuun, sittenkin sanon, että minä olen ollut häneen. Ja pahoittelen tietysti asiaa. En halua, että hän kokee olonsa ahdistuneeksi epämiellyttävän ihmisen ihastumisesta.