Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! :( verta alapäässä..

Vierailija
19.04.2016 |

Hei! Mikä Voisi olla vaivana, kun mulla on nyt muutaman viikon aikana tullut itsetyydytyksen jälkeen verta tuolta alakerrasta? Olen neitsyt, enkä ole mitään pitkää sisälleni tunkenut, joten en usko kohdunkaulasta johtuvan. Paikatkaan eivät ole kireät ja luistoa on. Ulkopuolella ei ole haavaumia yms, mutta voiko mahdollisesti tuossa sisäpuolella olla? Veri on kirkasta punaista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole kukaan raiskannut. Ja kyllä, olen 18-vuotias normaalityttö, joka on neitsyt. En jaksa enää seurata tätä ketjua kun lähes kukaan ei osaa auttaa/halua auttaa. Perus av.

-Ap

Oletko kysynyt isältäsi?

Vierailija
22/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitas kuva aijaa.com niin analysoidaan. Levitä sillai sopivasti, että näkee sisään. Usein se kuva kertoo sinulle itsellesi jo sen syyn.

Hahah, no ei mulla sentään nyt niin hätä ole että av:lle alkaisin omasta alapäästäni kuvaa laittelemaan :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitas kuva aijaa.com niin analysoidaan. Levitä sillai sopivasti, että näkee sisään. Usein se kuva kertoo sinulle itsellesi jo sen syyn.

Hahah, no ei mulla sentään nyt niin hätä ole että av:lle alkaisin omasta alapäästäni kuvaa laittelemaan :D

-Ap

Et olisi kuitenkaan esimmäinen. Kukaan ei pillun perusteella ketää tunnista. Ota kuitenkin kuva, sillä siitä kuvasta voit nähdä olisiko kyse haavaumasta. Mikäli olisi jokin rakkula tms vaatisi enemmän tarkastelua. Myös vaaleat rannut vaginan epiteelillä paljastavat asioita.

Vierailija
24/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkkiä

Vierailija
25/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Et olisi kuitenkaan esimmäinen. Kukaan ei pillun perusteella ketää tunnista. Ota kuitenkin kuva, sillä siitä kuvasta voit nähdä olisiko kyse haavaumasta. Mikäli olisi jokin rakkula tms vaatisi enemmän tarkastelua. Myös vaaleat rannut vaginan epiteelillä paljastavat asioita.

Asia taitaa vaan olla niin, että ap on provo, jolla ei edes ole jalkojensa välissä mitään kuvattavaa.

Vierailija
26/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä vastauksia. Tämän takia en koskaan kysy täällä yhtään mitään. Mutta ap:lle sanoisin, että käy ihmeessä gynellä, ei tuo ihan normaalilta kuulosta.

Vierailija
27/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ärsyttää nämä jotkut vastaukset täällä. Miksi tekisin provon jostain tällaisesta? Ja joo kyllä mulla ihan oikea värkki alakerrasta löytyy. Jos et usko niin älä.

Selvitin äsken peilin yms. avulla, että mistään ulkoisesta haavaumasta ei ole kyse. Vaikuttaisi myös siltä, että veri ei mahdollisesti ole limakalvoista, kun sitä edelleen tulee ja väri muuttunut vähän ruskehtavaksi..

Voisi luulle tiputteluvuodoksi, mutta tämä vaiva on nyt ollut nimenomaa vain pari viikkoa ja vain ja ainoastaan itsetyydyksen jälkeen. Ja siis en kyllä itsetyydytä kauhean usein normaalisti kumminkaan, nyt normaalia enemmän, about 5 kertaa kahden viikon aikana.

-Ap

Vierailija
28/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kuivu pillereiden vuoksi limakalvot niin, että seksin yhteydessä tuli välillä hieman verta. Ei siis ollut kostumisen kanssa ongelmia, mutta gyne sanoi, että pillerit ohentaa ja kuivattaa limakalvoja mikä aiheuttaa sen verenvuodon. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole ongelma jatkunut.

Ja asiasta viidakkoon sen verran, että typeriä kommentteja taas ap saanut ja itse kyllä olin 18-vuotiaana neitsyt, joten ei tarvi aina olla huutelemassa sitä provoo.

Vierailija
29/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kuivu pillereiden vuoksi limakalvot niin, että seksin yhteydessä tuli välillä hieman verta. Ei siis ollut kostumisen kanssa ongelmia, mutta gyne sanoi, että pillerit ohentaa ja kuivattaa limakalvoja mikä aiheuttaa sen verenvuodon. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole ongelma jatkunut.

Ja asiasta viidakkoon sen verran, että typeriä kommentteja taas ap saanut ja itse kyllä olin 18-vuotiaana neitsyt, joten ei tarvi aina olla huutelemassa sitä provoo.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! :) Okei! Lueskelinkin netistä että pillereitten kanssa on muillakin ollut samaa vaivaa. Mut jännä kun mulla ei ole muulloin ollut kuin vasta nyt :( pitäisi varata aina sinne gynelle, mutta pelottaa mennä jos olisikin jotain vakavaa.

-Ap

Vierailija
30/30 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponin avulla selvitin äsken, että veri on lähtöisin vain yhdestä kohdasta limakalvoilla, n.5cm sisällä päin. Taidanpas antaa nyt tuon alapään olla ihan rauhassa, jos siellä olisikin vain limakalvoille tullut jokin vaurio:)

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi