Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eduskunnan kokoomuslaiset eivät perusta yrityksiä?

Vierailija
19.04.2016 |

Uutta Nokiaa kaivataan, mutta edustajat kaivaa vaan nenää. Stubb olisi kerennyt perustaa kymmeniä yrityksiä jos olisi jättänyt juoksulenkit pois. Lepomäki kans oikeisiin töihin ja yrityksiä perustamaan, ajatuspajat Björnin miljoonilla on ihan humpuukihommaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella on 37 kansanedustajaa, joista 13 on yrittäjiä.

Vihreillä on 15 kansaedustajaa, joista 1 on yrittäjä.

Miten on, pitäisikö kokoomuslaisten haastaa Lin Andersson puolueineen perustamaan yrityksiä? 12 vasemmistoliittolaista kansanedustajaa kylä puhuu yrittäyydestä ja moittii yrittäjiä, mutta heistä yhdelläkään ei ole kokemusta yritystoiminnan pyörittämisestä.

Vierailija
42/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on, pitäisikö kokoomuslaisten haastaa Lin Andersson puolueineen perustamaan yrityksiä? 12 vasemmistoliittolaista kansanedustajaa kylä puhuu yrittäyydestä ja moittii yrittäjiä, mutta heistä yhdelläkään ei ole kokemusta yritystoiminnan pyörittämisestä.

Pitäisikö sun perustaa sitä varten oma ketju? Etkö osaa lukea otsikkoa? Täällä ihmetellään Hjalliksen hengessä, miksi kokoomuslaiset eivät perusta yrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estääkö migreeni Zysseä perustamasta yrityksiä?

Benkulla on tosiaan se "migreeni" joka jännästi estää ministerin työt ja varmistaa pysyvyyden eduskunnassa. Penkkiä ja veronmaksajien rahoja on kulutettu jo 70-luvulta lähtien! :o

Kuka sitä äänestää? Joko Benkku on antanut selitykset Sauli Niinistön vaalirahoituksesta? Tämähän mene rikostutkintaan.

Väität siis että migreeni on kekitty juttu. Perusteluitahan ei sinullo muita kun kokoomusviha...

Kunnioitettavan uran Ben on tosiaankin tehnyt, siihen ei moni pysty.

Itse voisin äänestää mutta asun eri vaalipiirissä.

Ja tuollekin väitteelle perusteluita pliis.

Tyhjää täynnä olet, voi voi.

Luettelepa tosiaan Ben-sedän top 10 saavutukset eduskunnassa. Ja ne hänen perustamansa yritykset myös.

Mikäli et lainsäädäntötyötä arvosta niin turhaa on minun luetella yhtikäs mitään.

Ja todetaanpa taas että aika hankala on kansanedustajan työn ohessa yritystä perustaa.

Enemmän Suomen hyväksi Ben on silti tehnyt kuin moni muu.

Odottelen edelleen sitä top 10 listaa.

Enpä viitsi etsiä puolestasi. Googlaa itse mitä Ben on tyhnyt.

Siinä muuten hyvä vinkki: tee itse, nyt! Äläkä vingu "mikseivät muut tee puolestani".

Vierailija
44/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin tekisivät niin sitten itkisit mikseivät keskity siihen edestajan hommaan johon heidät on valittu.

Olet kateellinen luuseri, se tuli selväksi.

Moi Stubb! 

Unohdit jotain:   "Köyhät kyykkyyn"

Moi vasuri!

Mitäs jos köyhät tekisivät jotain järkevää? Opiskelisivat ja perustaisivat yrityksiä niin ei tarvitsisi olla kyykyssä ja tikahtua kateuteen kun jotkut uskaltavat ottaa riskejä ja yrittää.

Te vaan valitatte.

Mitä jos perustaisit oman ketjun sitä varten etkä huutelisi vieraisiin pöytiin. Mutta eihän teillä sioilla ole koskaan mitään tapoja ollut. Montako tyyppiä sinä kirjoittaja työllistät? 50? 100?

Työllistän yhden eli oman itseni.

Mitäs jos tekisit elämällesi jotain jos lompakon tyhjyys vituttaa.

Minä katsos olen tehnyt.

Tulisko telkusta sulle vaikka piirrettyjä. Mene pois joka tapauksessa, sun jutut on niin kuultu.

Minä työllistän itsesi enkä loisi yhteiskunnan lompakolla.

Juttujani ei mitä ilmeisimmin ole kuunneltu tarpeeksi koska teitä köyhiä vittuuntuneita paskoja riittää. Ottaisitte oppia niin huomaisitte että elämä voi olla mukavaakin.

Sinuahan vituttaa niin ettei veri kierrä. Pyydä hoitajaa taluttamaan sut takaisin sänkyyn torkkupeiton alle.

Eihän minua vituta. Minulla on asiat oikein hienosti.

Minä vaan naureskelen kun sinua vituttaa.

Kokoomuslainen valehtelee aina. Niin kuin sinä nytkin.

Voi voi.

Yritä nyt tehdä jotain että pääset sieltä pohjalta. Tuo viha kalvaa sinua ja lyhentää elinikääsi.

Jos tuo olisi totta, siinä olisit ollut haudassa jo 30 vuotta.

Olet vissiin niitä jotka eivät usko ekalla kerralla?

Lue nyt vaan ajatuksella mitä kirjoitin ja yritä sisäistää se.

Vierailija
45/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estääkö migreeni Zysseä perustamasta yrityksiä?

Benkulla on tosiaan se "migreeni" joka jännästi estää ministerin työt ja varmistaa pysyvyyden eduskunnassa. Penkkiä ja veronmaksajien rahoja on kulutettu jo 70-luvulta lähtien! :o

Kuka sitä äänestää? Joko Benkku on antanut selitykset Sauli Niinistön vaalirahoituksesta? Tämähän mene rikostutkintaan.

Väität siis että migreeni on kekitty juttu. Perusteluitahan ei sinullo muita kun kokoomusviha...

Kunnioitettavan uran Ben on tosiaankin tehnyt, siihen ei moni pysty.

Itse voisin äänestää mutta asun eri vaalipiirissä.

Ja tuollekin väitteelle perusteluita pliis.

Tyhjää täynnä olet, voi voi.

Luettelepa tosiaan Ben-sedän top 10 saavutukset eduskunnassa. Ja ne hänen perustamansa yritykset myös.

Mikäli et lainsäädäntötyötä arvosta niin turhaa on minun luetella yhtikäs mitään.

Ja todetaanpa taas että aika hankala on kansanedustajan työn ohessa yritystä perustaa.

Enemmän Suomen hyväksi Ben on silti tehnyt kuin moni muu.

Odottelen edelleen sitä top 10 listaa.

Enpä viitsi etsiä puolestasi. Googlaa itse mitä Ben on tyhnyt.

Siinä muuten hyvä vinkki: tee itse, nyt! Äläkä vingu "mikseivät muut tee puolestani".

Mulla on sulle vinkki: painu vittuun, kun sulla ei ole mitään sanottavaa mihinkään. Kaikki sun ouheenvuorot on olleet idioottimaista jaarittelua, kuin satavuotiaan muistelua.

Vierailija
46/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun perustaa sitä varten oma ketju? Etkö osaa lukea otsikkoa? Täällä ihmetellään Hjalliksen hengessä, miksi kokoomuslaiset eivät perusta yrityksiä.

Minä vastaan Hjalliksen hengessä, että miksi pitäisi, kun he ovat jo perustaneet niitä yrityksiä enemmän kuin vasemmistoliittolaiset, vihreät, kristilliset, sosiaalidemokraatit tai RKP:n kansanedustajat yhteensä.

Nyt olisi vasemmistoliittolaisten vuoro näyttää, mitä he osaavat.

Vierailija
47/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettele kokoomusyrittäjät ja toimialat, kiitos.

Vierailija
48/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan Hjalliksen hengessä, että miksi pitäisi, kun he ovat jo perustaneet niitä yrityksiä enemmän kuin vasemmistoliittolaiset, vihreät, kristilliset, sosiaalidemokraatit tai RKP:n kansanedustajat yhteensä.

Nyt olisi vasemmistoliittolaisten vuoro näyttää, mitä he osaavat.

Mene nyt ensin nettikeskustelun alkeiskurssille tai perusta itse sellaisia tarjoava firma, kun ei oo nettietiketti hanskassa ei sitten yhtään.

Vierailija
49/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele kokoomusyrittäjät ja toimialat, kiitos.

Ketkä ovat yrittäjiä? Mitä firmoja?

Vierailija
50/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta Nokiaa kaivataan, mutta edustajat kaivaa vaan nenää. Stubb olisi kerennyt perustaa kymmeniä yrityksiä jos olisi jättänyt juoksulenkit pois. Lepomäki kans oikeisiin töihin ja yrityksiä perustamaan, ajatuspajat Björnin miljoonilla on ihan humpuukihommaa.

Sehän noissa "akateemisissa" onkin (suurimpana) vikana että vaikka saadaan muihin nähden niiin ylivertainen koulutus, kaikki pitäisi kuitenkin kantaa nenän eteen hopeisella tarjottimella.

On se helppoa köpötellä korkkareissa RBS:n konttoriin Lontooseen ja tehdä mitä isot pojat käskee. Ei haittaa vaikka ylivertaisen kylterin analyysit vähän vituilleen menisivätkin, kyllä sitä vähän pienemmilläkin komissioilla elää kun saa sijoitella miljardeja toisten rahoja.

Mutta miksi nämä ylivertaiset kylterit eivät itse perusta vanhempiensa autotalleihin niitä Microsofteja ja Appleja? No siksi koska ylivertainen kylteri tarvitsee heti kandintyön valmistuttua 5k/kk-palkan ja oman huoneen avaruusalusta muistuttavasta konttorista. Ei ylivertaisen kylterin voi odottaa aloittavan mitään pohjalta.

Ylivertaisia kyltereitä valmistuu tuhatmäärin joka ikinen vuosi, mutta silti kaikki vasta-argumentit kylterin ylivertaisuutta pohtiessa ovat paskapuhetta. Ylivertainen kylteri on huippupalkkansa ja design-työhuoneensa ansainnut, vaikkei olisikaan mitään itse (vielä, tai koskaan) aikaan saanut.

Vierailija
51/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eduskunnan vassarit eivät elä sossutuilla? Miksi eduskunnan vihreät eivät käytä vain polkupyörää?

Niin moni asian hämmentää kun pn 5 vuotiaan tasolla.

Vierailija
52/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eduskunnan vassarit eivät elä sossutuilla? Miksi eduskunnan vihreät eivät käytä vain polkupyörää?

Kirjoitteletko AV:lle aina kun et ime Björnin kyrpää?

Vierailija
53/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteletko AV:lle aina kun et ime Björnin kyrpää?

0/5 :D sad bad troll