Saan flunssan aina kun olen uuden miehen kanssa sängyssä :(
Kommentit (22)
Mulla on täysin sama ilmiö, ärsyttää :( Kurkku on karhea ja olo voimaton.
Kyllä. En ole flunssassa milloinkaan.
Stressaat sitä asiaa. Stressi alentaa vastuskykyä ja flunssapöpö ottaa vallan.
Se on yleistä yhteishyvällä naisella, koita lopettaa sitä pillunjakamista urakalla, keskity nyt vähäksi aikaa yhteen mieheen.
Ohisalonlahkolainen päässyt epähuomiossa sisään VOK:iin.
Lupsutatko oikein kosteasti miehen limaista kullia ja kookkaita palleja 🤔
No entäs jos menisit sänkyyn naisen kanssa? Tuleeko flunssa sitten myös?
Ei ole.
Kehosi hätähuuto: VÄÄRÄ MIES.
Osa naisista menee jatkuvasti väärien miesten kanssa sänkyyn. Myös parisuhteeseen.
Pimpsaa saavana miehenä naurattaa ketjun muut miehet, jotka haukkuu seksiä saavaa naista, kun eivät itse saa. Ilmeisesti kaikkien naisten pitää olla ilman kunnes se viimeinenkin ruma ja toivoton mies saa.
Oletko käynyt testeissä? Toinen vaihtoehto on heikko immuunipuolustus
Ja minä saan joskus nuhan keppiin yhden yön naisista :(
Mulla sama juttu, en ole tervettä päivää nähnyt kymmeniin vuosiin.
Mä sain aina flunssan, kun näin ex-poikaystävää. Oltiin niillä tai meillä, pussailtiin ja välillä myös sekstattiin.
Luulin myös, et kyseessä olis basillit, mut flunssakierre loppui, kun poikaystävä muutti. Selvis, et hänen vanhan kodin vaatehuoneessa oli kosteusvaurio. Jotain homepölyjä tuli kai sitten hengiteltyä jo hänen vaatteistaan.
Että oikein " aina". Miksi niinkin sanotaan että mies vaihtaa paitaa ja naista yhtä usein.
Otatko suihin? Ennen nielurisojen poistoa sain aina siitä jonkun nielutulehduksen (samaten jos yritin saada proppuja pois, mutta suuseksiä on useammin) kun hinkkasi kurkkua. Varmaan kummallisin osasyy siihenkin leikkaukseen, mutta minkäs teet :D