Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 4v lapsen pureminen ja muiden piekseminen loppumaan?

Vierailija
19.04.2016 |

Ei ole oma lapsi kyseessä. Sukulainen, lapset välillä purevan lapsen kotona hoidossa, välillä pureva sisaruksineen meillä. Meillä on kerran puraissut. Loppu kun puutuin todella suoraan ja isosti asiaan. Vanhempien mukaan lapsella on vain vaihe ja se on vaan semmonen tapa.. Tämä tapa ja vaihe on vain kestänyt sen 3 vuotta. Puraisee esim kun meidän lapsi osaa jotain mitä hän ei, repi 2vuotiastamme hiuksista kun hän ei aina saanut aloittaa muistipelissä. Puraisi alle 1vuotiasta niskasta ilman mitään syytä. Jnejne..

Tekisi mieli puuttua tähän jotenkin, vanhemmille olen sanonut asiasta mutta kanta on tosiaan tuo se on vain vaihe. Meillä on itsellä 4 lasta, vanhin ekalla eikä koskaan ole ollut kenelläkään vastaavaa ongelmaa. Ei koskaan väkivaltaa, ovat reippaita ja vahinko tönäisynkin jälkeen tulee automaattisesti se anteeksi.

En haluaisi puuttua asiaan mutta mitta on jo täynnä, en voi katsoa kun meidän lapset kärsii yhden kurittoman lapsen takia.

Vinkkejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on olemassa vanhempia, joiden lapset ovat aina "vaiheessa". Tuttavapiirissäni on eräs viisivuotias, joka repii koiraa korvista ja hännästä. Olen sanonut kauniisti ja topakasti ja lopulta rumasti. Olen myös selittänyt ja perustellut, miksi niin ei saa tehdä. Mikään ei mene perille ja vanhemmat ovat sitä mieltä, että lapsi vain leikkii koiran kanssa. Heillä itselläänkin on koira, joten ilmeisesti koiran kohtelu on kotona samanlaista. Vanhemmat ovat mielestäni välinpitämättömiä ja lapsi alkaa vaikuttaa vähälahjaiselta. Viisivuotias, joka ei ymmärrä puhetta.

Olen mahdollisimman vähän tekemisissä heidän kanssaan.

Vierailija
2/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki on olla päästämättä moista kakaraa ovesta sisään ja olla menemättä hänen kotiinsa. Toiseksi paras vinkki on käskea sen teidän koululaisen pieksämään tämä penska kerran oikein kunnolla, sekin voisi auttaa. Toki tämä tulee tapahtumaan viimeistään koulussa, mutta kolme vuotta on pitkä aika yksivuotiaan odottaa, että pahoinpitely loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure ja piekse takaisin tai anna sama neuvo omille lapsillesi.

Vierailija
4/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa miettinyt puraisenko itse takaisin joku kerta, ihan siinä vanhempien nähden ja sanon että mulle tuli nyt tämmönen vaihe, katotaan meneekö se ohi.

Ap

Vierailija
5/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sinun on puuttua asiaan kun kyseessä on omaakin lastasi koskeva asia. Jos riehuvan lapsen vanhmmat eivät puutu asiaan, lopeta lasten yhdessäolo. Ei omaa hoitoon, ei vierasta teille.

Vierailija
6/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsia olen aina ohjeistanut että jos joku lyö tai tekee muuten teille väärin, menkää sanomaan aikuiselle, ei saa kostaa. Tässä tilanteessa tämä neuvo on vain huono kun nämä vanhemmat korkeintaan puhaltavat verta tihkuvaan purema kohtaan. Pureva lapsi jatkaa leikkejään.

Ap

Vierailija
7/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottakaa se kaivoon, ja sanokaa sille että pääsee pois sitten kun osaa olla. Jos ei osaa sittenkään olla niin laittakaa se sinne takaisin. Toimii

Vierailija
8/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olenkin pitänyt lähes viikon lapsia kotona, enkä ole ottanut meille tuota purevaa. On vain oikeastaan ainoa hoitopaikka lapsille neuvolan, hammaslääkärin ym ajaksi. Pakko siitäkin luopua jos ei hommaan tule stoppia.

Ap

Vierailija
9/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsia olen aina ohjeistanut että jos joku lyö tai tekee muuten teille väärin, menkää sanomaan aikuiselle, ei saa kostaa. Tässä tilanteessa tämä neuvo on vain huono kun nämä vanhemmat korkeintaan puhaltavat verta tihkuvaan purema kohtaan. Pureva lapsi jatkaa leikkejään.

Ap

Lässynlää mitä neuvoja. Sano lapsellesi että jos joku kiusaa ja puree niin potkaisee. Tehoaa tuhat kertaa paremmin kuin mitkään aikuisdiplomatiat.

Vierailija
10/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lässynlää mitä neuvoja. Sano lapsellesi että jos joku kiusaa ja puree niin potkaisee. Tehoaa tuhat kertaa paremmin kuin mitkään aikuisdiplomatiat.

Olen seurannut kun tämä pureva lapsi tappelee sisarustensa kanssa, se on loputon tukassa roikkuminen ja piekseminen. En halua laittaa lapsiani siihen, tiedän ettei he pärjäisi tuolle jolle väkivalta on arkipäivää

Ap

Vierailija
11/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali  lapsi kyseessä, vaan jotenkin häiriintynyt.

Vierailija
12/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtäväsi on suojella lapsiasi.

Ei sun tarvitse murehtia minne äitinsä hänet  laittaa asioinnin ajaksi. Ottakoot kaikki mukaansa. Kasvattakoot.  Sano ettet voi tuollaista lasta pitää joka on vaaraksi omille lapsillesi.

Ja jos nämä vanhemmat puhaltavat puremaa niin missään nimessä purija ei saa enää leikkiä, leikin on loputtava koska ei osaa leikkiä. Istukoot äitinsä sylissä. 

Ei kiusaajaa saa palkita.

Vierailija
13/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut kun tämä pureva lapsi tappelee sisarustensa kanssa, se on loputon tukassa roikkuminen ja piekseminen. En halua laittaa lapsiani siihen, tiedän ettei he pärjäisi tuolle jolle väkivalta on arkipäivää

Ap

Sitten on edesvastuutonta ylipäätään laskea omia lapsia tuollaisen riivatun seuraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä