oikein kirijottamisesta!
Miksi täällä palstalla aina löytyy joku näsäviisas hiivalta tuoksuva tantta jolla ilmeisesti ei kaikki inkkarit melo samaan suuntaan tai muuten vaan pillua kutisee ja pittää pätiä joka saatanan murtheella kirijotetusta sanasta jottainki väärin kirijottamisesta? Jos sielä pimpulassa on hiekkaa joka hiertää nii ottaa pois ja olokee hilijaa.
Kommentit (7)
Miks mun oikeinkirjoitus korjaa kaik wt sanoiksi ja poistaa väliviivalla.
Päätteet vaihtuu myös. Ovat omiksi yhdyssanojen ei ole.
Oikeinkirjoitus syvältä kiitos automatiikan.
Ze on katshos toi aspherger ku ei tajuva ihe sanoma sisällösthä mithään, vuan lukkoop vaen sit tektsii ku piru ruamattuu. Fksilule immhislele rttiiää että esnimämienn ja vimiienen krijain ovat okiien!
Miksi yhdyssanoja on niin vaikea kirjoittaa oikein? Ettekö osaa vai eikö kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdyssanoja on niin vaikea kirjoittaa oikein? Ettekö osaa vai eikö kiinnosta?
Just kirjoitin et yhdyssanat korjaantuu erillissanoiksi.
Parien näppäimistöllä on hankala kirjoittaa.
Höpönassut ärsyyntyy ihan kaikesta! Joillakin on ihan oikeitakin ongelmia esmeks meillä. Isimies käy röissä ja minä olen vaippasankarin kanssa kotsassa ja vielä on masuasukkikin tulossa, tuntuu ettei rahukka aina riitä vaikka sanottiin että ei se perheen perustaminen rahasta jää kiinni. Vähän sekin nyt jännittää että pitääkö pikkukakkonenkin synnyttää keisarinleikkauksella kun kuullostaa siltä että tästäkin tulee liian iso suhteessa minun lantioon joka on niinku ahdas.
Word!!! Ihan totta joka sana. Samaa oon miettinyt. Hiivalta tuoksuvat tantat xD