Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksän nyksän käytös...

Vierailija
19.04.2016 |

Elikä siis taustoja. Heidän tarina alkoi työpaikalta...eli salasuhde suhteemme aikana. Minun ja eksän erosta nyt 2 vuotta. Meillä yhteinen lapsi.

Eksän nyksä on koko tämän ajan ollut omalaatuinen. Mutta nykyään "stalkkaa" ja huolella. Kuuntelee vieressä kun eksä ja minä puhutaan puhelimessa lapsen asioista.. siis seuraa vaikka vieressä ja huutelee väliin kommentteja. Jos laitan eksälle viestiä , on jäänyt kiinni siitä että on pari kertaa poistanut nämä viestit. On vaatinut minua vaihtamaan sukunimeä ( minulla siis entisen miehen nimi).On jopa entiselle anopilleni sanonut , että kaikki kuvat minusta on tuhottava. Ja heitti kaikki entisen kotimme juuri hankitut kodinkoneet pois kun kuuli niiden olevan minun ostamat.

Kun "vaihdamme" lasta ( meillä välimatkaa )...on mukana joka kerta ja kyttää vihaisena. Ei puhu mitään. Viimeksi eksä erehtyi sanomaan mulle täysin spontaanisti "vau, oot laihtunut".. niin nyksä totes vai niin ja meni autoon ja paiskas oven kiinni mielenosoituksellisesti.

Mitään syytä mihinkään mustasukkaisuuteen ei ole. Olen ihan tavis. Mulla on yli vuoden ollut uusi suhde. Eksän kanssa on hyvät ja asialliset välit. Oon ruvennut miettimään, että onko syynä se että suhde alkoi pettämisestä. Tavallaan siis tietää mihin mies pystyisi jos haluisi vai mikä ihme. Itse olen asiallinen ja skitsotkoon rauhassa mutta fakta nyt vaan että tulen aina olemaan osa eksäni elämää..ihan vaan yhteisen lapsen takia.

Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea mutta toi termi eksän nyksä.. Älkää käyttäkö sitä. Vielä pahempi kuin jaxuhali.

Vierailija
2/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea mutta toi termi eksän nyksä.. Älkää käyttäkö sitä. Vielä pahempi kuin jaxuhali.

No se on kamala mut niin on entisen kumppanini nykyinen puolisokin 😄

Siis terminä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tuon pahempaa, eipä kannata uhrata ajatuksia nyksän käytöksen pohtimiseen, evvk.

Vierailija
4/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan hänellä syytä mustasukkaisuuteen, hänellähön on ensikäden tietoa siitä, että miehensä on pettävää sorttia.

Vierailija
5/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen. Onnistui kaappaamaan varatun miehen, joka oli siis siinä vaiheessa TÄYDELLINEN. Ja hänen piti olla se voittaja, joka sai tämän ihanan palkinnon.

Minkä takia se elämä ei sitten olekaan niin auvoisaa, miksei tämä mies tehnytkään hänen onneaan kokonaiseksi?

Vierailija
6/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sen verran k-päinen, että aina lapsen vaihtoon pistäisin ykköset päälle ja tukan ja meikin oikein huolella, sitten nätisti hymyilisin tälle nykyiselle ja muutenkin käyttäytyisin oikein kohteliaasti... Pahinta myrkkyä tuollaiselle

Vierailija
7/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sen verran k-päinen, että aina lapsen vaihtoon pistäisin ykköset päälle ja tukan ja meikin oikein huolella, sitten nätisti hymyilisin tälle nykyiselle ja muutenkin käyttäytyisin oikein kohteliaasti... Pahinta myrkkyä tuollaiselle

Niin ja sen verran lisään että en sitten tiedä mihin auttaa, luultavasti saa vaan sen nyksän entistäkin iljettävämmäksi kun tajuaa kuinka herttainen ja hyvännäköinen miehensä eksä onkaan:D Että ehkä tuolla kaivaa omaa kuoppaansa mutta saapahan piru vie ainakin hetkeksi hyvän mielen

Vierailija
8/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdin kyllä joka kerta 😊

Ap

Vierailija
9/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailepas vähän sen lapsesi käytöstä, kun tulee tuolta kotiin. Mulla oli vähän samanlainen äitipuoli (ja tarina taustalla muutenkin), ja tämä haahka sitte kippasi sitten sen oman ahdistuksensa mun niskaan suorana huutamisena ja vittuiluna kun olin heillä. Lopetin käymisen isäni luona kun täytin 12v ja sain sen itse päättää...

Vierailija
10/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa toisten hylkäämät ja loppuun käytetyt jämät, niin ei todellakaan saa priimatavaraa, vaan sen mukana tulee kaikenlaista epämiellyttävää roinaa. Miten sulta jäi tuo huomaamatta?

Vierailija
11/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ja exäsi nyxä saa ensikäden tuntumaa sille että karma on bitch. Nauti sinä vaan! :)

Vierailija
12/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ärsytä, vaikka hän käyttäytyisi miten typerästi sinua kohtaan. Et varmasti halua, että ärsyttämisesi kostetaan lapsellesi!

Epävarma, mustasukkainen, elämäänsä tyytymätön nainen ja sinäkin vielä kehtasit laihtua, onhan se paha paikka. Yritä pitää asialliset välit kaikesta huolimatta. 

Vierailija
13/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ärsytä, vaikka hän käyttäytyisi miten typerästi sinua kohtaan. Et varmasti halua, että ärsyttämisesi kostetaan lapsellesi!

Epävarma, mustasukkainen, elämäänsä tyytymätön nainen ja sinäkin vielä kehtasit laihtua, onhan se paha paikka. Yritä pitää asialliset välit kaikesta huolimatta. 

Juuri näin! Ole sinä teistä se fiksu ja kypsä aikuinen ihminen kuten tähänkin asti, äläkä provosoidu tuon naisen tekemisistä. Jos aikuiset alkavat pelailemaan jotain typeriä kostopelejä, niin seuraukset kaatuvat takuuvarmasti viattoman lapsen niskaan.

Tuo toinen nainen on pedannut ihan itse elämänsä sellaiseksi, että tuskin se mitenkään kovin onnellinen on. Karmaa, kuten joku täällä jo mainitsikin...

Vierailija
14/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailepas vähän sen lapsesi käytöstä, kun tulee tuolta kotiin. Mulla oli vähän samanlainen äitipuoli (ja tarina taustalla muutenkin), ja tämä haahka sitte kippasi sitten sen oman ahdistuksensa mun niskaan suorana huutamisena ja vittuiluna kun olin heillä. Lopetin käymisen isäni luona kun täytin 12v ja sain sen itse päättää...

Tämä tuli itsellenikin ekana mieleen. Että kannattaa vähän kysellä, miten tuo kohtelee lastasi. Jos ei nyt suoraan kosta lapsellesi sitä, että hän on olemassa ja muistuttaa miestä sinusta (!), niin voi panetella sinua aika rankasti lapselle.

Muija on kuvauksesi perusteella sekopäisen mustasukkainen, joten kaikki on mahdollista.

Vierailija
15/15 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta.