Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuttavaani vaivaa?t.ammattivalittaja

Vierailija
19.04.2016 |

Hän ei kutsunut lasta lapsensa synttäreille vaikka on tehnyt niin joka vuosi. Myös me kutsumme kaikki tuon perheen lapset joka vuosi lapsemme synttäreille. Hän valittelee kiirettä ja selittää kaikenlaista kun yrittää mennä kylään yms. Mistä tuollainen käytös?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vastenmielinen.

Vierailija
2/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet vastenmielinen.

Millä lailla vastenmielinen?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelkaa nyt millä lailla mä olen vastemielinen?ap

Vierailija
4/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluumin kysyä mikä sinua vaivaa?

Vierailija
5/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mieluumin kysyä mikä sinua vaivaa?

Työttömyys, yksinäisyys yms.ap

Vierailija
6/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän ei oikeasti ehdi tai sitten keksii tekosyitä ettei tarvitse olla kanssasi tekemisissä.

Vierailija
7/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hän ei oikeasti ehdi tai sitten keksii tekosyitä ettei tarvitse olla kanssasi tekemisissä.

Tuntuu nykyään inhoavan myös lasta vaikka ymmärrän ettei pitäisi minusta niin turha silti on lasta inhota.ap

Vierailija
8/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nykyään inhoavan myös lasta vaikka ymmärrän ettei pitäisi minusta niin turha silti on lasta inhota.ap

Omenat eivät valitettavasti putoa kauas puusta.

Vierailija
9/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenat eivät valitettavasti putoa kauas puusta.

Mun poikani on aivan erilainen kuin minä ja hänellä on kyllä paljon muita kavereita.ap

Vierailija
10/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta me voitais tietää? Kysy häneltä itseltään.

Vierailija
11/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasten välillä on sattunut jotain sellaista, mistä et tiedä? Koulussa, kerhossa, synttäreillä, puistossa? Hänen lapsi ei halua leikkiä enää lapsesi kanssa? Hänellä on oikeasti kiirettä ja tuntuu, ettei ole voimia kutsua kyläilijöitä tai tulla kylään? Hänen elämässään on sattunut jotain kurjaa ja voimiavievää, mikä ei liity mitenkään sinuun tai lapseesi, ja mistä et vain tiedä eikä hän koe sinua niin läheiseksi, että siitä kertoisikaan? 

Vierailija
12/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasten välillä on sattunut jotain sellaista, mistä et tiedä? Koulussa, kerhossa, synttäreillä, puistossa? Hänen lapsi ei halua leikkiä enää lapsesi kanssa? Hänellä on oikeasti kiirettä ja tuntuu, ettei ole voimia kutsua kyläilijöitä tai tulla kylään? Hänen elämässään on sattunut jotain kurjaa ja voimiavievää, mikä ei liity mitenkään sinuun tai lapseesi, ja mistä et vain tiedä eikä hän koe sinua niin läheiseksi, että siitä kertoisikaan? 

Tällaista mietin minäkin. Sanoisin, että kysy niistä synttäreistä ihan ystävälliseen sävyyn vaikka ohimennen jossain. Ketäänhän ei ole mitenkään pakko kutsua, mutta aina voi kysyä.

Toinen mikä tuli mieleen oli, että mulla oli yhdessä vaiheessa lähellä asuva tuttava, joka oli työttömänä ja vähän ehkä yksinäisen oloinen, otti yhteyttä tosi usein ja oli tunkemassa jatkuvasti kylään yms. Itselleni vähän introvertimpana tyyppinä tuo tuntui kieltämättä vähän ahdistavalta, en kuitenkaan halunnut pahoittaa kyseisen ihmisen mieltä ja selitin usein, että olen turhan väsynyt/kiireinen/en vain halua vieraita nyt tms. Lopulta tuo "yli-innokkuus" jotenkin vähän pilasi fiiliksen koko tyyppiä kohtaan ja hänestä tuli vähän outo ja vastenmielinen kuva.

Olisikohan teidän tapauksessa voinut käydä näin..?

Vierailija
13/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Miten sä jaksat tätä sontaa vuodesta toiseen päivittäin? Sun täytyy olla todella yksinäinen, kun haluat olla palstan likasankona.

Vierailija
14/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista mietin minäkin. Sanoisin, että kysy niistä synttäreistä ihan ystävälliseen sävyyn vaikka ohimennen jossain. Ketäänhän ei ole mitenkään pakko kutsua, mutta aina voi kysyä.

Toinen mikä tuli mieleen oli, että mulla oli yhdessä vaiheessa lähellä asuva tuttava, joka oli työttömänä ja vähän ehkä yksinäisen oloinen, otti yhteyttä tosi usein ja oli tunkemassa jatkuvasti kylään yms. Itselleni vähän introvertimpana tyyppinä tuo tuntui kieltämättä vähän ahdistavalta, en kuitenkaan halunnut pahoittaa kyseisen ihmisen mieltä ja selitin usein, että olen turhan väsynyt/kiireinen/en vain halua vieraita nyt tms. Lopulta tuo "yli-innokkuus" jotenkin vähän pilasi fiiliksen koko tyyppiä kohtaan ja hänestä tuli vähän outo ja vastenmielinen kuva.

Olisikohan teidän tapauksessa voinut käydä näin..?

En ole kyllä heillä joulun jälkeen ollut eli en aina ole heille tunkemassa. Nuo synttärit sitten taisivat olla vain tytöille. Hän ainakin korostaa sitä kuinka hänellä on työkavereita ja viettää heidän kanssaan aikaansa eli vissiin karsastaa mun kotona oloa. Minunhan ei tarvitsisi lainkaan mennä kylään jos minua inhoaa. Voisihan lapsen isä viedä lapsen kylään. ap

Vierailija
15/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Miten sä jaksat tätä sontaa vuodesta toiseen päivittäin? Sun täytyy olla todella yksinäinen, kun haluat olla palstan likasankona.

Niin olen, ei ole yhtään ystävää.ap

Vierailija
16/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kutsuppa sinä HEIDÄT KYLÄÄN. äläkä itse nolona odota kutsua. Inhottaa tollaset ihmiset eniten, kun luulevat että he pääsevät aina valmiiseen pöytään. Jos sinä olet työtön niin leipase piirakka ja kutsu kaverit sun luo.

Vierailija
17/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kutsuppa sinä HEIDÄT KYLÄÄN. äläkä itse nolona odota kutsua. Inhottaa tollaset ihmiset eniten, kun luulevat että he pääsevät aina valmiiseen pöytään. Jos sinä olet työtön niin leipase piirakka ja kutsu kaverit sun luo.

Olen kutsunutkin.ap

Vierailija
18/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että ap tyrmää aina kaikki ehdotukset?

Tähän sopisi entisten kommenttien perusteella että mies ei anna rahaa leivontatarvikkeiden ostoon, en osaa leipoa, meille ei halua tulla kukaan koska talomme on vanha mörskä jne. Mahdollisuudet ovat rajattomat.

Vierailija
19/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että ap tyrmää aina kaikki ehdotukset?

Tähän sopisi entisten kommenttien perusteella että mies ei anna rahaa leivontatarvikkeiden ostoon, en osaa leipoa, meille ei halua tulla kukaan koska talomme on vanha mörskä jne. Mahdollisuudet ovat rajattomat.

Minä olen kutsunut heidät kyllä kylään ja aiemmin kävivätkin melko usein meillä.ap

Vierailija
20/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle koskaan tuu kurja olo tästä ryöpytyksestä? Luulis, että moinen vaikuttaa jo mielenterveyteen. Sä taidat saada haukuista vaan lisää virtaa ja tuulta purjeisiin:)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen, ei ole yhtään ystävää.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi