Mikä tuttavaani vaivaa?t.ammattivalittaja
Hän ei kutsunut lasta lapsensa synttäreille vaikka on tehnyt niin joka vuosi. Myös me kutsumme kaikki tuon perheen lapset joka vuosi lapsemme synttäreille. Hän valittelee kiirettä ja selittää kaikenlaista kun yrittää mennä kylään yms. Mistä tuollainen käytös?
Kommentit (27)
Ootko tullut riippuvaiseks, täällä saamastas huomiosta? En tosiaan ymmärrä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle koskaan tuu kurja olo tästä ryöpytyksestä? Luulis, että moinen vaikuttaa jo mielenterveyteen. Sä taidat saada haukuista vaan lisää virtaa ja tuulta purjeisiin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Miten sä jaksat tätä sontaa vuodesta toiseen päivittäin? Sun täytyy olla todella yksinäinen, kun haluat olla palstan likasankona.
Niin olen, ei ole yhtään ystävää.ap
Eihän tämä kivaa ole mutta tosiaankaan kun ei ole yhtään ystävää ja on päivät pitkät kotona niin eipä ole muutakaan tekemistä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle koskaan tuu kurja olo tästä ryöpytyksestä? Luulis, että moinen vaikuttaa jo mielenterveyteen. Sä taidat saada haukuista vaan lisää virtaa ja tuulta purjeisiin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Miten sä jaksat tätä sontaa vuodesta toiseen päivittäin? Sun täytyy olla todella yksinäinen, kun haluat olla palstan likasankona.
Eihän tämä kivaa ole mutta tosiaankaan kun ei ole yhtään ystävää ja on päivät pitkät kotona niin eipä ole muutakaan tekemistä.ap
Eiköhän kannattaisi hakeutua muualle keskustelemaan, et sä täältä ystäviä tule saamaan koska sun kanssa keskustelu on yhtä innostavaa kuin pään seinään hakkaaminen. Juupas eipäs-linja on pelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut, ap? :)
Synttärit taisivat olla vain tytöille? Itse sanoit syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vain ala auttamaan ap:ta, moni on yrittänyt ja siitä ei hyvä heilu.
Tää on totta. Sääliks käy ap. Kaikkihan näkee, että ap:n asiat ei oo kohdillaan, mutta silti ihmisten hyvät neuvot ja apu tyrmätään täysin. Turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vain ala auttamaan ap:ta, moni on yrittänyt ja siitä ei hyvä heilu.