Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prkleen esitietokaavakkeet!

Vierailija
19.04.2016 |

Oon ihan kyllästynyt niihin! 3 lasta ja joka hemmetin hammaslääkäriin ja Terveydenhoitajille aina ne saakelin samat kysymykset! Ja sitten kun itse menen gynelle/papaan, niin taas kysytään koska kuukautiset alkoi, onko runsaat vai niukat, koska edellinen papa otettiin (en muista, en pidä kirjaa). Onko se niin vaikeaa tehdä sellainen järjestelmä, josta näkisi milloin ne kuukautiset alkoi, ettei hemmetti tarvitse joka vuosi samaan kysymykseen vastata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla nouse kierrokset näiden kaavakkeen kanssa? Oonko jotenkin outo?

Vierailija
2/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa jaksaa kyllä käyttää pari minuuttia kysymyksiin vastaamiseen. Jos on siis normaali ihminen eikä ammattivalittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti sä haluaisit, että jossain olis maanlaajuinen tietojärjestelmä, joka tietäisi, milloin sulla on kuukautiset? Tosissasi olet?

Minusta se olisi kauheaa.

Vierailija
4/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että sairaalassa jossa on itseilmoittautuminen, niitä ei välttämättä edes kysytä. Neurolta tuli ennakkokaavakkeet, menin muutama viikko sitten ilmoittautumisesta suoraan lääkäriin ja jo poistuttuani huomasin, että ne kaavakkeet on edelleen minulla...

Vierailija
5/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä luojaasi että sulla ei ole monisairas lapsi jolla hoitokontakti useampaan paikkaan. Siinä vasta täyttelet kaavakkeita useamma kappaleen useamman kerran vuodessa. Siihen päälle ne koulun hammaslääkärit jne.

Vierailija
6/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti sä haluaisit, että jossain olis maanlaajuinen tietojärjestelmä, joka tietäisi, milloin sulla on kuukautiset? Tosissasi olet?

Mitä väliä, vaikka se olisi netissä?

Vierailija
7/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ap käyttää kunnallisia palveluita, ja käy aina samassa TK:ssa. Samoin lapset hoidetaan kunnallisella. Tosiaan, yhdellä lapsella on oikomishoito menossa, joten kontakteja on paljon, toinen käy toimintaterapiassa ja yhtä arviointia ja kaavaketta koko elämä! Riittäisikin yksi kaavake vuodessa!

Vierailija
8/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kaupan päälle saa vielä nuorimmaisen neuvolakaavakkeet. 4-sivuinen parisuhteentila -kaavake, alkoholin käyttö -kaavake, ruutuaika -kaavake. Voi viddu sentään!

Vierailija
9/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP muuten tarkoitti sitä kuukautisten alkamis-ikää, ei edellisten kuukautisten alkua (jota sitäkään en muuten muista, kun on hormonikierukka)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme