Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyyli- tai pukeutumismokia!

Vierailija
19.04.2016 |

Esim. Sukat ja remmisandaalit, perseestä läpinäkyvät legginsit...
Nämä on sitten kaikkien omia mielipiteitä, joten ei tarvitse vetää palkoja minnekään! :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki merkkilaukku.

Vierailija
2/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset korkkarit, joilla pitäjä ei osaa kävellä :Dk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ns. tyylimuka mutta mulle kävi pari vuotta sitten.

Olin kamalassa kiireessä menossa töihin ja eteisessä heitin nopeasti takin ja huivin sen enempää miettimättä. Hississä tarkastin nopeasti meikkiäni kun huomasin, että huivin sijaan mulla oli mustat sukkahousut kaulassa :'D

Vierailija
4/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen A2-illan juontaja.

Vierailija
5/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi lyhyt hame rintavakoa näyttävän paidan kanssa on tyylimoka.

Vierailija
6/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku "rennosti" ilman solmiota.

Vierailija
7/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuubitoppi ja normaalit rintsikat! koskee silmiin joka kerta..

Vierailija
8/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti istuvat vaatteet. Luulis liian pienissä vaatteissa olevan epämukavaa?

Vierailija
9/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät vaatteet väärässä paikassa. Farkut lenkkipolulla tai iltapukujuhlassa, verkkarit ravintolassa tai iltapuku missä tahansa muualla kuin iltapukujuhlassa.

Vierailija
10/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän kokoiset rintaliivit. Eivät istu kunnolla, jolloin yläreuna jää pussittamaan ja töröttää paidan alla.

Crocsit jalassa muulloin kuin puutarhassa tai töissä.

Vierailija
11/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää teinien nilkat paljaana staili muulloin kuin kesällä. Talvellakin -28° ja teinit juoksee nilkat paljaana. Noloa!

Vierailija
12/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärän kokoiset rintaliivit. Eivät istu kunnolla, jolloin yläreuna jää pussittamaan ja töröttää paidan alla.

Crocsit jalassa muulloin kuin puutarhassa tai töissä.

Mun mielestä crocsit sopii myös esim. Leikkipuistoon ihan hyvin.

Vierailija
13/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-juontajilla takki, pukupaita, solmio, jalassa farkut, kumitossut, valkoiset lenkkarit tai kilvanajo- tai painitossut, punaiset. Huippuna huussikäynniltä jääneet roikkuvat henskelit. Sylettää!

Vierailija
14/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä tyylimoka ketjut täyttyvät aina itsestäänselvyyksistä? Voitaisiinko edes joskus jutella oikeasti niistä tyylimokista? Esim. Gaalapukeutumisflopeista etc.

Vierailija
15/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi teinien "tyylimokat" vois jättää myös pois. Jokainen aikuinen on ollut joskus teini ja nuo kokeilut ja muodin mukana menot kuuluu siihen aikaan. Aikuiset arvostelemassa keskenkasvuisten ulkonäköä on tyylimoka pahimmasta päästä.

Vierailija
16/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapsen ristiäisissä kummitädillä oli valkoinen ohutkankainen mekko ja sen alla oranssit stringit. Kyllä pikkusen iski myötähäpeä, kun hän siellä kaikkien edessä kääntyili pylly "yleisöön" päin ottaessaan jotakin kastepöydältä, kun persposket ja ne stringit oikein loisti sieltä mekon läpi. On tullut kyllä muutaman kerran muuallakin vastaan mm. naisia valkoisissa farkuissa ja värikkäät stringit alla ja ihmettelen joka kerta, että eikö ihmiset oikeesti kato itseään joka puolelta peilistä ennen kun poistuvat kotiovesta.

Vierailija
17/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulaput tai hengarinauhat vaatteissa. Siis niin, että näkyvät ohuen kankaan läpi tai tunkevat ulos kauluksesta tai uikkarin takaa. Tai huivissa.

Vierailija
18/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikki merkkilaukku.

Mun mies on tosi varakas ja ostelee mulle silloin tällöin kalliita laukkuja. Tässä on se hyvä puoli, että kun kaikki tietää että se on rikas, niin vaikka mä ostan joskus jotain halpaa feikkiä, niin kaikki luulee että se on oikea : D

Vierailija
19/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni lapsen ristiäisissä kummitädillä oli valkoinen ohutkankainen mekko ja sen alla oranssit stringit. Kyllä pikkusen iski myötähäpeä, kun hän siellä kaikkien edessä kääntyili pylly "yleisöön" päin ottaessaan jotakin kastepöydältä, kun persposket ja ne stringit oikein loisti sieltä mekon läpi. On tullut kyllä muutaman kerran muuallakin vastaan mm. naisia valkoisissa farkuissa ja värikkäät stringit alla ja ihmettelen joka kerta, että eikö ihmiset oikeesti kato itseään joka puolelta peilistä ennen kun poistuvat kotiovesta.

Stringeistä ei ole mitään hyötyä, jos kukaan ei tiedä että sulla sellaset on. Niitä on tapana esitellä kumartumalla, jotta ne loistaa läpi tai pilkistää housujen vyötäröstä. Tai niin kuin teinit, että laitetaan niin löysät housut, esim löysät verkkarit, että housujen takasauma putoaa suoraan persvakoon.

Usko tai äkä, näin se on. Stringithän on niin karmeat käyttää sen persvkoon uppoovan narun takia, että miksi muuten niitä kukaan käyttäisi.

Vierailija
20/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lyhyt paita/muffintop + matalavyötäröiset farkut/housut. Ei sovi kenellekkään, ei edes itsensä keskitysleirikuntoon laihduttaneen syömishäiriöisen päälle.

-Treenipöksyt ja alla alusvaatteet, jotka paistaa kilometrin päähän. Juu, kyllä ne alushousut sieltä killittää silmään vaikka olisivatkin "saumattomat" tai stringit. Treenipökät kun sattuu olemaan sellaista polyesterishaibaa, että niistä näkyy läpi. Sama kuin pistäisitte menemään 60 denierin sukkahousuissa ja kuvittelette ettei sieltä mitään näy läpi.

-Kengät ilman sukkia tai sukat kenkien kanssa.

-Valkoiset housut!

-Liian pienet vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme