Oudoin näky jonka olet nähnyt kaupungilla?
Itse aikoinaan Tampereella näin naisen joka kantoi lähes kymmentä K-market ruokapussia samaan aikaan.:o
Kommentit (10)
Jyväskylän Lounaispuistossa eräs mies meni siihen lavalle, veti housut nilkkoihin ja väänsi ripulit siihen. Oli aikainen arki-ilta kesällä 2016.
Kerran näin musta ihmisen kaupungilla ja ihmettelin mihin tämä maailma on mennyt. Luutukka kylmässä pohjolassa työntämässä kättään yhteiskunnan taskuun.
Näin pari hyvin erikoisen näköistä lintua.
Ikinä en ole enne nähnyt sen näköisiä lintuja missään. Tapahtunut pari vuotta sitten Hyvinkään keskustassa.
Myös Hyvinkään keskustassa oli joskus tivoli ja maailmanpyörässä siellä päällä käveli trapetsitaiteilija ilman minkäänlaisia valjaita joku pitkä keppi käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöstä kun olen matkalla kotiin niin ihan ydinkeskustassa kadulla tulee vastaan rotta.
Se oli ainut elämänmuoto jonka näin sillä hetkellä. Se myös veinasi kuokata mun luo, mutta ei sitten tullutkaan. Ihan vierestä kulki ohi, kuin mikäkin ihminen.
Ajoin eräänä kevätyönä erään suomalaisen kaupungin keskustan läpi. Ainoa öinen kulkija, kenet näin, oli jalkakäytävällä kävelevä siili.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole enne nähnyt sen näköisiä lintuja missään. Tapahtunut pari vuotta sitten Hyvinkään keskustassa.Myös Hyvinkään keskustassa oli joskus tivoli ja maailmanpyörässä siellä päällä käveli trapetsitaiteilija ilman minkäänlaisia valjaita joku pitkä keppi käsissään.
Minä olen nähnyt kottaraisen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöstä kun olen matkalla kotiin niin ihan ydinkeskustassa kadulla tulee vastaan rotta.
Se oli ainut elämänmuoto jonka näin sillä hetkellä. Se myös veinasi kuokata mun luo, mutta ei sitten tullutkaan. Ihan vierestä kulki ohi, kuin mikäkin ihminen.Ajoin eräänä kevätyönä erään suomalaisen kaupungin keskustan läpi. Ainoa öinen kulkija, kenet näin, oli jalkakäytävällä kävelevä siili.
Yö on eläimellistä aikaa.
Olikohan se joku helteinen toukokuu, kun kadulla tuli kaksi ihmistä vastaan pilkkihaalarit päällään. Nämä olivat ilmeisesti turisteja, jotka olivat kunnolla varustautuneet pohjoiseen kylmään ilmastoon. Muut kulkivat t-paidoissa ja sortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole enne nähnyt sen näköisiä lintuja missään. Tapahtunut pari vuotta sitten Hyvinkään keskustassa.Myös Hyvinkään keskustassa oli joskus tivoli ja maailmanpyörässä siellä päällä käveli trapetsitaiteilija ilman minkäänlaisia valjaita joku pitkä keppi käsissään.
Minä olen nähnyt kottaraisen .
Puhutko samasta kaupungista?
Hyvinkäällä on aika paljon mustarastaita, joten mahtoiko olla sellainen.
Nämä linnut, joita itse näin olivat isompia, kuin mustarastaat ja kottaraiset. Olivat pulleita ruumiinrakeenteeltaan, harmaita ja pitkäjalkaisia kokoonsa nähden. Eivät olleet puluja vaan olivat erinäköisiä.
Näin lintumiehen Kokkolassa käydessäni. Asia tuli mieleen, kun oli eilen tv:ssä.
Se oli ainut elämänmuoto jonka näin sillä hetkellä. Se myös veinasi kuokata mun luo, mutta ei sitten tullutkaan. Ihan vierestä kulki ohi, kuin mikäkin ihminen.