Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18.4. Alfa tv:llä Aborttidoc

kyllä kyllä kyllä
19.04.2016 |

Sattuiko joku katsomaan. No vuodatan tähän ajatuksia. Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että abortti on murha. Olenkin ihmetellyt että minkälainen ihminen tappaa oman tulevan lapsensa. Hyvin suuri enemmistö ihmisistä hyväksyy abortin, jota olen ihmetellyt. Eilisen dokumentin jälkeen olen entistä enemmän sitä mieltä että abortti on ihmisen murha. Vaikka se ei sitä ole lain edessä, se on sitä moraalisesti ja Jumalan edessä. Ohjelmassa kävi hyvin selväksi, että ainakin Yhdysvaltojen yksityisillä aborttiklinikoilla valehdellaan aborttia haluavalle päin naamaa jatkuvasti. Väittävät että kyseessä ei ole vauva vaan limaklöntti joka otetaan pois. Oikeasti sikiölle kasvaa heti alusta alkaen ihmisen näköisenä. Sydän lyö jo kolmen viikon jälkeen. Abortoitu vauva on ulostullessaan kuolleen ihmisen näköinen. Itse en voisi tehdä mitenkään sitä työtä. Ihmettelen kuinka joku voi päivästä toiseen kaapia ulos vauvoja ja katsoa heidän kuolleita ruumiitaan. Noita kuvia tuskin on moni etukäteen katsonut, kuka abortin haluaa. Suurin osa varsinkin nuorista eivät käsitä mitä tekevät. Dokumentissa klinikan naisjohtaja paljasti ja kertoi kaiken miten se todellisuudessa menee. Rahanhimo ajoi häntä työssään sekä oma abortti josta oli tullut erittäin pahat traumat. Lopulta oli löytänyt totuuden eli Jeesuksen ja sen takia halusi kertoa millasta se on. terveisin mies

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Älä katso uskovaisten verellämässäilypropagandaa, kun kerran tekee pahaa. Ja mieti sitä, että jumala voisi ihan hyvin olla hedelmöittämättä niitä munasoluja, joista tietää koituvan harmia myöhemmin, mutta hedelmöittääpä ihan piruuttaan.

Vierailija
2/2 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on murha vasta sitten, kun hermosto on kehittynyt niin että sikiöllä voi olla jotain ihmiseen verrattavaa tietoisuutta. Suomessa abortin takaraja on suunnilleen tuossa kohtaa ja niin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan