Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyyli- tai pukeutumismokia!

Vierailija
19.04.2016 |

Esim. Sukat ja remmisandaalit, perseestä läpinäkyvät legginsit...
Nämä on sitten kaikkien omia mielipiteitä, joten ei tarvitse vetää palkoja minnekään! :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä yläosa yhdistettynä väljään alaosaan.

Vierailija
22/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni: nätti kesämekko ja tennarit jalassa. Matkoilla teen tämän siksi, että vaikka ne korkokengät olisivat nätimmät, jalat kiittävät päivän päätteeksi kun valkkaan kengät joilla voin kävellä. Enkä päivän aikana kuitenkaan mietiskele jotain kenkiä, paitsi jos toivon että olisin ottanut jotkut mukavammat.

Kesäisin vaaleat housut, joista näkyy alushousut lävitse. En ole vielä löytänyt kesähousuja, joista ei näkyisi yhtään läpi. Yritän kyllä välttää niitä kirkkaanpinkkejä kukkakalsareita ja laittaa nudet alle, mutta aina ei hoksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkaantunut fleece tai muu keinokuituviritys, joka on pahimmillaan täynnä hiuksia, kissan/koirankarvoja jne.

Vierailija
24/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, tuulipuvun takki tai muu selkeästi ulkoilu-/urheilutakki ja KÄSILAUKKU.

Vierailija
25/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki merkkilaukku.

Mun mies on tosi varakas ja ostelee mulle silloin tällöin kalliita laukkuja. Tässä on se hyvä puoli, että kun kaikki tietää että se on rikas, niin vaikka mä ostan joskus jotain halpaa feikkiä, niin kaikki luulee että se on oikea : D

Tästä päästiinkin aasinsillalla seuraavaan tyylimokaan: varakkuuden rehentely korostamalla kalliiden merkkituotteiden hintoja. Niin wt-meininkiä!

Oikeasti jos kerran pistää rahaa markkituotteeseen, niin sen tyylikäs kantaminen edellyttää sitä, ettei ko. tuotetta vedetä esiin jokaisessa keskustelussa ja alleviivata, kuinka paljon sen on maksanut.

Vierailija
26/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan silmiin näytä hyvältä, mutta vaikuttaa tulevan taas muotiin.

Vierailija
27/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki merkkilaukku.

Mun mies on tosi varakas ja ostelee mulle silloin tällöin kalliita laukkuja. Tässä on se hyvä puoli, että kun kaikki tietää että se on rikas, niin vaikka mä ostan joskus jotain halpaa feikkiä, niin kaikki luulee että se on oikea : D

Millainen on feikkilaukku? Laukku, joka onkin oikeasti vaikka pussi?

Vierailija
28/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaatteiden tyylistä, voi toimiakin. Esim. jos on väljä silkkipaita, jossa kuitenkin siro hartialinja, kaulus ja hihansuut, niin voi olla ihan ok pari väljien housujen tai laajahelmaisen hameen kanssa. Jos vaatteet ovat joka suuntaan säkkimäiset eikä vartalosta korostu mikään osa, niin sitten useinmiten vähemmän onnistunut look.

Vierailija
29/29 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei kunnioiteta tilaisuuksia pukeutumalla oikein. Liikaa näkee sitä, että vaikka kutsussa olisi selkeästi mainittu pukukoodi, sitä ei noudateta. Tullaan cocktail-tilaisuuteen iltapuvussa tai iltapukujuhlaan kevyessä kesämekossa. Googlesta löytää kyllä pukukoodien merkitykset, jos ei niitä tiedä, joten siihen on vaikea vedota. Monesti olen kuullut perusteluita, ettei ole "mun tyyliä" mutta kyllä pukukoodienkin sisällä on mahdollista toteuttaa itseään. Ja en tiedä, onko oman tyylinsä toteuttaminen jonkun ihmisen juhlatilaisuuden kunnioittamisen edellä. Ihan syystä se etiketti kuitenkin yleensä laitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi