Eväät töihin
Teen kohtuurankkaa työtä, mutta ei ole mahdollisuutta käyttää jääkaappia, mikroa tai muitakaan tuollaisia mukavuuksia. Kaupat löytyy kyllä läheltä ja kotoakin voin ottaa ruoat mukaan. Mitä ihmettä sitä voisi syödä? Ei ihan nappaa käydä joka päivä jossain lounaspaikassa, siinähän menee vararikkoon hyvin nopeasti.
Kommentit (8)
Osta ruokatermari siinä pysyy esim keitto lämpöisenä ja salaatit kestää myös huoneenlämmössä
Mulla on kylmäkalle eväitten seassa, usein voileipiä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kylmäkalle eväitten seassa, usein voileipiä mukana.
.
Tuo kylmäkalle on hyvä idea sekä se ruokatermari.
Itse pidän lounaani ihan huoneenlämmössä ja hyvin on säilynyt
Tavallisen työpäivän ajan säilyy mikä ruoka tahansa, Jos vaan ehdit aamulla tekaista tai lämmittää termokseen ruokaa, muista kuumentaa se kiehuvaksi. Maitoa ja kermaa sisältävät keitot voivat alkaa elää omaa elämää, jos on valmistettu edellisenä päivänä ja lämmitetty huolimattomasti.
Kasvismaitopohjaiset tuotteet (esim jogurtit) ei ainakaan ehdi mennä miksikään.
Pieni kylmälaukku (sellainen pehmeä) ja kylmäkalle, niin säilyy voileivät (paista väliin kananmunaa) ja jugurtit. Hedelmiä, esim. banaania. Salaatit. Ja tosiaan termariin voit lämmittää keittoa. Tonnikalaa ja raejuustoa ja ruisleipää.
Ihan kaikki säilyy esim. 4 tuntia ilman jääkaappiakin. Itsekin syön vaan omassa työpisteessä, ja eväät on lämpimässä pussissa lounaaseen asti. Yleensä syön jogurtin, pari voileipää ja hedelmän.