Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerit synnytyksen jälkeen

Vierailija
18.04.2016 |

Olen synnyttänyt n. 3kk sitten ja aloittanut pillerit uudestaan, koska imetys ei onnistunut, joten yhdistelmäpillerit aloitin. Merkki on Gestinyl, ennen raskautta olin syönyt tuota samaa merkkiä n. 2vuotta. Kuukautiset alkoivat torstaina 14.04, joten otin silloin ensimmäisen pillerin.

Muistaakseni perjantaista lähtien on ollut joka päivä aivan kamala olo, oksettaa ihan kauheasti ja heittää päästä. Olo menee ohi, sen kesto vaihtelee aina 10min-useampaan tuntiin ja on aaltoilevaa. Ruoan näkeminen/miettiminen tuntuu oksettavan erityisen paljon. Samalla lailla kuin raskauden alussa.

Voiko olla, että merkki ei enää sovikaan minulle, vai onko synnytyksen jälkeen yleensä pahemmat sivuoireet pillereiden aloittamisen jälkeen? En enää muista, mitä ensimmäisellä kerralla tuli sivuoireita, mutta muistaakseni vain mielialavaihteluita. Pitäisikö testata toista merkkiä jo vai odotella vielä viikon verran ainakin?

Ja millä oloa saisi helpotettua, koska ei ole ihan pientä pahoinvointia? Vettä olen koittanut juoda pahan olon "päälle", muttei auta kuin puolisen minuuttia. Mehu yms. ei tunnu auttavan sen paremmin kuin vesikään. Missään asennossakaan ei tunnu helpottavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet oo taas raskaana..?

Vierailija
2/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet oo taas raskaana..?

No tämä minullekin tuli mieleen ja ostan testin kun käyn kaupassa, mutta jotenkin yhdistin sen noihin pillereihin. Mutta olen tänään kyllä miettinyt, että kuukautiset myöhästyivät 2päivää (mielestäni silti normaalia, koska olivat vasta toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen) ja sitten nuo olot, varsinkin kuvotus ruoasta, joka tuli myös ensimmäisessä raskaudessa.

Ei silti kovin todennäköistä, koska kondomia on käytetty tunnollisesti, kertaakaan ei ole riskeerattu, mutta voihan toki olla että kondomissa olisi ollut pienen pieni reikä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollakin on omia kokemuksia?

Vierailija
6/11 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt linjoilla joku joka tietää?

Vierailija
7/11 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta itsellä vähän sama. Aloitin minipillerit synnytyksen jälkeen ja olen sen jälkeen oksennellut harva se päivä, ruokahalun on pienentynyt. Ärsyttäviä vuotoja jatkuvasti, ja kovua menkkakipuja. joten aion lopettaa pillerit

Raskaana en ole

Vierailija
8/11 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsiisus 😂

Vierailija
9/11 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä huomenna saan mielenrauhan ainakin sen raskauden osalta kun käyn tänään ostamassa testin. Jotenkin kovin samanlaisia oireita kuin raskaudessa, joten laittaa tietysti mietityttämään, onhan se mahdollista silti aina kun seksiä harrastaa. Pitää varmaan vaihtaa pilleri merkkiä, jos en ole raskaana eikä olo helpota loppu viikkoon mennessä.

Ap

Vierailija
10/11 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Vierailija
11/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, testi on tehty ja se näytti negatiivista, minkä kyllä melkein arvasinkin. Mtuta nyt se on poissuljettu. Otan puheeksi asian alkuviikosta neuvolassa niin eiköhän se siitä ala selviämään. Ja sama olo senkuin jatkuu, viime yönä oli hankalaa nukkuakin kun teki niin pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi