Haluaisin mennä Downtown Abbeyhin töihin kyökkipiiaksi. Minne sinä haluaisit mennä?
Ihana ympäristö asua ja sopivan simppeliä hommaa. Niiden ruuatkin on aina niin hyvän näköisiä. Ja Carson <3
Kommentit (75)
Pihlajakadulle tietysti! Voisin olla Ullan kauan kadoksissa ollut sisko, Tarja Taalasmaa.
Westerosiin, katsomaan kun famous queen of tart aka Cersei kävelee kuninkaansataman läpi alasti. SHAME! SHAME! SHAME! heittäisin sitä ummetuspökäleellä päähän
Toscanan auringon alla maalaillen ja kirjoitellen... Aamupalaksi viiniä, lounaaksi viiniä, illalliseksi viiniä...
Muumilaaksoon syömään Muumimamman herkkuja ja lukemaan kirjaa riippumatossa
tai Gilmoren tyttöihin Luken kahvilaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Holby Cityyn :D
Älä hitossa! Siellä kuolee kaikki.
Mä menisin kans Downtoniin asukkaaksi. En töihin.
Avonleaan vaikka sinne sekatavarakauppaan töihin tai apulaiseksi Barryjen (sen Annan bestiksen Dianan) kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hitossa! Siellä kuolee kaikki.
Mä menisin kans Downtoniin asukkaaksi. En töihin.
No siel on se joku Michael, ni voisin mennä sen kaa vähän säätään.. :P
The Americansiin nappaamaan kiinni venäläisvakoojia. Tai The Unitiin taistelemaan terrorismia vastaan :).
Ehkä Mad Meniin sinne mainostoimistoon sihteeriks:) Mieluiten Donin sihteeriköks.
P.s rakastan sinua sinne Galwayn maisemiin heilastelemaan sen tumman komean irkun kanssa ja kävelisin nummilla lampaiden seassa
Vierailija kirjoitti:
Avonleaan vaikka sinne sekatavarakauppaan töihin tai apulaiseksi Barryjen (sen Annan bestiksen Dianan) kotiin
Minä tulen sinne sun kanssa! <3
Holbyyn myös, ihailemani Henrik Hanssenin apulaiseksi ja vaimoksi myös :) Ihana!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen sinne sun kanssa! <3
Jee sä oot kindred spirit :)