G: Mahtuuko tissisi kokonaisena miehesi suuhun?
Kommentit (36)
Ei mahdu, ei mahdu edes kämmeneen.
:D:D ei. Koitin kerran mitata sellaisella pienellä kattilalla, olisiko puoli litraa? Huono idea, ei mahtunut kokonaan.
Mahtuu. En silti tiennyt ennen kuin tapasin mieheni että tissejäkin voi imeä syväkurkkutekniikalla. Nyt onneksi tiedän...:)
- Miksi sinulla on niin suuri suu?
- Jotta saisin paremmin tissisi suuhuni.
Vanha klassikkosatu.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu. En silti tiennyt ennen kuin tapasin mieheni että tissejäkin voi imeä syväkurkkutekniikalla. Nyt onneksi tiedän...:)
:O Miltä se tuntuu? Kumpi siitä saa enemmän, mies vai nainen?
Herraisä! Kaikkea sitä saa lukea.Ei oo kyllä koskaan kokeiltu. Ei varmaan mahdu. Onko sitten syynä miehen pieni suu vai minun "runsas" rintavarustus jää ikuisesti arvoitukseksi;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:O Miltä se tuntuu? Kumpi siitä saa enemmän, mies vai nainen?
Tuntuu tajuttoman hyvälle. Miehestä en tiedä mutta tekee sen mielellään.
En ole kokeillut, mutta en usko. Ehkä pitää testata :p
Testattiin äsken. Ei mahtunut mutta kyllä sinne meni paljon enemmän kuin oletin. Ei tarvisi paljoa pienemmät olla.
Mahtuu. Mieheni on Jorma Uotisen pikkuserkku.
Voisi mahtuakin. Niin paljon ruokaakin sinne mahtuu kerralla.
Hyvänen aika! Mulla on tosi pienet rinnat ja miehellä normaalin kokoinen suu, mutta eikös tuo nyt ole ihan fysiologinen mahdottomuus - miettikää nyt sitä tissin rintakehässä kiinni olevan osuuden pinta-alaa ja miettikää miehen suun muodostaman ympyrän pinta-alaa. Kenellä muka mahtuu?
Siks toisekseen ei tätä mun pientäkään rintaa voi imaista silleen letkuna suuhun, kun on kuitenkin pyöreä ja kiinteä. Selittäkää, miten muka voi olla teillä mahdollista!
Ei taitaisi mahtua.