Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tulkitsee kaiken väärin haaveillessaan ihastuksestaan

Vierailija
18.04.2016 |

Olen ollut jo jonkun aikaa ihastunut työkaveriini, mutta nyt alan ilmeisesti vähän jo saada järkeä takaisin päähäni. Alan pikkuhiljaa tajuamaan kuinka typerästi olen käyttäytynyt/käyttäydyn.

Tässä teille lista esimerkeistä:
-työkaveri tervehtii ilahtuneesti, koska on ihastunut (totuus:työkaveri on ystävällinen)
-työkaveri kehuu muita/flirttailee muille tehdäkseen mustasukkaiseksi (totuus:työkaveri ihan vaan flirttailee muille)
-työkaveri lähettää piiloviestejä, joiden on tarkoitus ilmasta ihastuminen minua kohtaan (totuus:viesteissä ei ole mitään piilomerkitystä)
-työkaveri välttelee seuraani, koska on niin ihastunut (totuus:työkaveri ei kaipaa seuraani)
-työkaveri tykkää face-päivityksistäni, koska on minuun ihastunut (totuus:työkaveri tykkää kaikkien face-päivityksistä)
-työkaveri välttelee välillä katsomasta silmiini, koska on niin ihastunut minuun (totuus:työkaveria ei kiinnosta katsoa silmiini)

Listaa voisi jatkaa loputtomasti, käyttäydyn ihastuneena niin typerästi! Onko teillä jotain muita hyviä esimerkkejä?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on yksinkertaisia. Ei ne ylitulkitse niinkuin naiset. Jos mies on kiinnostunut, se hakeutuu seuraasi ja tekee tikusta asiaa. Mikäli miestä ei näy, häntä ei kiinnosta. Kokemusta on.

Mulla on ollut tuommoisia mutta eivät ne koskaan ole tehneet mitään aloitetta.

Vierailija
62/84 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you, ap. Ihastuksen kourissa kärvistelen edelleen ja koko lista on tuttu. Lisään vielä sen, että työkaveri käyttäytyy korostetun normaalisti, jotta muut työkaverit eivät huomaisi mitään. (Totuus: työkaveri käyttäytyy normaalisti, koska suhtautuu minuun normaalisti.)

Kerran käytin illan googlaten, millainen kehonkielen merkki on jos mies ottaa silmälasit pois ja hieroo silmiään. Yleisimmät teoriat olivat, että ihminen ei halua nähdä edessään olevaa asiaa vaan torjua sen. Minä väänsin tulkinnaksi, että hän yrittää torjua minuun kohdistuvaa haaveilua.

Okei tämä oli jo aika paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you, ap. Ihastuksen kourissa kärvistelen edelleen ja koko lista on tuttu. Lisään vielä sen, että työkaveri käyttäytyy korostetun normaalisti, jotta muut työkaverit eivät huomaisi mitään. (Totuus: työkaveri käyttäytyy normaalisti, koska suhtautuu minuun normaalisti.)

Kerran käytin illan googlaten, millainen kehonkielen merkki on jos mies ottaa silmälasit pois ja hieroo silmiään. Yleisimmät teoriat olivat, että ihminen ei halua nähdä edessään olevaa asiaa vaan torjua sen. Minä väänsin tulkinnaksi, että hän yrittää torjua minuun kohdistuvaa haaveilua.

Ilahduin, kun luin, että joku on yhtä hullu kuin minä. Katsoin viestin päivämäärää ja tajusin, että minä olen tuo kirjoittaja.

Ihastus jatkuu, mutta onneksi vähän rauhoittuneena.

Vierailija
64/84 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilahduin, kun luin, että joku on yhtä hullu kuin minä. Katsoin viestin päivämäärää ja tajusin, että minä olen tuo kirjoittaja.

Ihastus jatkuu, mutta onneksi vähän rauhoittuneena.

😁

Vierailija
65/84 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee. Tiedän tapauksen joka vakoilee ja kyttää ihan sairaaloisesti miestä johon on hulluna, ja hän luulee että ko. mies kyttää häntä. Tosissaan selittää näin kaikille 😀

Vierailija
66/84 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitampa lusikkani soppaan: kuvittelen, että työkaveri on alkanut pukeutumaan kanssani samanvärisiin ja tyylisiin vaatteisiin, koska olemme sielunkumppaneita :DDD

Vierailija
67/84 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän kosketti minua ohimennen ahtaan ruokapöydän ääressä, eli selvää kemiaa välillämme.

Vierailija
68/84 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä voi vaan myöntää että horatsuja olette jotka haluis vuoron perään jokasta firman miestä. Joo rakastunu ja ihastunu.. Pillu vuotaa alkukantaista eritettä ja keksitään jotain kiertoilmauksia sille että on kiimainen hutsu.

Vierailija
69/84 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja ihastunut työkaveriin enkä mitenkään kuvitellut hänen olevan ihastunut minuun. Itse vältteli häntä. En hakeutunut lähelle.

No tuli sitten tilanne, että kerroin ihastukselleni tunteeni. Yhdessä olemme nyt.

Vierailija
70/84 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut työkaveriini ja ollaan molemmat varattuja. Kaikki lähti työpaikan juhlista, jossa oikeestaan ekaa kertaa kunnolla kalsistaan juteltiin. Viihdyttiin toistemme seurassa ja aika aikaisessa vaiheessa iltaa toinen työkaveri (joka yritti sinä iltana pokata mua) kysyikin, että onko meillä jotain juttua… eli kemia tai katseet taisi välittyä myös muiden silmiin ja oikeastaan jo ennen kuin itse edes sitä tajusin.

Juhlien jälkeen yöllä viestiteltiin (miehen aloitteesta) ja töissäkin ollaan nyt enemmän viestitelty. Ei nähdä tai livenä jutella kovin usein, kun ei ole tilanteita. Viestittely ja kaikki on ollut ihan viatonta, korkeintaan ihan aavistus flirttiä voi löytyä jos suurennuslasilla etsii. 

Nyt olen ihan epätoivoinen, kun en tiedä missä mennään. Hän pelaa jotain hot/cold-peliä kanssani, on välillä tyly ja vastaa viesteihin lyhyesti/hitaasti/ei ollenkaan. Ja sitten taas toisena hetkenä hän on itse aloitteellinen ja heittää jotain niitä näitä muuten vaan (tulkintani: ajattelee minua siis kun keksii tikusta asiaa). Olenkohan kuvitellut, että hän on ihastunut vai käykö vaan jotain jaakobinpainia itsensä kanssa, kun on naimisissa ja tietää että nyt pitää kuunnella järkeä eikä haluja? Ihastuneena tietysti ajattelen, että kyse on jälkimmäisestä, mutta onkohan vaan ihastuneen mieleni kuvitelmaa kaikki? 

Vierailija
71/84 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta.

Vierailija
72/84 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihastukseni viimeksi puoli vuotta sitten, ja silti kuvittelen, että hän riutuu siellä rakkaudessa. Oikeasti hän ei muista edes, että olen olemassa. Ihan tyhmää, haluaisin itse jo unohtaa.

Vierailija
73/84 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet on yksinkertaisia. Ei ne ylitulkitse niinkuin naiset. Jos mies on kiinnostunut, se hakeutuu seuraasi ja tekee tikusta asiaa. Mikäli miestä ei näy, häntä ei kiinnosta. Kokemusta on.

No joku mies voi ollakin tällainen, mutta moni on aivan erilainen. Sinun kokemus on vain sinun kokemus. Miksi tämä on naisille niin mahdoton ymmärtää?

Vierailija
74/84 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuommoisia mutta eivät ne koskaan ole tehneet mitään aloitetta.

Järkevä mies ei tee, koska ei halua huono itsetuntoista naista kiviriipaksi. Miehenä oppinut, että kannattaa ottaa vain aloitteelisia naisia.

Vierailija
75/84 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin: olin hyvin ihastunut kaveriini ja tulkitsin pienistä vihjeistä että hänkin minuun. Odottelin sopivaa hetkeä edetä. Se katkesi siihen, että hän kertoi seurustelevansa yhteisen tuttumme kanssa. Olin kuolla nolouteen ja itseni ruoskimiseen idiotismista, kun olen keksinyt "vihjeitä".

He erosivat pian. Kului vuosia. Olimme edelleen kavereita. Sitten hän tunnusti että oli jo kauan ollut minuun ihastunut mutta oli päätellyt ettei ole minun tyyppiäni. Nyt olemme yhdessä, monien vuosien jälkeen.

Vierailija
76/84 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kiinnostuksen merkkejä näyttänyt mies (keksii tikusta asiaa, tinderissä mätsätty jne, kaikkea muutakin tapahtunut) sanoi, ettei ole valmis suhteeseen koska on juuri eronnut. Ajattelen, että hän ei oikeasti ole valmis mutta on silti minuun ihastunut ja surkuttelee sitä, ettei voi olla kanssani. Totuus taitaa olla se, ettei häntä vaan kiinnosta, ainakaan tarpeeksi siinä mielessä että näkisi minut kumppaniehdokkaana :( Sydän särkyy. Toisaalta olen turta. Luotan lähtökohtaisesti ihmisiin ja siihen, mitä he sanovat. Miksei voi sanoa sitten suoraan, ettei ole minusta kiinnostunut parisuhdemielessä?

Vierailija
77/84 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kiinnostuksen merkkejä näyttänyt mies (keksii tikusta asiaa, tinderissä mätsätty jne, kaikkea muutakin tapahtunut) sanoi, ettei ole valmis suhteeseen koska on juuri eronnut. Ajattelen, että hän ei oikeasti ole valmis mutta on silti minuun ihastunut ja surkuttelee sitä, ettei voi olla kanssani. Totuus taitaa olla se, ettei häntä vaan kiinnosta, ainakaan tarpeeksi siinä mielessä että näkisi minut kumppaniehdokkaana :( Sydän särkyy. Toisaalta olen turta. Luotan lähtökohtaisesti ihmisiin ja siihen, mitä he sanovat. Miksei voi sanoa sitten suoraan, ettei ole minusta kiinnostunut parisuhdemielessä?

Samaa olen miettinyt! Pyysin suoraa vastausta vaikka se satuttaisi minua, mutta ei sanonut suoraan vaan jätti  asian ilmaan ja minut roikkumaan. Niin tällainen tekohan ei sitten satuta lainkaan.

Vierailija
78/84 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt! Pyysin suoraa vastausta vaikka se satuttaisi minua, mutta ei sanonut suoraan vaan jätti  asian ilmaan ja minut roikkumaan. Niin tällainen tekohan ei sitten satuta lainkaan.

Jos en olisi lainkaan kiinnostunut jostain tyypistä siinä mielessä, ei tulisi mieleenkään jättää häntä roikkumaan. Sehän ahdistaisi minuakin, että joku tyyppi josta en pidä, elättelisi jotain toiveita. Herää kysymys että mikä ihme on motiivi jättää roikkumaan?

Vierailija
79/84 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käyttäytyisitte, jos olisitte naimisissa ja ihastunut toiseen, myös naimisissa olevaan työkaveriin? 

Vierailija
80/84 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sattuu olemaan samalla baaritiskillä, mutta ei tule juttelemaan koska sillä ei ole tilaisuutta. Tämän kuulin yhdeltä ihastuneelta.