Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja, veljen tyttöystävä "teko-oksensi" kun poltin vieressä

Vierailija
18.04.2016 |

Satoi ja halusin suojaan. Sytytin tupakan ja veljen tyttöystävä 18v änkesi saman suojan alle vaikka vieressä oli vapaa. Sitten oikein jakoi ja kröhi että sai muutaman pisaran oksennusta lentämään. Lapsellistako?

Kommentit (60)

21/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No on. Mieheni polttaa, eikä koskaan lähelläni, koska tietää etten pidä siitä. Ihan turha minun olisi nyrpistellä, jos viereen änkeisin.

Miksei ole lopettanut?

Ei ole halunnut. 

Vierailija
22/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.

Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.

Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.

Natsit? Joillain pysäkeillä on oikein kyltti, että ei saa polttaa.

Et voi ymmärtää, että miten pahalta se haisee ja lemuaa kun joku polttaa ihan vieressä. Aika itkekäs taidat olla, heikko myös jos kerran et osaa lopettaa. :)

Ootko ajatellut että kaikki eivät halua lopettaa? Kutittaako se sun persettä? Mutta joo onhan se ihan kohteliasta siirtyä ellei ole polttanut siinä jo ennekuin joku tulee.

Tiedän monta ihmistä jotka eivät halua lopettaa. Miksi? No koska se on vaikeeeeeta.

Ollaan peeaa ja kauhee yskä, ei voida juosta yhtää mutku rööki. Olis kiva käydä jenkeissä mutku pitkä lento ja rööki. Siis niin moni ei edes yritä lopettaa vaikka olisi jo nuorella iällä elämä rajoitunutta sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No on. Mieheni polttaa, eikä koskaan lähelläni, koska tietää etten pidä siitä. Ihan turha minun olisi nyrpistellä, jos viereen änkeisin.

Miksei ole lopettanut?

Ei ole halunnut. 

Harmi :(

Vierailija
24/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän perähikiällä asutte, jos kylänne pysäkkikatoksissa ei ole tupakoinnin kieltävää kylttiä? Pysäkkikatoksissa ei tupakoida, piste. Aina ovat röökaajat totelleet poistumiskäskyä, tietävät itsekin olevansa väärässä paikassa.

Tupakoitsijat joutuvat onneksi yhteiskunnassamme yhä vain ahtaammalle, hyvä niin. Hyvä myös, että kuolevat nuorena. Nuorista todella harva enää polttaa, eli eiköhän tuo idioottimainen harrastus lopu/lopeteta kokonaan parissakymmenessä vuodessa.

Vierailija
25/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee oikein kunnon röökiraivo kun naapuri polttaa. Siis, se saatanan käry tulee sisälle asti kun idiootti vetää huumettaan ulkona. Ai että vituttaa haistella muiden jätöksiä sisätiloissa....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

26/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei ole lopettanut?

Ei ole halunnut. 

Harmi :(

On. Minä ennemmin en haluaisi hänelle keuhkoahtaumaa tai keuhkosyöpää...

Vierailija
27/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.

Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.

Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.

Tupakkinatsi on kyllä se, joka tulee muiden lähelle savuamaan.

Vierailija
28/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi raskaana, itsekin silloin yrjösin herkästi röökin hajusta..

Vierailija
29/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakoinnissa mitään järkeä ole, sen tiedän ja myönnän minäkin. Sensikaan yhtä typerää ja lisäksi tunteetonta on ilokoida siitä, että joku kuolee nuorena. Tupakoitsijatkin ovat aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia, ystäviä. Pidettyjä ja rakastettuja ihmisiä.

Vierailija
30/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeus sillä tupakoitsijalla on polttaa bussipysäkillä, jossa on muitakin? Tupakka haisee hirveälle ja on terveydelle vaarallista. Todellakin pitää mennä kauemmas tupakoimaan, jos joku pyytää!

Mikä oikeus jollain ihmisillä on tulla kitisevien lasten kanssa pysäkille siitä huolimatta, että vihaan lapsia sydämeni pohjasta?!

Vierailija
31/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän perähikiällä asutte, jos kylänne pysäkkikatoksissa ei ole tupakoinnin kieltävää kylttiä? Pysäkkikatoksissa ei tupakoida, piste. Aina ovat röökaajat totelleet poistumiskäskyä, tietävät itsekin olevansa väärässä paikassa.

Tupakoitsijat joutuvat onneksi yhteiskunnassamme yhä vain ahtaammalle, hyvä niin. Hyvä myös, että kuolevat nuorena. Nuorista todella harva enää polttaa, eli eiköhän tuo idioottimainen harrastus lopu/lopeteta kokonaan parissakymmenessä vuodessa.

Älä inise, vaan lue aloitus kunnolla. Ap ei sanonut polttaneensa pysäkkikatoksessa.

Vierailija
32/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä maailman vanhimmaksi elänyt nainen (122v) että kova kakkonen (117v)   tupakoivat. Samoin vanhin yhä elossa oleva sotaveteraanimies 109v. 

Vierailija
33/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polttaa niin miksi sitä myrkkyä pitäisi saada tulla tunkemaan byssipysäkille, muiden ihmisten keuhkoihin. Todella itsekästä ajatella tupakoivana että voi polttaa missä lystää.

Vierailija
34/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa ap sanoi, että kyseessä oli bussipysäkki? Itse ymmärsin suojan sateensuojaksi, varsinkin kun tyttö kerran ihan lähelle tuli. Bussipysäkillähän voisi olla kauempanakin mutta silti suojassa sateelta.

Vierailija
35/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tervaus pitää bakteerit loitolla.

Vierailija
36/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos polttaa niin miksi sitä myrkkyä pitäisi saada tulla tunkemaan byssipysäkille, muiden ihmisten keuhkoihin. Todella itsekästä ajatella tupakoivana että voi polttaa missä lystää.

Otin vaan kantaa tähän bussipysäkillä tupakoimiseen. Entiedä missä katoksessa ap poltti.

Vierailija
37/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee oikein kunnon röökiraivo kun naapuri polttaa. Siis, se saatanan käry tulee sisälle asti kun idiootti vetää huumettaan ulkona. Ai että vituttaa haistella muiden jätöksiä sisätiloissa....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Googlaapa sellainen maailman pahimmaksi arvioitu hajusuihke kun "Liquid Ass". Suihkutat sitä haisunaapurisi postiluukusta kun ei ole kotona. Vaikka puoli pulloa kerralla. 😃

Vierailija
38/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkinatsi on kyllä se, joka tulee muiden lähelle savuamaan.

Menikös nyt sittenkään ihan oikein natsit säätivät maailman ensimmäiset tupakointirajoitukset esimerkiksi rautatieasemille. Ja kun natsit hävisivät, niin tupakoinnista tuli jälleen vapaata. Olin ihmeissäni kun 90 luvulla vielä korkeakoulun ruokalassa rööki sauhusi ja ne tumpattiin lattialle, tuhkakuppeja ei ollut.

Vierailija
39/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoi ja halusin suojaan. Sytytin tupakan ja veljen tyttöystävä 18v änkesi saman suojan alle vaikka vieressä oli vapaa. Sitten oikein jakoi ja kröhi että sai muutaman pisaran oksennusta lentämään. Lapsellistako?

Jotkut haluaa tehdä itsestään tärkeän moisella toiminnolla ja saada huomiota. Aika normi käytös monella jotka ei saa huomiota tarpeeksi muuten.  Jos jollain tekee tosissaan noin pahaa tupakan savu ei tule lähelle mutta ei myöskään nosta siitä meteliä.

Jotkut käyttäytyy samalla lailla jos joku tuoksuu valkosipulille. Kyse ei ole hajusta vaan ihminen hakee huomiota ja voi huonosti henkisesti.

Vierailija
40/60 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poltan bussipysäkille mennessäni, menen aivan rauhassa katoksen alle, jos siellä ei muita ole. Toinen röökaaja ei haittaa. Mutta jos reilusti mun jälkeen tulee joku sinne, ja röökini on edelleen kesken, jatkan ihan rauhassa. Minä olin siinä ensin, voi jäädä kauemmaksi jos ei miellytä. Jos pysäkillä on muita (tupakoimattomia) ennen minua, jään kauemmaksi. En ole mikään toisen luokan kansalainen, vaikka tupakoin. Jos joku KÄSKISI töykeästi siirtymään, en vaivautuisi. Puhaltaisin savut naamalle. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos pyydettäisiin ystävällisesti, voisin harkita. Lähtökohtaisesti kuitenkaan en siirry jos olen paikalla ensin. Toki yritän välttää savujen kulkeutumista suoraan toisten päälle, mutta tuuleen on vähän hankala vaikuttaa.