Voi luoja, veljen tyttöystävä "teko-oksensi" kun poltin vieressä
Satoi ja halusin suojaan. Sytytin tupakan ja veljen tyttöystävä 18v änkesi saman suojan alle vaikka vieressä oli vapaa. Sitten oikein jakoi ja kröhi että sai muutaman pisaran oksennusta lentämään. Lapsellistako?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.
Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.
Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.
Tupakkinatsi on kyllä se, joka tulee muiden lähelle savuamaan.
Menikös nyt sittenkään ihan oikein natsit säätivät maailman ensimmäiset tupakointirajoitukset esimerkiksi rautatieasemille. Ja kun natsit hävisivät, niin tupakoinnista tuli jälleen vapaata. Olin ihmeissäni kun 90 luvulla vielä korkeakoulun ruokalassa rööki sauhusi ja ne tumpattiin lattialle, tuhkakuppeja ei ollut.
Silloin oltiin edistyksellisempiä kuin nykyään. Elämme taantumuksen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.
Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.
Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.
Lääkärikin varmaan komentaa sut helvettiin kun meet keuhkosyöpääs hoidattamaan tai käskee maksamaan omat hoitosi itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos poltan bussipysäkille mennessäni, menen aivan rauhassa katoksen alle, jos siellä ei muita ole. Toinen röökaaja ei haittaa. Mutta jos reilusti mun jälkeen tulee joku sinne, ja röökini on edelleen kesken, jatkan ihan rauhassa. Minä olin siinä ensin, voi jäädä kauemmaksi jos ei miellytä. Jos pysäkillä on muita (tupakoimattomia) ennen minua, jään kauemmaksi. En ole mikään toisen luokan kansalainen, vaikka tupakoin. Jos joku KÄSKISI töykeästi siirtymään, en vaivautuisi. Puhaltaisin savut naamalle. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos pyydettäisiin ystävällisesti, voisin harkita. Lähtökohtaisesti kuitenkaan en siirry jos olen paikalla ensin. Toki yritän välttää savujen kulkeutumista suoraan toisten päälle, mutta tuuleen on vähän hankala vaikuttaa.
Aito wt käytöstapoja myöten. Mutta ainiin, senhän olisimme voineet päätellä jo ihan pelkästä tupakoinnistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poltan bussipysäkille mennessäni, menen aivan rauhassa katoksen alle, jos siellä ei muita ole. Toinen röökaaja ei haittaa. Mutta jos reilusti mun jälkeen tulee joku sinne, ja röökini on edelleen kesken, jatkan ihan rauhassa. Minä olin siinä ensin, voi jäädä kauemmaksi jos ei miellytä. Jos pysäkillä on muita (tupakoimattomia) ennen minua, jään kauemmaksi. En ole mikään toisen luokan kansalainen, vaikka tupakoin. Jos joku KÄSKISI töykeästi siirtymään, en vaivautuisi. Puhaltaisin savut naamalle. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos pyydettäisiin ystävällisesti, voisin harkita. Lähtökohtaisesti kuitenkaan en siirry jos olen paikalla ensin. Toki yritän välttää savujen kulkeutumista suoraan toisten päälle, mutta tuuleen on vähän hankala vaikuttaa.
Aito wt käytöstapoja myöten. Mutta ainiin, senhän olisimme voineet päätellä jo ihan pelkästä tupakoinnistasi.
Aito crackhuora viestistäsi päätellen! Voisit mennä hoitoon ja lakata hourailemasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksikin muut (monesti pienet lapsetkin) joutuvat vastaanottamaan ilmasta ne tupakanmyrkyt, lähes sama kuin polttaisi itse tupakkaa. Ihan kiva mennä lasten kanssa sateeseen bussipysäkillä seisomaan kun pysäkin suojassa poltellaan tupakkia. Tupakanpoltto on yksityinen asia kun se tehdään kaukana muista. (paitsi ei täysin silloinkaan koska kuluttaa kohtuuttomasti luonnonvaroja mutta olkoon se nyt).
Miten te voitte lapsianne ylipäätään viedä ulos, katupöly on ollut nyt pahimmillaan ja siihen lisäksi ilmansaasteet kaupungeissa?
Mä poltan tupakkani aina pysäkin ulkopuolella mutta jostain syystä siihen viereen änkeää aina joku seisomaan ja "mukayskimään ".
No onko pakko polttaa sitä tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Satoi ja halusin suojaan. Sytytin tupakan ja veljen tyttöystävä 18v änkesi saman suojan alle vaikka vieressä oli vapaa. Sitten oikein jakoi ja kröhi että sai muutaman pisaran oksennusta lentämään. Lapsellistako?
Olisin puhaltanut rauhallisesti sen päälle lisää savua ja kysynyt: "Helpottaako?"
Tupakoiminen on mukavaa. Usein siihen liittyy myös mukavaa sosiaalista kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointia ei ole pysäkillä kielletty, onhan se ajattelevaista jos siinä on 5 muuta jotka eivät polta niin mennä kauemmas, mutta mikään pakko ei ole. En polta pysäkeillä, mutta jos joskus niin kävisi ja joku käskisi pois niin en tottelisi ihan vaan sen takia että sillä ei ole oikeutta käskeä.
Tupakointi ON kielletty pysäkillä, mikäli pysäkki koostuu vähintään kolmesta seinästä ja katosta/katoksesta. Jos on pelkkä bussitolppa, niin sitten ei ole kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Olen akateeminen, minulla ei ole tatuointeja ja kuuntelen klassista musiikkia. Ihan varmat WT-merkit siis. Katsos kun tupakointi ei ole pelkästään roskaväen juttu, mutta mistäpä sinä sen tietäisit, kun mitä ilmeisemmin et kykene näkemään metsää puilta ja yleistät asioita naurettavan yksinkertaisesti. Sinuna olisin hiljaa.
Tupakoijat on kaikilla kriteereillä yhteisön pohjasakkaa. Onneksi nuoriso on tämän jo tajunnut ja tupakointi ei enää ole tippaakaan muodikasta vaan halveksuttavaa, moni ei siis kokeilekaan. Miten mahtavaa, että Suomesta pyritään tekemään ensimmäinen tupakoinnin kokonaan kieltänyt valtio. Jatkossahan on tulossa mm. laki, joka kieltää kokonaan tupakan myynnin tietystä syntymävuodesta alkaen. Täysi-ikäisyys ei siis enää riitä vaan esim. v. 2000 ja sen jälkeen syntyneet eivät koskaan saa ostaa tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksulta? Ei kyllä mielestäni kuulosta fiksulta. Kaikkeen ylireagoivalta hysteerikolta enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat on kaikilla kriteereillä yhteisön pohjasakkaa. Onneksi nuoriso on tämän jo tajunnut ja tupakointi ei enää ole tippaakaan muodikasta vaan halveksuttavaa, moni ei siis kokeilekaan. Miten mahtavaa, että Suomesta pyritään tekemään ensimmäinen tupakoinnin kokonaan kieltänyt valtio. Jatkossahan on tulossa mm. laki, joka kieltää kokonaan tupakan myynnin tietystä syntymävuodesta alkaen. Täysi-ikäisyys ei siis enää riitä vaan esim. v. 2000 ja sen jälkeen syntyneet eivät koskaan saa ostaa tupakkaa.
Joo eivät saa ostaa mutta hallussapitoa ei kriminalisoida, meinaatko että pelkkä ostokielto vaikuttaa yhtään mitään tilanteeseen. Suurin osa polttaa sen ensimmäisen tupakan alaikäisenä eikä silloinkaan pitäisi olla mahdollista niitä ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sillä tupakoitsijalla on polttaa bussipysäkillä, jossa on muitakin? Tupakka haisee hirveälle ja on terveydelle vaarallista. Todellakin pitää mennä kauemmas tupakoimaan, jos joku pyytää!
Mikä oikeus jollain ihmisillä on tulla kitisevien lasten kanssa pysäkille siitä huolimatta, että vihaan lapsia sydämeni pohjasta?!
Kitisevät lapset eivät lyhennä sun elinaikaasi tai aiheuta sulle syöpää tai muutenkaan ole haitaksi sun hengelle ja terveydelle, toisin kuin passiivinen tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sillä tupakoitsijalla on polttaa bussipysäkillä, jossa on muitakin? Tupakka haisee hirveälle ja on terveydelle vaarallista. Todellakin pitää mennä kauemmas tupakoimaan, jos joku pyytää!
Mikä oikeus jollain ihmisillä on tulla kitisevien lasten kanssa pysäkille siitä huolimatta, että vihaan lapsia sydämeni pohjasta?!
Kitisevät lapset eivät lyhennä sun elinaikaasi tai aiheuta sulle syöpää tai muutenkaan ole haitaksi sun hengelle ja terveydelle, toisin kuin passiivinen tupakointi.
Tiedätkö, mitä tarkoitetaan passiivisella tupakoinnilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei tupakointia tulla koskaan kieltämään, kai elät todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea verenpaine ja raivokohtauksen saaminen on erittäin vaarallista sydänsairaalle ihmiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointia ei ole pysäkillä kielletty, onhan se ajattelevaista jos siinä on 5 muuta jotka eivät polta niin mennä kauemmas, mutta mikään pakko ei ole. En polta pysäkeillä, mutta jos joskus niin kävisi ja joku käskisi pois niin en tottelisi ihan vaan sen takia että sillä ei ole oikeutta käskeä.
Tupakointi ON kielletty pysäkillä, mikäli pysäkki koostuu vähintään kolmesta seinästä ja katosta/katoksesta. Jos on pelkkä bussitolppa, niin sitten ei ole kielletty.
Tuolla kiellolla ei käytännössä ole mitään merkitystä, sillä kukaan tuota ei pysty valvomaan.
Jaa. Itse poistun katoksesta jos sinne tulee joku tupakoidessani.
Kaikki "minulla on oikeus"-tyypit on aina niitä kuumottavimpia peräreikiä.