Pahimmat turn offit naisessa
- kieroilu ja juoruilu, kaksinaamaisuus
- pinnallisuus
- kontrollinhalu
- manipuloivuus, miesten "testaaminen"
- edelliseen liittyen manipuloiva itku erityismainintana
- huomionhakuisuus ja erityiseti oman kivun tai kärsimyksen korostaminen
- oman empaattisuuden tai "hyvyyden" alleviivaaminen
- naiivi maailmanhalaajameininki
- kaikki poliittinen uhriutuminen, kuten överiksi menevät raiskauskulttuurihöpötykset
- laiskuus, näköalattomuus
- huumorintajuttomuus (tai rajoittunut vain äärimmäisen kilttiin huumoriin)
- jäykkä luonne
- runsas kiroilu
- menestyksellä leuhkiminen
- tatuoinnit
- lyhyt tukka
- ylipaino
- miehekäs puhetyyli tai nauru
- yksi jätkistä
- lesbotukka
- liikaa lihaksia
- todella pienet tissit
- ei-kauniit kasvot
- erityisesti miehiset kasvonpiirteet
- anorexia nervosa tai muuten tikkulaiha
- olematon lantio
- ei nauti seksistä tai on muuten estynyt
- erityiskohtelun vaatiminen, diivamentaliteetti
- liian räikeä hippityyli
- pilven poltto
- runsas ryyppääminen
- tupakointi
- huono hygienia (on näitäkin joskus tullut vastaan)
- miesviha
- edelliseen liittyen toisen sukupuolen nostaminen toisen yläpuolelle (esim. "miehet ovat munansa vietävänä olevia elukoita, naiset ajattelevat aivoillaan")
- mustavalkoisuus (esim. "salillakävijät ovat tyhmiä juntteja", "viherhipit haluavat tuhota Suomen", "persut vihaavat kaikkia erilaisia")
- monenlainen "ääriajattelu", kuten äärioikeistolaisuus tai rasismi, kommunismi, anarkismi, äärifeminismi, naiivi maahanmuuttomyönteisyys, raivoateismi tai uskovaisuus
- löysä alhaalta
- ei harrasta mitään liikuntaa
- valtava määrä luomia ympäri kehoa
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi, tai muu nainen joka kuvittelee olevansa tasa-arvoinen.
Entäs nainen, joka kuvittelee ansaitsevansa tasa-arvon? :P
Ei niin paha. Sen voi kouluttaa pois tosta harhaluulosta.
Täällä tuskin on yhtään vastausta mieheltä tai edes useammalta kuin 1-3 maksulliselta kirjoittajalta, joiden rumaa ajatusmaailmaa en jaksa lukea. Täällä on niin tylsää nykyään, että lähden ulos.
- Hirveästi tatuointeja, tai näitä muotivillitystatskoja
- Kova arvostelemaan muita ja pitää itseään loistoyksilönä
- Paljon suhteita ja panoja takana (Miksi ei päälläkin)
- Käyttää paljon algomahoolia ja dubaggaa
- Pinnallinen kakkakikkare jolle ulkonäkö vain merkkaa
- Rahan perässä oleva (Minun työttömyysturvaan ei kosketa!)
- Epäluotettava
- Hyvän huumorintajun omistava
- Perinteinen suvaitsevaisuushössöttäjä joka ei itse suvaitse eriäviä mielipiteitä
- Haluaa kontrolloida tekemisiäni ja määräillä liikaa. Saa määräillä, mutta en välttis tottele
Siinä jotain mitä tuli mieleen. Mielessä kävi vielä sekin, että naisella olisi lapsi, mutta ei se taida olla niin paha turn off, koska pystyisin äiti-ihmisen kanssa seurustelemaan, vaikkakin mielestäni vielä ei tässä iässä lapsia tarvitsisi olla.
Terveisin Naispelko22
-miesmäinen ääni
-tupakointi
-leveät hartiat
-yli 173cm pituus
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeesti nainen. Annan 4/5.
Millä perusteella? :D
AP
Vierailija kirjoitti:
- pinnallisuus
- kontrollinhalu
- kaikki poliittinen uhriutuminen, kuten överiksi menevät raiskauskulttuurihöpötykset
- jäykkä luonne
- runsas kiroilu
- tatuoinnit
- lyhyt tukka
- ylipaino
- yksi jätkistä
- lesbotukka
- liikaa lihaksia
- todella pienet tissit
- ei-kauniit kasvot
- olematon lantio
- pilven poltto
- runsas ryyppääminen
- tupakointi
- miesviha
- edelliseen liittyen toisen sukupuolen nostaminen toisen yläpuolelle (esim. "miehet ovat munansa vietävänä olevia elukoita, naiset ajattelevat aivoillaan")
- mustavalkoisuus (esim. "salillakävijät ovat tyhmiä juntteja", "viherhipit haluavat tuhota Suomen", "persut vihaavat kaikkia erilaisia")
- monenlainen "ääriajattelu", kuten äärioikeistolaisuus tai rasismi, kommunismi, anarkismi, äärifeminismi, naiivi maahanmuuttomyönteisyys, raivoateismi tai uskovaisuus
- löysä alhaalta
- valtava määrä luomia ympäri kehoa
Mä en ole näistä mitään. Kelpaisko?
Mulla on paljon luomia. Loukkasit mun herkkää mieltäni ja sieluani. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pinnallisuus
- kontrollinhalu
- jäykkä luonne
- runsas kiroilu
- tatuoinnit
- lyhyt tukka
- ylipaino
- yksi jätkistä
- lesbotukka
- liikaa lihaksia
- todella pienet tissit
- ei-kauniit kasvot
- olematon lantio
- pilven poltto
- runsas ryyppääminen
- tupakointi
- miesviha
- löysä alhaalta
- valtava määrä luomia ympäri kehoaMä en ole näistä mitään. Kelpaisko?
Sokkotreffeille saattaisin lähteä, mutta minkäänlaisia takeitahan tuo lista ei anna siitä, että kemiaa olisi.
AP
Vierailija<br />
-yli 173cm pituus[/quote kirjoitti:Olenkin ajatellut, että pituuteni (180cm) karkottaa miehet kun ei juurikaan kysellä treffeille. Muuten mielestäni ihan ok-näköinen, hoikka ja ihan normaaliälyinen, pukeutuminen aika klassista preppyä.
- juoruilu
- kontrollinhalu
- manipuloivuus
- jäykkä luonne
- ylipaino
- ei-kauniit kasvot
- valtava määrä luomia ympäri kehoa (ei nyt ihan valtavasti, mutta sanoisin että paljon)
Nämä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmettelen, miksi tuota aloitusta on jo miinustettu noin paljon. Aloittajallahan oli tuossa monia oikein hyviä pointteja. Suurin osa noista on lisäksi luonteeseen tai muihin sellaisiin ominaisuuksiin liittyviä, joihin voi itse paljon vaikuttaa.
Kalahtiko kalikka sitten moneen kun on miinustettu? Vai komean ja menestyneen miehenkö pitäisi naisten mielestä ottaa laiska, itsestään täysin huolehtimaton, koko ajan pahalla tuulella oleva nainen itselleen?
minua ainakin pienirintaisena & runsasluomisena v"""aa ap:n litania, koska näille ominaisuuksille en itse voi mitään ! :(
iso tatuointi joka menee rinnan poikki olkapäästä olkapäähän tai kaulatatuointi!
siilitukka tai irokeesi
-feministi
-läski
-parittelee mamujen kanssa
-tatuoinnit
-lyhyt tukka
-ei osaa kävellä tyylikkäästi korkokengissä
-pitää farkkuvaatteita
-tupakoi ja/tai juo alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmettelen, miksi tuota aloitusta on jo miinustettu noin paljon. Aloittajallahan oli tuossa monia oikein hyviä pointteja. Suurin osa noista on lisäksi luonteeseen tai muihin sellaisiin ominaisuuksiin liittyviä, joihin voi itse paljon vaikuttaa.
Kalahtiko kalikka sitten moneen kun on miinustettu? Vai komean ja menestyneen miehenkö pitäisi naisten mielestä ottaa laiska, itsestään täysin huolehtimaton, koko ajan pahalla tuulella oleva nainen itselleen?
minua ainakin pienirintaisena & runsasluomisena v"""aa ap:n litania, koska näille ominaisuuksille en itse voi mitään ! :(
Ei kaikki miehet niistä piittaa, anna ap:n himoita ihan sellaista naista kuin himoitsee ja toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Makuja on monia, jollekin voi ne olla jopa turn on joten turha rasittaa itteään harmittelemalla moista vaan käytä se aika miettimään mikä sussa on nättiä ja ettimään tyyppiä joka näkee sen myös! -70A/B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jäykkä luonne
- yksi jätkistäMonet luettelemistasi turnoffeista ovat minullekin turnoffeja miehiin sovellettuina. Siivosin listasta myös useimmat ulkonäköjutut (kuten tissien koon ja luomien lukumäärän) pois, koska vaikka niille ei kantajansa mitään voi, niin minkäs mieltymyksilleen myöskään mahtaa. Se tietysti on asia erikseen, kannattaako muuten täydellistä puolisoa lempata parin ylimääräisen luomen tai vääränlaisen pukeutumistyylin takia, mutta ehkä ei siihen nyt keskitytä.
Toivoisin tässä siis, että avaisit hiukan lisää ylläolevia :) Ensinnäkin että mitä on "miehekäs puhetyyli tai nauru"? Toisekseen olen ymmärtänyt asian niin, että "jätkät" ovat miesten mielestä sellaisia rentoja, hyviä tyyppejä, joilla ei nutturaa liikaa kiristä. Joten eikö kohta "yksi jätkistä" ole ristiriidassa kohtien "huumorintajuttomuus" ja "jäykkä luonne" kanssa? :D
Huumorintajuttomuus on kai aika itsestäänselvä. Ihminen joka ei kestä mitään itseensä kohdistuvaa pilkkaa, ei ymmärrä vitsejä ja ei osaa itse kertoa vitsejä lainkaan.
Jäykkä luonne tarkoittaa sellaista virallisuutta ja ettei osaa heittäytyä tai olla rennosti.
Miehekäs puhetyyli tai nauru on... noh... vertaa mieheen jolla on naisellinen puhetyyli ja joka hihittää "kuin tyttö". Jota ehkä moni luulee homoksi. Sitten toisessa päässä on nainen, jonka nauru on miehekästä hohotusta ja jonka ääni on enemmän sellaista miehistä monotonista bassoa. Ei sitä nyt sen paremmin tässä pysty kuvailemaan, mutta jotkut (hetero)naiset nyt puhuvat suhteellisen miehisesti, eikä se vaan sytytä. Usein se muukin luonne on sitten vähän poikamaisempi.
Yksi jätkistä viittaa esim. siihen tilanteeseen, missä olen joskus ollut, kun äijät heittää rasvaista juttua ja joku poikatyttö heittää jotain todella likaista kuittia ns. muina miehinä. Ja siitä vaan, ei ole multa pois, mutta seksuaalisesti en pidä tuollaisia naisia kiinnostavina.
AP
Mä en kyllä käsitä miten kapean raon sitten jätät "hyväksyttävälle" naisen huumorintajulle. Pitää nauraa vitseille kuin vitseille eikä saa nyrpistellä nenää, mutta ei kuitenkaan saa itse kertoa kuin tietyn (minkä?) laisia vitsejä. Rasvaiset jutut ja kovaa nauraminen pitää jättää miehille, sen sijaan pitää osata kertoa sopivan sieviä vitsejä (ei liian jäykkiä mutta ei roisiakaan) ja hihitellä (ei liian kovaa, mutta ei myöskään liian hillitysti). Sulla saattaa olla hankaluuksia löytää ihminen, joka täyttää noin tarkat ja keskenään ristiriitaiset vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, aika montaa miestä varmaan vituttaa, kun jotkut naiset sanoo että lyhyt tai kalju mies ei kelpaa. Mutta et varmaan kauhean kypsänä pitäisi sitä, jos tuollainen mies vetäisi herneet nenään siitä että ei kelpaa jollekin naiselle?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jäykkä luonne
- yksi jätkistäMonet luettelemistasi turnoffeista ovat minullekin turnoffeja miehiin sovellettuina. Siivosin listasta myös useimmat ulkonäköjutut (kuten tissien koon ja luomien lukumäärän) pois, koska vaikka niille ei kantajansa mitään voi, niin minkäs mieltymyksilleen myöskään mahtaa. Se tietysti on asia erikseen, kannattaako muuten täydellistä puolisoa lempata parin ylimääräisen luomen tai vääränlaisen pukeutumistyylin takia, mutta ehkä ei siihen nyt keskitytä.
Toivoisin tässä siis, että avaisit hiukan lisää ylläolevia :) Ensinnäkin että mitä on "miehekäs puhetyyli tai nauru"? Toisekseen olen ymmärtänyt asian niin, että "jätkät" ovat miesten mielestä sellaisia rentoja, hyviä tyyppejä, joilla ei nutturaa liikaa kiristä. Joten eikö kohta "yksi jätkistä" ole ristiriidassa kohtien "huumorintajuttomuus" ja "jäykkä luonne" kanssa? :D
Huumorintajuttomuus on kai aika itsestäänselvä. Ihminen joka ei kestä mitään itseensä kohdistuvaa pilkkaa, ei ymmärrä vitsejä ja ei osaa itse kertoa vitsejä lainkaan.
Jäykkä luonne tarkoittaa sellaista virallisuutta ja ettei osaa heittäytyä tai olla rennosti.
Miehekäs puhetyyli tai nauru on... noh... vertaa mieheen jolla on naisellinen puhetyyli ja joka hihittää "kuin tyttö". Jota ehkä moni luulee homoksi. Sitten toisessa päässä on nainen, jonka nauru on miehekästä hohotusta ja jonka ääni on enemmän sellaista miehistä monotonista bassoa. Ei sitä nyt sen paremmin tässä pysty kuvailemaan, mutta jotkut (hetero)naiset nyt puhuvat suhteellisen miehisesti, eikä se vaan sytytä. Usein se muukin luonne on sitten vähän poikamaisempi.
Yksi jätkistä viittaa esim. siihen tilanteeseen, missä olen joskus ollut, kun äijät heittää rasvaista juttua ja joku poikatyttö heittää jotain todella likaista kuittia ns. muina miehinä. Ja siitä vaan, ei ole multa pois, mutta seksuaalisesti en pidä tuollaisia naisia kiinnostavina.
AP
Mä en kyllä käsitä miten kapean raon sitten jätät "hyväksyttävälle" naisen huumorintajulle. Pitää nauraa vitseille kuin vitseille eikä saa nyrpistellä nenää, mutta ei kuitenkaan saa itse kertoa kuin tietyn (minkä?) laisia vitsejä. Rasvaiset jutut ja kovaa nauraminen pitää jättää miehille, sen sijaan pitää osata kertoa sopivan sieviä vitsejä (ei liian jäykkiä mutta ei roisiakaan) ja hihitellä (ei liian kovaa, mutta ei myöskään liian hillitysti). Sulla saattaa olla hankaluuksia löytää ihminen, joka täyttää noin tarkat ja keskenään ristiriitaiset vaatimukset.
Ei kai ne ole keskenään ristiriitaiset jos mulla on nyttenkin nainen joka ne täyttää. Saa kertoa rasvaisia juttuja, muttei olla kuin yksi äijistä joka nauttii härskien juttujen kertomisesta poikien kanssa. Mun seurasssa tai tyttöseurassa saa kertoa, mutta en tykkää siitä kun nainen on "yksi pojista", that's it. Saa nauraa ihan niin kovaa kuin haluaa, mutta se on eri asia onko se kova nauru naisellisen vai miehisen kuuloista.
AP
Ap on oikeesti nainen. Annan 4/5.