Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava nainen mutta mieheni on urheilullinen ja lihaksikas

Vierailija
18.04.2016 |

Mieheni on normaalipainoinen, käy salilla, kroppa on kunnossa ja lihaksiakin sopivasti. Itse olen 17kg ylipainoinen. Liikun päivittäin, jaksan jopa hölkätä (joo, tiedän että näytän varmasti todella seksikkäältä hölkätessäni, naurakaa vain), mutta ulkonäöllisesti emme miehen kanssa ole ns. samaa tasoa. Siltikin tuo ukon mötkäle on minut halunnut.

Kuka se täällä onkaan väittänyt, että ensinnäkään

a) lihavat naiset eivät voi löytää kumppania

TAI

b) jos lihava nainen löytää kumppanin, se kumppani ei missään nimessä voi olla normaalipainoinen, vaan ainoastaan lihava pötkylä kuten nainenkin

Alapeukkuja tulemaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So??

Vierailija
2/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS SOOOOOOOOO??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin mulla ylipainoa tuplaten sinuun verrattuna.

Vierailija
4/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo rakastaan ukon mötkäleeksi...

Vierailija
5/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut, että vartaloa enemmän miehille merkitsee naisen kasvojen kauneus. Olen hoikka nainen, mutta kasvoiltani tavallinen joten en ole kelvannut edes rumille miehille ;D

Vierailija
6/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia sama

Mies harrastanut aina aktiivisesti urheilua. Judoa 3-4 kertaa viikossa lisäksi käy salilla 2-3 kertaa ja juoksemassa 3-4 kertaa viikossa.

Itse olin n. 10kg ylipainoinen kun tavattiin ja kyllä se mies minut halusi. Mentiin naimisiin ja saatiin 3 lasta painoa mulla oli enimmillään 20kg liikaa. Koskaan mies ei sanonut mitään negatiivistä painosta. Kehui kauniiksi ja sanoi, että rakastaa.

Itse kylläatyin lopulta liikakiloihin ja parin vuoden aikana tiputin kaikki pois. Nykyään käyn itse 3 kertaa viikossa salilla ja 3 juoksemassa. Kroppa on aika hyvässä kunnossa.

No mies on oikeasti tyytyväisempi. Kehuu nykyisin paljon vuolaammin ja joskus on sängyssä maininnut miten tuntuu erilaiselta (positiivisessa mielessä).

Ylipäätään aina tykännyt ns. Sportti kroppaisista naisista.

Laihaläskit ja läskiläskit on ihan samalla viivalla.

Jostain syystä minuum läskeineni päivineni aikanaan rakastui, olin varmasti niin ihana muuten ;).

Vierailija
7/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut edellisessä elämässäsi urheilullinen ja siksi olet tällä kertaa lihava.

Jokaisen on koettava erilaisia kehotyyppejä kehittyäkseen, joten te jotka olette tällä kertaa urheilullisia, olette ensi kerralla lihavia sohvaperunoita.

Vierailija
8/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naisia vähän, joten lihavatkin kelpaa.

Vierailija
9/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä naisia vähän, joten lihavatkin kelpaa.

Kerro millainen on hyvä nainen?

Vierailija
10/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hoikka/normaali vartaloltaan. Mun bmi on 31. Mies rakastaa muotojani, ja hän on se joka minua alunperin "jahtasi". Olen myöskin keskivertoa kauniimpi kasvoiltani, akateeminen, ei mt-ongelmia tai lapsia.

Itseäni toki ylimääräiset rasvat ajoittain ärsyttävät, mutta en ota niistä stressiä. Minusta on täysin absurdi väite, että vain tietynlaisen vartalon omaavat voisivat seurustella keskenään.

Vierailija
11/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttisen miehen näkökulmasta se naisen lihavuus ei ole ongelma jos moni muu asia kolahtaa!

Olen seurustellut ns ylipainoisen naisen kanssa reilun vuoden ja itse olen aktiivisesti liikuntaa harrastava, urheilullisen kropan omaava mies.

Tyttöystäväni kyllä välillä epäilee ja miettii miksi minun kaltainen tyytyy hänen laiseen naiseen?? Joka kerta olen sanonut, että rakastan häntä juuri sellaisena kuin on! Ei se rakkaus aina katso vaakaa!

Vierailija
12/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä paljon väliä ole miltä mies itse näyttää. Hän joko tykkää naisesta tai ei tykkää.

Minulla on parikymmentä kiloa ylipainoa. Harvemmin miehet minusta kiinnostuvat, mutta ne jotka kuitenkin kiinnostuvat ovat hyvin sekalainen joukko. On sporttista lihavaa keskivertoa ja ihan joka sorttia.

Vierailija
13/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähtiin reissussa myös tällainen pari, jota voisi sanoa ulkoisesti vähän epäsuhtaiseksi. Nainen oli ylipainoinen ja mies toooodella treenattu. Nainen oli kyllä todella kaunis, mutta ylipainoinen ja varsinkin ihan hirmuisen selluliittinen.

Heillä oli pari lasta ja näytti olevan todella kivaa keskenään. Vanhempien suhde näytti mutkattomalta ja rakastavalta.

Harvoin kuitenkin näkee niin hirmuisen erilaisia pariskuntia ulkomuodon suhteen. Toinen selkeästi todella kova urheilemaan ja toinen ei varmasti urheillu ollenkaan. Tämä pisti silmään. Suhde heillä näytti kuitenkin viis veisaavan tästä epäsuhdasta.

14/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nähtiin reissussa myös tällainen pari, jota voisi sanoa ulkoisesti vähän epäsuhtaiseksi. Nainen oli ylipainoinen ja mies toooodella treenattu. Nainen oli kyllä todella kaunis, mutta ylipainoinen ja varsinkin ihan hirmuisen selluliittinen.

Heillä oli pari lasta ja näytti olevan todella kivaa keskenään. Vanhempien suhde näytti mutkattomalta ja rakastavalta.

Harvoin kuitenkin näkee niin hirmuisen erilaisia pariskuntia ulkomuodon suhteen. Toinen selkeästi todella kova urheilemaan ja toinen ei varmasti urheillu ollenkaan. Tämä pisti silmään. Suhde heillä näytti kuitenkin viis veisaavan tästä epäsuhdasta.

Ainoa mistä meillä mies valittaa, on se, että hän haluaisi viettää aikaa yhdessä urheillessakin. Tämä ei vaan onnistu, koska en urheile ollenkaan, ja mies jatkuvasti... Ulkonäkööni mies on aina ollut enemmän kuin tyytyväinen, vaikka hoikka en millään mittarilla olekaan.

Vierailija
15/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta hyvännäköiset naiset koska heidän ei tarvitse nostaa itsetuntoaan kulkemalla jonkun missin käsipuolessa.

Vierailija
16/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa vain itse näyttää naisensa vieressä paremmalta.

17/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa vain itse näyttää naisensa vieressä paremmalta.

Onko ihan käsittämätön ajatus, että olisi rakastunut?

Vierailija
18/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee väkisinkin mieleen, että onko tälläiset miehet juuri niitä, jotka haluavat itselleen pullukamman naisen ja sellaisen ei niin viehättävän, jotta ei tarttisi ainakaan pelätä sitä, että joku muu alkais sitä naista haluamaan :(

Itsekin oon ylipainoinen 20kg. Mielestäni olen naamasta ihan nätti, ei ole kaksaria eikä ole pyöreää pallonaamaa. Hiukset on pitkät takapuoleen asti. No se muu kroppa on mitä on :(

Mun mies on normaali, tumma ja komea, ainakin omaan silmääni. Yksi päivä tuossa sanoin miehelleni, että sulle sopis paremmin joku missi, kuin tällänen pyöreä läskikasa... :/ Mies totesi siihen, että ei halua mitään missiä tai mallia, kun ne keikistelee kaiken maailman alusvaatekuvissa, että ei kestäis sitä kun muut miehet niitä näkisi... 

Että eiköhän tuo kertonut kaiken oleellisen :( Helpompaa olla tälläisen rumiluksen kanssa, jota miehet ei niinkään kato :(

19/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee väkisinkin mieleen, että onko tälläiset miehet juuri niitä, jotka haluavat itselleen pullukamman naisen ja sellaisen ei niin viehättävän, jotta ei tarttisi ainakaan pelätä sitä, että joku muu alkais sitä naista haluamaan :(

Itsekin oon ylipainoinen 20kg. Mielestäni olen naamasta ihan nätti, ei ole kaksaria eikä ole pyöreää pallonaamaa. Hiukset on pitkät takapuoleen asti. No se muu kroppa on mitä on :(

Mun mies on normaali, tumma ja komea, ainakin omaan silmääni. Yksi päivä tuossa sanoin miehelleni, että sulle sopis paremmin joku missi, kuin tällänen pyöreä läskikasa... :/ Mies totesi siihen, että ei halua mitään missiä tai mallia, kun ne keikistelee kaiken maailman alusvaatekuvissa, että ei kestäis sitä kun muut miehet niitä näkisi... 

Että eiköhän tuo kertonut kaiken oleellisen :( Helpompaa olla tälläisen rumiluksen kanssa, jota miehet ei niinkään kato :(

Yök mikä mies. Meillä mies on rehellisesti sitä mieltä, että olen kaunein nainen jonka hän on koskaan nähnyt. Ja uskon häntä. Makuja on erilaisia ja mies olisi tasantarkkaan saanut jonkun missin, jos olisi halunnut. Ja minua pyydettiin kerran jopa alusvaatemalliksi (pluskoon, ennen kuin joku älähtää) :D kysyin vitsillä mieheltä, joka oli sitä mieltä jos haluan niin hän tukee minua siinä. Olen kuitenkin liian arka ja ujo tuollaiseen. 

Vierailija
20/23 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä mies. Meillä mies on rehellisesti sitä mieltä, että olen kaunein nainen jonka hän on koskaan nähnyt. Ja uskon häntä. Makuja on erilaisia ja mies olisi tasantarkkaan saanut jonkun missin, jos olisi halunnut. Ja minua pyydettiin kerran jopa alusvaatemalliksi (pluskoon, ennen kuin joku älähtää) :D kysyin vitsillä mieheltä, joka oli sitä mieltä jos haluan niin hän tukee minua siinä. Olen kuitenkin liian arka ja ujo tuollaiseen. 

No niin... Mies ei kyllä koskaan ole 4v seurustelun aikana ikinä mun ulkonäköä haukkunut, päinvastoin. Sanoo useasti, että miksi ihmeessä häpeilet itteäs, kun oot kaunis ja muodokas. No joo, muodokas ja muodokas.. :D Läski ei ole muodokasta kylläkään... Mulla kyllä erottuu vyötärö, että en ole sellainen tasapaksu, mutta kuitenkin, en mikään normaalikaan.

Mutta tuo miehen kommentti tuosta missi-malli jutusta alkoi tympäännyttää. Jäin sitten omassa mielessäni pohtimaan, että tarkoittiko mies tosiaan sitä, että ei halua kovin kaunista naista, kun muut miehet sitten on lääpällään, niin helpompi olla munlaisen kanssa :/

Jotkut miehet voisi valaista tätä asiaa? Ois kyllä kiva kuulla miesten mielipiteitä tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi