Olen lihava nainen mutta mieheni on urheilullinen ja lihaksikas
Mieheni on normaalipainoinen, käy salilla, kroppa on kunnossa ja lihaksiakin sopivasti. Itse olen 17kg ylipainoinen. Liikun päivittäin, jaksan jopa hölkätä (joo, tiedän että näytän varmasti todella seksikkäältä hölkätessäni, naurakaa vain), mutta ulkonäöllisesti emme miehen kanssa ole ns. samaa tasoa. Siltikin tuo ukon mötkäle on minut halunnut.
Kuka se täällä onkaan väittänyt, että ensinnäkään
a) lihavat naiset eivät voi löytää kumppania
TAI
b) jos lihava nainen löytää kumppanin, se kumppani ei missään nimessä voi olla normaalipainoinen, vaan ainoastaan lihava pötkylä kuten nainenkin
Alapeukkuja tulemaan!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hoikka/normaali vartaloltaan. Mun bmi on 31. Mies rakastaa muotojani, ja hän on se joka minua alunperin "jahtasi". Olen myöskin keskivertoa kauniimpi kasvoiltani, akateeminen, ei mt-ongelmia tai lapsia.
Itseäni toki ylimääräiset rasvat ajoittain ärsyttävät, mutta en ota niistä stressiä. Minusta on täysin absurdi väite, että vain tietynlaisen vartalon omaavat voisivat seurustella keskenään.
Oletko sitten lohtusyönyt joskus nuorempana itsesi noin isoksi ja myöhemmin selvinnyt mt-ongelmista? Lihavuus on lähes aina mt-ongelmien tulos etenkin naisilla, joilla lohtusyöminen on yleistä.
Itse olen kansallisellatasolla urheileva 180cm mies ja vaimoni on 146cm ja lähes sata kg. Minä vain pidän muhkummista naisista ja etenkin jättimäisistä pyllyistä. 😍 😍
Harvassa on semmoiset hyväkroppaiset jotka ylipainoisen naisen haluaa.