Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestissä koitettiin mustamaalata Erikaa, joka on oikeasti FIKSUIN nainen ikinä reality-ohjelmissa.
Minun silmissäni todella viisas nainen, joka saa LVP:n näyttämään kierolta liskolta joka hän onkin.
Erika on street smart eli elämä opettanut kun on ollut yksinhuoltaja, mutta onhan se fiksu kun on iskenut tuollaisen papparaisen baarista ja teettänyt itselleen uuden ulkonäön ja roolileikit sen myötä. Harva on mennyt tähän sarjaan ja tehnyt saman :D Oikeaa ammattia ja koulutustahan tuolla naisella ei ole.
Hienoa vähättelemistä. Erika on viisaampi kuin yksikään sarjan hienohelmanaisista. Erika jopa miettii mitä sanoo, toisin kuin muut wt-miljonäärinaiset. Et ilmeisesti ole kovinkaan paljon ollut seurapiireissä , jos et käytöksen tasoja huomaa ja osaa erotella?
Honey, olen asunut pitkään Jenkeissä Los Angeles mukaanlukien ja nähnyt ja tavannut livenä kaikki tuon tyyppiset persoonat, joita sinä katsot vain telkkarin kautta. Jenkeissä ei arvosteta golddiggereita samalla tavalla kuin esimerkiksi Suomessa.
Periaatteessa moni voisi leimata myös Lisa Vanderpumpin golddiggeriksi, jos kriteerit ovat ne, että menee perikymppisenä naimisiin huomattavasti itseään vanhemman, varakkaamman ja kuuluisamman miehen kanssa.
Lisa taisi kuitenkin syntyä melko varakkaaseen brittisukuun, eikö Van der Pumpit ole jotain aatelisia? Lisa lyhensi kai nimensä helpompaan muotoon eli Vanderpumpiksi kun meni Jenkkeihin. Mulle tulee aina tosta nimestä jotenkin mieleen Täydellisten Naisten punatukkainen hienostelija Bree Vandekamp :D Kenin sukunimihän on Todd.
Näkee Lisan lapsuuskuvistakin että on vähän parempaa väkeä, kun sillä on hienoja prinsessapukuja päällä. Lisa kertoi joskus että heidän suvussa oli homopoika joka pelkäsi tulla kaapista ja pelkäsi kertoa asiasta Lisan mummolle ja Lisa sanoi että mummonsa joka oli hänelle todella läheinen (ilmeisesti läheisempi kuin oma äitinsä) olisi ymmärtänyt poikaa täysin. Tuon jälkeen Lisa alkoi ajaa homoseksuaalisten asiaa.
Erika on mielestäni kaikista sivistynein porukasta ja osaa käyttäytyä.
Tässä on näiden naisten perimmäinen, moraalinen ero:
- Erika heivaa 3-vuotiaan poikansa pois jaloistaan koska haluaa Losiin näyttelijäksi.
- Lisa VP tapaa orpokodissa käydessään kodittoman irlantilaisen poikalapsen, ja adoptoi tämän.
Miettikää oikeasti tätä, varsinkin te jotka kehtaatte haukkua Lisa VPia kieroksi.
Vierailija kirjoitti:
Esittelemällä v-ttua kameran edessä, ja hokemalla sitä?
Ehkä tuo on sivistynyttä ja hyvää käytöstä korkeintaan jonkun jakomäkeläis- tai kontulalaismamman mielestä mutta meillä Kauniaisissa ei kyllä katsottaisi tuollaista hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten eri tavalla itse katson kyseistä sarjaa. Itse oikeastaan enemmän ihailen kuin halveksin, kuten suurin osa katsojista ainakin tämän palstan perusteella tekee. Ihailen heidän itsevarmuutta ja kykyä olla läsnä sosiaalisissa tilanteissa. Itse olen hyvin epävarma, joten olen saanut sarjasta rohkaisua, että ei ole väliä mitä muut ajattelee, tärkeintä on, että itsellä on hauskaa.
En pidä itse Lisa V:stä. Tykkään kyllä hänen huumoristaan ja on varmasti älykäs ihminen, en vain hyväksy hänen tapaansa käyttää omaa itsevarmuutta ja henkistä yliotetta muihin nähden kohdatessaan ihmisiä. Ihminen, joka ei avoimesti tuo esiin heikkouksiaan (ja vahvuuksiaan), tuntuu itsestäni hieman ylimieliseltä. En myöskään ymmärrä, miksi häntä ihaillaan siitä, että on luonut itselleen uran ja ansainnut rikkautensa. Itse ihailen ihmisiä, jotka menestyvät elämässään, ja minulle menestys tarkoittaa onnistumisia ihmissuhteissa. Rahan tai uran luominen ei minulle merkkaa oikeastaan vielä mitään. Millä Lisa V. muuten on ansainnut valtavan omaisuutensa? En millään jaksa uskoa, että pelkkä ravintolabisnes tuottaisi noin paljoa. Hänhän on rikkaampi kuin Gordon Ramsey tai muu huippukokki, joka myös omistaa useita ravintoloita.
Pidän jostain syystä Kylesta. Ehkä itse muistutan häntä eniten. Hän on selkeästi epävarmin eikä ehkä niin tasapainoinen, mitä yrittää antaa ymmärtää. Hän ei myöskään tunnu peittelevän huonoja ominaisuuksiaan vaan on sellainen kuin on. Kyle on minusta inhimillisin ja on sitä myös muita kohtaan. Tekee kyllä usein väärin ja esim. yllyttää toisia muita vastaan, mutta jotenkin vain tykkään hänestä silti. Myös hänellä on hyvä huumorintaju.
Gordon Ramseylla taitaa olla hänellä ruokaravintoloita. Raha liikkuu enemmän baareissa ja yökerhoissa ja kate on suurempi. Käsittääkseni Lisan ja Ken ovat alun perin toimineet nimenomaan yökerhobisneksessä.
(en siis yhtään tiedä, kuinka paljon Lisalla tai Ramseylla on rahaa)
Forbes kertoo että Lisa V:n net worth 65 miljoonaa dollaria ja Gordon Ramsayn net worth 60 miljoonaa dollaria.
Jaahas, Erikan 76vee lakipappa sitten on menossa itse oikeuteen kun on huijannut asiakkailta 130 miljoonaa.
http://www.allaboutthetea.com/2016/03/31/erika-girardis-husband-tom-gir…
Noilla miljoonilla siis ne lentsikat, talot joihin sisäänrakennettu kappelia myöten, ja emännän uusi ulkonäkö ostettu, eivätkä olleet edes omia rahoja?!
Ei LVP ole Keniä nainut pelkästään rahasta. Näkeehän niistä jo kauas että ovat rakastuneita toisiinsa ja todella tiivis perhe yhdessä lastensa kanssa. 33 vuoden avioliitto ei voi olla feikkiä.
Samoin Kylen ja Mauricion kemiat kohtaa ja sen näkee myös ruudussa, toista oli Yolandan ja Davidin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on sivistynyttä ja hyvää käytöstä korkeintaan jonkun jakomäkeläis- tai kontulalaismamman mielestä mutta meillä Kauniaisissa ei kyllä katsottaisi tuollaista hyvällä.
En ole pks:lta päinkään. Erika tekee tuota työkseen. Siviiliminästä minä puhuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Näkee että tuo Erika tulee alunperin jostain vähän huonommista oloista kun se yrittää kilpailla näiden beverlyhillsiläisten eukkojen kanssa, mm. mainitsemalla siitä heidän omistamasta/osaomistamasta privaattilentokoneesta tuon tuostakin, ja kun Kathryn sai Vanderpumpilta ja Kyleltä lahjaksi Chanelin lompakon niin Erika tuli siihen heti ensimmäisenä sanomaan että "mulla on tuo sama"! :D Oletteko tekin huomanneet että kaikki mitä Erika hankkii niin niissä on kamalan isot logot (Chanel, Hermes) kun taas Vanderpump teettää vaatteensa ja ostelee logottomia laukkuja (hänelle kelpaa muuten Michael Korsinkin 300-400 euron kultaiset ja pinkit laukut kuten olen vaatehuoneotoksissaan ja kädessään huomannut) ja Kyle puolestaan ostelee sellaisia vaatteita Euroopan lomilta joita ei taas USAssa paljon näe.
Täällä AVllä aina haukutaan Michael Korsin laukkuja pissismäisiksi ja suurin osa siitä lienee samaa kateutta kuten oli Vuittonin kanssa aiemmin kun se tuli Suomeen 2008, mutta olen myös huomannut että RH franchisesarjojen ne tunnetuimmat työssä päivittäin käyvät ja työllä rikastuneet naiset kuten Lisa Vanderpump (BH) ja Vicki Gunvaldson (OC) käyttävät Michael Korsin laukkuja. Lisa saanut Hermesin Birkineitä lahjaksi eli niitä on rivi hänen vaatehuoneessaan mutta olen nähnyt hänet käyttävän vaaleanpunaista Birkiniä sarjassa vain kerran ja sekin ohimennen. Pidän itse laukuista, joten tulee aina huomioitua noiden laukut :D
Huomaa ettei nuo törsää rahojaan samalla tavalla kuin ne jotka riippuvaisia miestensä rahoista.
Poikkeus on, Teresa (NJ) törsäsi miehensä kanssa valtion ja veronmaksajien rahoja ja joutui linnaan, joten lieneekö hänellä enää varaa ostaa edes Korsia? ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei LVP ole Keniä nainut pelkästään rahasta. Näkeehän niistä jo kauas että ovat rakastuneita toisiinsa ja todella tiivis perhe yhdessä lastensa kanssa. 33 vuoden avioliitto ei voi olla feikkiä.
Samoin Kylen ja Mauricion kemiat kohtaa ja sen näkee myös ruudussa, toista oli Yolandan ja Davidin suhde.
Kyle esittää. Pikkupakkokin kaikkien niiden juttujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! En ole tiennytkään, että Kauniaisissa asuu tätä paskasarjaa tuijottavaa wt-porukaa. Kiitos valistuksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pks:lta päinkään. Erika tekee tuota työkseen. Siviiliminästä minä puhuinkin.
Ericahan hoki vittua, vittumaista, vitullista ja ties mitä aina näiden naisten seurassa hienommillakin illallisilla (paitsi miehensä seurassa!) jolloin Kathryn ja Kylekin alkoivat melkein yökkimään että lopeta tuo koska se oikeasti inhottaa! Eileenkin irvisteli siinä epämukavuuksissaan, muttei kehdannut sanoa mitään koska mielistelee Ericaa.
Toinen kauhea kiroilija on Lisa Rinna.
Hyvä ettei nuo joutuneet putkaan kiroilun takia Dubaissa koska sehän on kiellettyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin Kylen ja Mauricion kemiat kohtaa ja sen näkee myös ruudussa, toista oli Yolandan ja Davidin suhde.Kyle esittää. Pikkupakkokin kaikkien niiden juttujen jälkeen.
Minkä juttujen? Tämä on eka kausi jota katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! En ole tiennytkään, että Kauniaisissa asuu tätä paskasarjaa tuijottavaa wt-porukaa. Kiitos valistuksesta :)
Tottakai katson, koska minua pyydettiin Espoo-Kauniaisten Täydellisiin Naisiin, josta kieltäydyin ja joka ei toivottavasti koskaan toteudu! En koe että tarvitsen näkyvyyttä yritykseni puitteissa, ymmärrän niitä jotka osallistuvat tähän Yhdysvaltojen puolella koska se lisää heidän markkinointia ja kun katsoo miten se sarja tavallaan mahdollisti Bethennyn rikastumisen.
Mielestäni tämmöinen konsepti ei toimi Suomessa, kuten ei toiminut Suomen Miljonääriäidit eikä Täydelliset Venäläisnaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin Kylen ja Mauricion kemiat kohtaa ja sen näkee myös ruudussa, toista oli Yolandan ja Davidin suhde.Kyle esittää. Pikkupakkokin kaikkien niiden juttujen jälkeen.
Minkä juttujen? Tämä on eka kausi jota katson.
Mauri-poika kävi vähän vieraissa transun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ericahan hoki vittua, vittumaista, vitullista ja ties mitä aina näiden naisten seurassa hienommillakin illallisilla (paitsi miehensä seurassa!) jolloin Kathryn ja Kylekin alkoivat melkein yökkimään että lopeta tuo koska se oikeasti inhottaa! Eileenkin irvisteli siinä epämukavuuksissaan, muttei kehdannut sanoa mitään koska mielistelee Ericaa.
Toinen kauhea kiroilija on Lisa Rinna.
Hyvä ettei nuo joutuneet putkaan kiroilun takia Dubaissa koska sehän on kiellettyä!
Siksi ne onkin sarjan parhaimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Erikan 76vee lakipappa sitten on menossa itse oikeuteen kun on huijannut asiakkailta 130 miljoonaa.
http://www.allaboutthetea.com/2016/03/31/erika-girardis-husband-tom-gir…
Noilla miljoonilla siis ne lentsikat, talot joihin sisäänrakennettu kappelia myöten, ja emännän uusi ulkonäkö ostettu, eivätkä olleet edes omia rahoja?!
Mitenkähän deeppiä Erikan rakkaus harmaapantteriaan kohtaan on, jos pappatuna joutuu telkien taakse ja menettää omaisuutensa. Omien sanojensa mukaanhan tämä kullankaivaja ei nainut isoisänsä ikäistä miestä rahasta vaan sen takia, että tämä oli niin hyvä ja herttainen mies. Tämä sarja on hyvä esimerkki siitä, miten pinnallisia monet Hollywoodin avioliitot ovat.
D.Foster nai kuuman blondin joka palvoi tätä, ja kun kuumasta blondista tuli kroonisesti sairas ja meikitön kylpytakkinainen, pikku-Davidille tuli paha mieli. Eihän se nyt ole kivaa raahata sairasta vaimoa gaalaan ja punaiselle matolle, rumakin on vielä, kun ei ota enää botoxia. Yolanda voisi muuttaa Suomeen, olisi yksi varakkaimmista naisista täällä ja ulkonäkönsä puolesta meikittömänäkin yksi kauneimmista naisista.
Nuo liitot eivät kestä mitään "oikeita" ongelmia, kuten taloudellista ahdinkoa (se yhden Lisan mieshän teki itsemurhan kun ei kestänyt konkurssia) tai sairastumista. Noiden ongelmat tulevat siitä, kun Kimin häntäheikki-Mauri ottaa vosulta sylitanssin strippiklubilla ja Kimin täytyy maksaa Jenkkien parhaalle terapeutille 290 dollaria per tunti siitä, että se antaa ohjeita ja kuuntelee kun on kriisi. Sitten voidaan matkustaa uhriutumaan esimerkiksi Marokkoon tai Dubaihin ja lennättää yksityisjetillä kaverit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä en sanois tuota kuitenkaan wt- tai paskasarjaksi, koska tuossa olevilla ihmisillä on enemmän rahaa ja valtaa kuin mistä voisit ikipäivänä unelmoida.
toisaalta kaipaan telkkariin muitakin välillä kun nää alkaa olla väsyneitä, missä dc:n, melbournen, vancouverin, new jerseyn, potomacin, dallasin ja atlantan muikkelit välillä?? cheshireäkin tullut muualla 3 seasonia, täällä vasta eka.
Vierailija kirjoitti:
Nuo liitot eivät kestä mitään "oikeita" ongelmia, kuten taloudellista ahdinkoa (se yhden Lisan mieshän teki itsemurhan kun ei kestänyt konkurssia) tai sairastumista. Noiden ongelmat tulevat siitä, kun Kimin häntäheikki-Mauri ottaa vosulta sylitanssin strippiklubilla ja Kimin täytyy maksaa Jenkkien parhaalle terapeutille 290 dollaria per tunti siitä, että se antaa ohjeita ja kuuntelee kun on kriisi. Sitten voidaan matkustaa uhriutumaan esimerkiksi Marokkoon tai Dubaihin ja lennättää yksityisjetillä kaverit paikalle.
Turbohuuli-Taylorin mies tappoi itsensä. On jo toinen mies näissä Bravon sarjoissa joka tappaa itsensä ja joka vaikuttanut ulospäin siltä että taloudellinen tilanne oikein hyvä, mutta ei ole ollutkaan. Pitkään nuokin jaksavat pitää kulisseja aina yllä!
Jos Erika olisi älykäs tai edes fiksu, niin se ei kulkisi ympäriinsä lesoilemassa brändeillä eikä hokisi v-sanaa! Eikä olisi jättänyt lastaan muille kun halusi itse päästä tähdeksi tavalla tai toisella.
Sitä paitsi miten 45-vuotias nainen kehtaa pitää jopa kaulakorua jossa lukee "V*ttu", ja hokee tuota V-sanaa joka jaksossa? Minun jenkkikaverit sanoivat että jos he ottaisivat shotin joka kerta kun tuo muija sanoo V-sanan jakson aikana, niin he sammuisivat ennenkuin jakso loppuu!