Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa virhe opiskella sh:ksi! Joka työpaikkaan yli 100 hakijaa...

Vierailija
18.04.2016 |

...ja vastavalmistuneena saa todellakin jäädä nuolemaan näpejään, kun kokeneemmat ne paikat aina nappaavat! Kyllä pännii! Ja tällainen tilanne ihan kesätöistäkin puhuttaessa. Pahimmillaan hakijoita ollut lähes 200 erääseenkin lyhyehköön sijaisuuteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista muuttaa johonkin muualle, kuin pk-seudulle?

Mulla ei ainakaan ole, koska täällä on perheen koko elämä.

Vierailija
22/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista muuttaa johonkin muualle, kuin pk-seudulle?

Mulla ei ainakaan ole, koska täällä on perheen koko elämä.

Pk seudulla on aktiiviselle sulle niin paljon töitä kuin viitsii tehdä. Kunhan aloittaa pätkistä ja on valmist menemään erilaisiin paikkoihin aluksi

Jos aikoo vaan hakemuksia laittaa pitkiin sijaisuuksiin, saa laittaa lopun ikäänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös hakea lähärin töitä. Palkka on lähihoitajan, mutta onpahan töitä. Voit samalla tutustua työpaikkaasi ja sen ihmisiin. Jos olet hyvä tyyppi, voisi kuvitella että sairaanhoitajan paikan avautuessa, olet hyvä ehdokas. Ainakin pääsisit tuuraamaan heitä.

Vierailija
24/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär eskarissa 4h/päivä, muun ajan hoidan häntä. En voi ottaa vastaan satunnaisia keikkavuoroja, koska lapsella ei ole hoitopaikkaa, eikä sellaista kunnassamme saa työttömyyteni vuoksi. Otanko lapsen mukaan töihin?

T. Myös työtön sairaanhoitaja

Vierailija
25/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös hakea lähärin töitä. Palkka on lähihoitajan, mutta onpahan töitä. Voit samalla tutustua työpaikkaasi ja sen ihmisiin. Jos olet hyvä tyyppi, voisi kuvitella että sairaanhoitajan paikan avautuessa, olet hyvä ehdokas. Ainakin pääsisit tuuraamaan heitä.

Kehottaisit varmaan opettajaakin hakemaan koulunkäyntiavustajan töitä tai lastentarhanopettajaa päiväkotiapulaisen!

Vierailija
26/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisit varmaan opettajaakin hakemaan koulunkäyntiavustajan töitä tai lastentarhanopettajaa päiväkotiapulaisen!

Voisi olettaa, että niistä maksettava palkka on parempi kuin työttömyysavustus? Ainakin, jos ansiosidonnaisen 500 päivää on käytetty.

Ennemminkö sossun luukulle?

Vierailija
27/27 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kysellä töitä entisistä harjoittelupaikoista? Itse sain valmistumisen jälkeen töitä omasta vanhasta työharjoittelupaikassa. Ensimmäinen työsoppari oli kahden viikon sijaisuus. Sen jälkeen töitä jatkettiin 3kk sopimuksella (joka ei katkennut) n. Vuoden. Naisvaltaisella alalla on paljon sijaisuuksia (äitiys,hoitovapaa tms) . Itse sain vakipaikan samasta paikasta n. Vuoden sijaisuuksien jälkeen.

Kannattaa olla aktiivinen ja itse tarjota itseään töihin! Laitat vaikka sähköpostia tai soitat osastonhoitajalle,ja kerrot että sinä etsit töitä. Ei kannata vieroksua lyhyitäkään soppareita.. Ja omille tutuille samalla alalla oleville kannattaa vinkata ja kysellä et etsit töitä. Joku voi tuntea jonkun, joka voi tarjota töitä.

Tsemppiä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi