Et sä mua noilla sun valheillas satuta.
Vaan ihan jotain toista.
Mutta mitäs väliä sillä sulle on. Pääasia, että Sinä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ja me palstalaiset saimme tästä aloituksesta mitä....? Suosittelen sinulle henkilökohtaisen päiväkirjan pitämistä.
Hauskaa, heti eka vastaaja on minäminäminä... Jospa aloittaja saa tästä jotain, eikö se ole ihan hyvä asia, vaikka sinä et mitään saisikaan? En edes viitsi kirjoittaa, mitä sinulle suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me palstalaiset saimme tästä aloituksesta mitä....? Suosittelen sinulle henkilökohtaisen päiväkirjan pitämistä.
Hauskaa, heti eka vastaaja on minäminäminä... Jospa aloittaja saa tästä jotain, eikö se ole ihan hyvä asia, vaikka sinä et mitään saisikaan? En edes viitsi kirjoittaa, mitä sinulle suosittelen.
Äidinkieli hallussa?
Minä haluaisi sinua satuttaa. Kerro nyt sitten miten, kun valheillani se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinkieli hallussa?
Ei ole hallussa, mitä sitten?
Yleensä pahantahtoisuudella ja valheiden levittämisellä satuttaa vain itseään.
Kyllä ihmiset keskimäärin osaavat itse arvioida puheet ja motiivit niihin. Ikävä, jos joku ulkopuolinen joutuu kärsimään. Niinhän ikään kuin vihjaat.