Siis miten voi kukaan valmistaa pikkuhousuja, joissa on liian kapea haaraosa?!
Eikö ne suunnittelijat, testaajat tai jotku huomaa ja tajua, että eihän näitä voi kukaan käyttää, kun haara on niin kapea??
Erehdyin Lindexiltä ostaan muutamat ja ihan hirveää pitää näitä, kun saa koko ajan repiä tuolta you know where pois! Kenelle nämä on oikein suunniteltu?
Kommentit (56)
Ihan sopivia ne Lindexin ja Kappahlin housut on, ostan yleensä niitä pitsisiä hipstereitä tai sitten puuvillaisia "perusmalleja". Ehkä ap:lla on leveä you know what?
Kaikki on suhteellista. Ei kaikilla ole tuota ongelmaa.
Sitä paitsi jos ne on suunniteltu että niiden pitääkin mennä sinne. Ihan samoin kuin stringien takaosa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Ei kaikilla ole tuota ongelmaa.
Sitä paitsi jos ne on suunniteltu että niiden pitääkin mennä sinne. Ihan samoin kuin stringien takaosa.
Ei ne voi olla suunniteltu sellaisiksi, kun tuntuvat ja toisekseen näyttävätkin ihan kauheilta, kun ovat siellä.
Nämä on juuri sellaiset hipsterin malliset. En tiedä onko mulla normaalia leveämpi haara sitten, mutta ei näissä housuissakaan ole se haaraosa kuin varmaan ihan muutaman sentin. Tosi epämiellyttävät päällä ja tuntuu oudolta, miten tällaiset on päässyt tuotantoon.
ap.
Itse katselin eilen ihan samaa Lindexillä, tosin ne oli stringejä, joissa myös se pillun peittävä osa oli vaan ihan muutaman sentin levyinen. Itsekin stringejä käytän, mutta kyllä mä haluan, että ne peittää toosan, vaikka meneekin pakaroiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne suunnittelijat, testaajat tai jotku huomaa ja tajua, että eihän näitä voi kukaan käyttää, kun haara on niin kapea??
Erehdyin Lindexiltä ostaan muutamat ja ihan hirveää pitää näitä, kun saa koko ajan repiä tuolta you know where pois! Kenelle nämä on oikein suunniteltu?
Miesten alushousuissa vähän samanlaista havaittavissa. Jos ostaa vyötäröltä sopivat, on etumus liiskassa. Jos ostaa taas kokoa suuremmat, tippuvat jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten alushousuissa vähän samanlaista havaittavissa. Jos ostaa vyötäröltä sopivat, on etumus liiskassa. Jos ostaa taas kokoa suuremmat, tippuvat jalasta.
Mun miehellä kanssa ongelmana, että on joko liian tiukat taikka kerääntyy nivusiin ja sitten se turhautuneena repii niitä lahkeita leveämmiksi ja pois hankaamasta nivusia. En tajua, että minkä kokoisille nuo bokserit oikeen on suunniteltu, kun ei mun mies kuitenkaan lihava ole ja esim paidoissa menee M-koko, mutta boksereista jotkut XL:ätkin saattaa olla pienet haaroista.
No mä taas ostin vahingossa sellaiset alushousut, jossa se haaraosa on yli 10 cm levee. Ne ne vasta kauheet on, kun menevät sitten reunoilta kaksinkerroin ja tuntuu siltä, kuin ois joku halko pöksyissä! Ei kertakaikkiaan pysty käyttämään.
Mulla tekee lähes kaikki H&M:n alushousut samaa. Eivätkä ole stringejä.
Kaavoitus on ulkoistettu Aasiaan ja tuloksen näkee sitten vaatteen istuvuudessa. Kuinka joku aasialainen mallimestari voi edes käsittää pohjoismaisen ihmisen mittasuhteita jollei ole nähnyt ja mitannut sellaisia? Valmistaulukoissa ei ole mitään "jalkovälimittaa" eli asia ei selviä taulukkoa katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaavoitus on ulkoistettu Aasiaan ja tuloksen näkee sitten vaatteen istuvuudessa. Kuinka joku aasialainen mallimestari voi edes käsittää pohjoismaisen ihmisen mittasuhteita jollei ole nähnyt ja mitannut sellaisia? Valmistaulukoissa ei ole mitään "jalkovälimittaa" eli asia ei selviä taulukkoa katsomalla.
Pohjoismaisilla on levämpi "jalkoväli" kuin aasialaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niille, jotka ovat käyttäneet aiemmin perslankoja (stringit)?
Jos hampaat kannattaa lamgata niin miksei persekin. Siellähän on vielä enemmän bakteereita. Itse en lankaa persettäni koskaan, pesen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan niin muhkea varustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaisilla on levämpi "jalkoväli" kuin aasialaisilla?
Enempi luultavasti kyse ulompien häpyhuulien pulleudesta, monissa pikkuhousuissa nykyään ei ole käytänössä yhtään tilaa häpyhuulille, toimivat ainoastaan littanalle jalkovälille.
Miksi valmistetaan AV-mammoja joilla on aivan liian iso "thigh gap"?
Mulla on isot häpyhuulet ku paljon mitkään stringit ei istu hyvin vaan häpyhuulet ns tursuaa reunoilta yli tai koko stringien se keskikohta menee sillai väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vai olisitko sinä sittenkin vain liian leveä niille housuille?
Varmaan niille, jotka ovat käyttäneet aiemmin perslankoja (stringit)?