Kuinka erota?
En tiedä kuinka ottaa ero puheeksi miehen kanssa. Väkivaltaa on ollut ennen, joten se kai pelottaa. Meillä ei ole mitään yhteistä, elämme kotona kuin molemmat eri elämiä. Mies makoilee sohvalla tai pelaa tietokonepelejä, minä hoidan kodin ja lapsen. En enää taida edes rakastaa häntä, mutta en tiedä kuinka ottaa se ensimmäinen askel eroa kohti... Mutta olen vasta parikymppinen joten en halua loppuelämään elää onnettomassa suhteessa, vihdoinkin haluan olla sen verran itsekäs. Mies kai ihan onnellinen, suunnittelee meille lisää lapsia, asuntolainaa ynnämuuta tulevaisuutta, olen sanonut että en halua vielä mitään noista, mutta hän ei suostu hyväsymään sitä. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko nyt ihan ensimmäiseks puhua sen miehen kanssa asioista mistä et ole teidän suhteessa tyytyväinen. Ehkä sun miehellä ei ole aavistustakaan sun mietteistä. Toi väkivalta nyt ei hyvä juttu ole mutta kirjoitit että ennen oli väkivaltaa. Ei enää siis ole vai?
Hän tietää että en ole tyytyväinen suhteeseen, mutta ei suostu hyväksymään sitä. Siis kun haluaisin puhua hänelle suhteestamme, hän vaihtaa aihetta ja vähättelee tunteitani. No nyt ei ole pitkään aikaan käynyt minuun käsiksi, mutta se pelottaa koko ajan että milloin taas käy, vaikka koko ajan lupaa muuttua ja lopettaa..
Kannattaisko nyt ihan ensimmäiseks puhua sen miehen kanssa asioista mistä et ole teidän suhteessa tyytyväinen. Ehkä sun miehellä ei ole aavistustakaan sun mietteistä. Toi väkivalta nyt ei hyvä juttu ole mutta kirjoitit että ennen oli väkivaltaa. Ei enää siis ole vai?